poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Biały pękacz IsaDora

Białe pękające lakiery powoli przechodzą do lamusa-kilka miesięcy temu były bardzo modne,teraz niektórym się przejadają,ale ja nadal lubię :) Dziś moje wariacje z białym,firmy IsaDora,najbardziej uniwersalny pasujący w sumie do każdego lakieru.Najbardziej lubię w zestawieniu z czerwienią jak na pierwszym zdjęciu,oraz z turkusowo-koralowym jak na 4 zdjęciu.Proszę o wybaczenie pomaźganych skórek ale zawsze tuż po pomalowaniu nie mogę się oprzeć i już fotografuję :D Mam jeszcze 3 inne pękacze,niebieski,złoty i miedziano-czerwony,z nimi fotki później :)




2 komentarze:

  1. aż dziw ale nie miałam jeszcze pękacza xD
    ładne masz te pazurki ;) mi najbardziej sie podoba wersja z czerwonym, z samym turkusem też by było ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...