poniedziałek, 28 stycznia 2013

Sleek-wymienię się paletką! :)

Witajcie dziewczyny :) Mam ogłoszenie-wymienię się paletkami Sleek-oddam Sparkle 2 w zamian za Au Naturel :) Paletki Sparkle 2 użyłam jakieś 4-5 razy-stwierdziłam jednak że większość kolorów mi nie pasuje :( czuję się zbyt kolorowo,zawsze malowałam się brązami i chętnie do nich wrócę : ) Jeśli macie troszkę używane Au Naturel a macie ochotę na coś żywszego,poproszę o kontakt,chętnie się wymienię :)
Widoczność zużycia na zdj.poniżej-najwięcej użyłam brązu.Fiolety,turkus,granat,czarny były "dotykane" tylko do swatchów :)






Chętne dziewczyny na wymianę poproszę o kontakt na marimeko@wp.pl



2 komentarze:

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Odwiedzę Cię na Twoim blogu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...