niedziela, 18 sierpnia 2013

Ziaja Pro peeling z mikrogranulkami bardzo mocny

Hejka :) Dzisiaj opowiem w skrócie o słynnym i często polecanym peelingu Ziaja Pro peeling z mikrogranulkami bardzo mocny :) Skusiłam się po wielu dobrych opiniach,choć dość ciężko mi było go dostać-na stoiskach Ziaji np.takich wakacyjnych namiotach go nie ma...na szczęście otworzyli mi w centrum handlowym wysepkę z Ziają :)

Peeling ma nietypową pojemność-270 ml :)

 Zapach peelingu świeży,delikatny,ciężki do określenia,mi pachnie proszkiem do prania-czyli ładnie i czysto :)
 Wygodna pompka....
 jeden klik daje tyle peelingu:
 z bliska widać doskonale mikrogranulki :) są białe,jest ich mnóstwo i są dość ostre :)
 ale...myślałam że będą jeszcze ostrzejsze :D lubię mocne zdzieraki i ten owszem,jest drapiący,ale stosuję go na wysuszoną skórę,wtedy czuję że skrobie :) Nie stosuję się do tego co pisze na opakowaniu-czyli masowania przez 10-15 minut-chyba by mi ręce uschły :D wystarczy 3 minutki i buzia jest oczyszczona,baardzo gładka :)
 Czy polecam? w sumie tak... bez jakiegoś zachwytu,ale jeśli ktoś ma ochotę... :) Niby dobry ale czegoś mu brak... Zaskoczyła mnie też cena-wydaje mi się trochę drogi,bo kosztował mnie 18 zł :)
Poniżej jeszcze jego skład:
Wykończę go nie męcząc się,ale podejrzewam że potem wrócę jednak do moich faworytów czyli do peelingów Perfecta Dax Cosmetics oraz morelowego Soraya :)

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie morelowy Soraya to zdzierak bardzo mocny bo ja właśnie pierwsze opakowanie wykańczam, a mi wydaje się ze za pojemnośc 270ml cena 18zł to jeszcze nie taka tragedia :) A te z Perfecty też muszę koniecznie wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo lubię i zużyłam 2 opakowania. Jednak nie byłabym sobą, nie testując nowych opcji i obecnie służy mi Yoskine

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobra firma. polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jest mocny bo zdzierak musi być mocny ;) ale Ziaji nie lubię więc na pewno nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, nie miałam. Duża butla jak na peeling do mordki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety na twarz mogę nakładać tylko enzymatyczne, a szkoda, bo bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widzisz nie wiedziałam, że Ziaja ma taki peeling w tej formie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już go widzę w mojej kosmetyczce :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. 15 min twarz masować ostrym peelingiem? Zwariowali chyba. butelka faktycznie duża jak na peeling do twarzy, ja wolę jednak enzymatyczne peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie spotkałam go jeszcze na drogeryjnych półkach, ale udam się do sklepu Ziaji i poszukam czegoś dla siebie, może będzie większy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię mocnych zdzieraków do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena moim zdaniem jest niska właśnie :) Muszę kiedyś zapolować na kosmetyki Ziaja Pro, bo wiele z nich mnie kusi ale przez neta nie mam przekonania żeby zamówić. Ale 10-15 minut masowania - trzeba chyba mieć wytrenowane ręce do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z Ziaji! :) Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow 15min masakra
    Ja lubię mocnego zdzieraka z Synergen :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie mocne zdzieraki :D Też mam w planach sięgnąć po ten morelowy z Sorai :) póki co poznaję się bliżej z peelingiem Synergen :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Synergen mówicie...to będzie następny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny produkt, ale trochę dużą pojemność ma, żebym miała go kupić w ciemno i potem się męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na taką pojemność i fakt, że jest to kosmetyk profesjonalny to raczej bardzo tani :) Ja osobiście nie polecam stosowania peelingu jako "mocnego ździeraka"- prowadzi to do zaburzeń płaszcza hydrolipidowego oraz nasilenia powstawania zmian skórnych. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy i podrażnia swoją skórę peelingami mechanicznymi. To, co chcemy złuszczyć przy użyciu peelingu to warstwa rogowa- jest ona cienka i jej usunięcie nie wymaga intensywnego ścierania naskórka. :) Dla tych, którzy nie mogą skończyć dużego opakowania- peeling ten świetnie nadaje się na cellulit. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...