czwartek, 26 września 2013

Essence Quattro Over the Taupe


Hejka :)
Ostatnio oszalałam na punkcie cieni w odcieniu taupe :) Moja ciepła brązowa tęczówka lubi ten kolor,bo choć nie powinno się malować oka w ich kolorze,ja najczęściej wybieram brązy-ale właśnie w chłodnym odcieniu.Dlatego jak zobaczyłam w szafie Essence poczwórne cienie Quattro 07 Over the Taupe,wzięłam bez wahania :)


 Paletka jak widać zawiera 4 cienie-dwa najjaśniejsze są matowe,ale jakby się wpatrzeć dokładniej,w najjaśniejszym ecru jest minimalna perełka.Drugi to jasny chłodny odcień brązu.
 Dwa najciemniejsze to piękny prawdziwy brązik taupe z lekką perłą,i najciemniejszy to dość mocny chłodny ciemny brąz.
 Oto ich swatche na ręce-pogoda była pochmurna i fotka wyszła średnio...
 Makijaż:
nie mam zdolności "malarskich",lubię naturalny makijaż,zwykle stosuję dwa cienie,ciemniejszy od zewnątrz,jaśniejszy wewnątrz oka.Tutaj dodatkowo roztarłam granice cienia drugim z najjaśniejszych kolorków,a cieniem ecru śmignęłam pod brwiami dla rozświetlenia :)

 uwielbiam te cienie,dobrze się rozprowadzają,nie osypują (stosuję bazę pod cienie),trwałość do wieczora :) Pozostałe odcienie to:

Miałyście? a może któraś paletka Was zainteresowała? :)

Acha,zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie u Martienn,o TU , ja biorę udział :)

15 komentarzy:

  1. fajne kolorki, też lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  2. O nigdy wcześniej nie zwróciłam uwagi, a czegoś podobnego szukam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie te cienie, tego akurat nie mam, ale innych kilka paletek z essence mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moje kolory, ale Purple day i Sea my eyes wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 09 denim :P Ale używam tylko dwóch cieni, bo jeden jest kiepsko napigmentowany, a czarny pokrył się skorupą i jest nie do odzyskania :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dwie te paletki, jeszcze ze starej kolorystyki i bardzo je lubię, biorę często na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolorki:) Ale chyba 07 najbardziej przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam paletki z essence, ale ta jest w moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kolorki, dobrze, że w koncu drogeryjne niedrogie firmy biora sie za robienie porządnych cieni satynowych czy matowych :) jak gdzies trafie tą palete to sobię zprezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych cieni ale jak dla mnie kolory typowo jesienne i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne cienie w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cienie cudowne:) Ja mam niebieskie oczy i uwielbiam brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jakie ładne, dawno w Naturze nie byłam. może się kiedyś skuszę, jednak wolę kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 05 to die for i są super :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...