czwartek, 13 listopada 2014

Balea serum na rozdwojone końcówki

Cześć :)
Dziś pora na opinię o serum do włosów Balea-używam go raz w tygodniu po myciu włosów od sierpnia,więc już trochę testów za mną :)



 Serum zamknięte jest w 30 ml buteleczce z pompką.
Co to serum ma dać naszym włosom? Ma odżywić nasze rozdwojone końcówki,chropowate łuski włosa odżywić,zamknąć i wygładzić strukturę włosa :) Zawiera też kompleks antystatyczny,czyli włosy mają się nie elektryzować i nie puszyć :)
 Konsystencja serum to przezroczysty olejek o pięknym słodkim zapachu.Jeden klik daje tyle olejku co na zdjęciu poniźej-rozprowadzając go w dłoniach na same końce włosów wystarczy,ja jednak daję dwa kliki i wsmarowywuję tak ok.15 cm od końców :)
 Jestem z tego serum zadowolona.Jeśli nie przesadzę z ilością,nie obciąża mi włosów,są gładkie,mają połysk,ładnie pachną.Czy odżywiają włosy-nie wiem :) po jego użyciu włosy mam ładniejsze,ale jak go nie nałożę po myciu,to są lekko sianowate. Czyli działa gdy go używamy,nie ma efektu na dłużej :) Na pewno bardziej mi odpowiada niż nabłyszczajaca odżywka z Balea  :)
 w austriackim DM-ie w wakacje płaciłam za to serum 3.15 Euro
 Tutaj na szybko dodałam zdjęcie włosów przed nałożeniem serum i po,zdjęcie jednak nie oddaje chyba efektu...ale uwierzcie na słowo że po serum są ładniejsze :)

8 komentarzy:

  1. Muszę się kiedyś skusić na jakieś kosmetyki Balea, bo ten wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię szampon z tej serii, przy okazji wizyty w DM skusze się na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do zabezpieczania końcówek najbardziej lubię wetrzeć sobie kropelkę biovaxu a+e i raczej tego specyfiku nie zamienię, choć kosmetyki do włosów balea bardzo lubię i często używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę kiedyś przy okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. musze koniecznie kupić i wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to uwierze Ci na slowo :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie na zdjęciu nie widać różnicy. Ja też używam tego serum teraz, ale na mokre włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...