wtorek, 31 marca 2015

Kolejna paletka cieni od Lovely :)

Cześć :) 
W sobotę będąc w Rossmannie zobaczyłam nową paletkę od Lovely-tym razem wersja Classic :)
Czym się różni od pierwszej? zapraszam :)

Wiele z Was zapewne ma pierwszą paletkę Lovely Nude Make Up Kit,była nowością ponad rok temu :) najpierw zobaczcie porównanie nowej (ta górna) ze starą :)
 Teraz przyjrzyjmy się nowej :) Na pierwszy rzut oka dla mnie jest dużo ładniejsza-więcej brązów,ciemniejszych kolorów,zachwyciła mnie.

 Popatrzcie na swatche na dole: w pierwszym rzędzie cień pierwszy od lewej i czwarty są matowe,reszta perłowa.
 w drugim rzędzie pierwszy od lewej i piąty (przedostatni) matowe,reszta perłowa.
Kolory są piękne-od ecru,chłodnych róży,do brzoskwiniowo-złotych,taupe,czekolady.
No i byłoby w sumie pięknie,gdyby nie słaba pigmentacja...spodziewałam się że ciemne cienie będą naprawdę ciemne-popatrzcie na zdjęcie poniżej-makijaż zrobiony dwoma najciemniejszymi cieniami.
Trochę zbyt delikatnie jak dla mnie...
 a poniżej dołożyłam ciepłego różu (5 od lewej).
Jedyną wadą jest właśnie słaba pigmentacja,poza tym same zalety.Na bazie trzyma się od rana do wieczora,nie wałkuje,nie blednie.Cena świetna-od 10 do 12 zł.
Dla dziewczyn lubiących lekki make-up na co dzień polecam,dla bardziej wymagających będzie zbyt słaba. Ja mimo że lubię mocną pigmentację,jestem zadowolona,bo będę używać np.latem,wtedy mój makijaż jest lżejszy.No i ta piękna kolorystyka-siedzę nad otwartą paletką i się zachwycam :)
Co Wy na taką paletkę? :)

Pozdrawiam ciepło ze śnieżnego Krakowa :*

24 komentarze:

  1. troche czytasz w myslach, dziś sama robiłam zdjęcia tej starej wersji :) dla mnie paletki na tle np inglota wypadają słabo;/ ale dla poczatkujacych lub dziewczyn ktore nie lubia wydawac zbyt duzo pieniedzy bedzie idealna i na bank cos nią fajnego stworzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie za bardzo błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta paletka, kolorki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przemawiają jakoś do mnie te paletki :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolory, nie wiem czy się skuszę, może na dużej promo w Rosie :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją i szczerze mówiąc myślałam, że zrobili drugą wersję kolorystyczną :) ta nowa podoba mi się bardziej. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz myślałam nad skuszeniem się na którąś z tych paletek Lovely, ale moja decyzja się zmieniła po tym jak przez przypadek nabyłam MUR, aczkolwiek kolory naprawdę ładne, a pigmentację za tą cenę można im przebaczyć doprawdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory są śliczne :) Mojej mamie bardzo się spodobały i kupiła - od jutra testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam ją dzisiaj, ale się nie skusiłam bo mam ta pierwszą i przy niej zostanę choć faktycznie ta nowsza ma ładniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladne kolory, ale wole matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna ta paletka, ale szkoda, że z pigmentacją słabo...

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście moje zbiory dość mocno trzymają mnie w ryzach przed zakupem kolejnych. Ostatnio jestem wierna cieniom Sensique:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja poszukuje paletki fioletowej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozczarowała mnie ta pierwsza, więc tą sobie daruje :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałabym paletkę tylko z 4 cieniami od prawej strony - reszty bym nie uzywała

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie paletka ładnie się prezentuje. Ja jednak wymagam od cieni lepszej pigmentacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo uniwersalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam :) dla mnie kolory idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kolorki, takie na co dzień

    OdpowiedzUsuń
  20. a rzeczywiscie jest inna:D na peirwszy rzut oka wydawala sie identyczna:D musze ja kupic, lepiej ze jest wiecej brazow:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna paletka i bardzo ładny makijaż Ci wyszedł ;) Szkoda, że ja takie cieniowe beztalencie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie tam kochana,na pewno umiesz nie mniej niż ja :) jak widzę jak dziewczyny się malują to swoje się wstydzę wrzucać :D

      Usuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...