sobota, 4 kwietnia 2015

Zamiast pisanek-kolorowe lakiery :)

Cześć Kochane,witam przedświątecznie :)
Dziś dla wszystkich katolików dzień święcenia pokarmów,w tym kolorowych pisanek-ja więc dziś pokażę Wam trochę kolorów,ale na paznokciach-jak wiecie,jestem posiadaczką ponad 70 lakierów ;)



Nie mam niestety fotek wszystkich na paznokciach,zresztą sporo jest już niedostępnych,wycofanych :)
Te,które można jeszcze zakupić,dziś Wam zaprezentuję-na zdjęciach są nazwy odcieni :) Dzisiaj 14 kolorów,za tydzień w sobotę pokażę kolejną 14-tkę,oraz całą moją kolekcję w buteleczkach :)






Podoba się Wam któryś? :)

No i ode mnie życzenia....Wesołego Alleluja Kochane :* do zobaczyska po świętach :)


                                                      źródło zdjęcia

21 komentarzy:

  1. Mam to cudne złotko z miss sporty Oh my gem i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeden z moich ulubieńców się tutaj znalazł peppermint z rimmel;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Ja w tym roku zdecydowałam się na turkus :)
    Wesołych kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :))
    Zdrowych i Słonecznych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz takie piękne paznokcie, że każdy lakier wygląda na nich cudownie :) Najbardziej podoba mi się matowy lakier z Golden Rose :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mat z GR wpadł mi w oko :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świat !!
    Kolekcja robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post :) Have a nice Easter weekend. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładną płytkę paznokcia i oczywiście, że dałoby się z nich wydobyć kwadratowy kształt na końcówkach! :) Trzeba tylko spiłować na prosto :) wpadł mi w oko mat z GR i niebieski piasek z Lovely :) Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ładnie i kolorowo :)
    Radosnych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale kolorowo :D Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są cudne. Matujące Golden Rose mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...