piątek, 13 listopada 2015

Zwiększamy objętość włosów-recenzje 4 lakierów :)

Cześć :)
Mam długie proste ciężkie włosy-a nie cierpię być ulizana,bo wyglądam smutno :D
Zwykle do podniesienia włosów używam lakierów-pianka jest dla mnie za słaba :(
Ostatnio uzbierało mi się kilka flaszek,więc parę słów o nich dziś :)


Od lat jestem wierna czarnemu Taftowi-jest najmocniejszy,najbardziej utrwala.Mam wersję Taft Power,ale jest kilka czarnych Taftów-z fioletowym napisem zdaje się jest wersja z kaszmirem-pachnie pięknie,ale szybciej przetłuszcza mi włosy....Mój czerwony Power pachnie trochę męsko niestety :D ale czuć to tylko przy aplikacji,potem już nie :) Właśnie mi się skończył :)

 Wellaflex poziom 5 (zawsze wybieram te najmocniejsze wersje w lakierach) też mocno utrwala.Zapach ma już lepszy,ciut kwiatowy.Co mi w nim przeszkadza? Brak zatyczki-wiecznie zakleja mi się dziurka od lakieru,co jest kłopotliwe do zmycia potem.Utrwalenie świetne :)
 Biały Taft kupiłam całkiem niedawno-skusiła mnie obietnica bardzo mocnego utrwalenia i fajna tuba na końcówce :D .Owszem,dosyć mocny,chyba tak samo jak czarna wersja,no ale znowu ten męski zapach-tutaj intensywniejszy-no ale spodziewałam się,w końcu facet na opakowaniu :P
 Ostatni lakier to Got2b-dostałam na konferencji w Warszawie.Co mnie ujęło? Piękny malinowy zapach :) Utrwalenie jest mocne,ale z tej czwórki chyba najsłabsze-mimo wszystko go lubię :)
 A teraz Wam pokażę jak zwiększam objętość włosów :D Po umyciu i wysuszeniu (z głową w dół :D ) zbieram włosy nad czołem,pasemko po pasemku...
 i w każdy ten przedziałek psikam lakierem-u nasady po obu stronach oczywiście :)
 na koniec zapinam spinką-zębami żeby włosy przez jakiś czas były stojące,czasem przelecę jeszcze ciepłą suszarką żeby się utrwaliły :) Im dłużej noszę tę spinkę,tym włoski się lepiej utrwalą :) Czasem umyję włosy na noc i z tą spinką śpię :D
Nie przeszkadza mi to,a włosy potem są (przynajmniej przez kilka godzin) uniesione u nasady,pod warunkiem że ciągle ich nie poprawiam rękami :) Pamiętajcie żeby po zdjęciu spinki nie rozczesywać włosów u nasady,bo od nowa będą klapnięte :)
Macie jakieś sposoby na uniesienie włosów? Używacie pianek,lakierów? :)

13 komentarzy:

  1. Ja przetestowałam wiele lakierów i wszystkie obciążały mi włosy jedyny jaki się u mnie sprawdza to ten z got2be i do tego obłędnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cierpię na wieczny oklap, nic nie pomaga :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten lakier, a zwłaszcza jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam ani lakierów, ani pianek do zwiększenia objętości włosów przy nasadzie, ale w sumie natchnęłaś mnie do tego, żeby spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sposób na uniesienie włosów :)
    Ja lubię lakier taft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować Twój patent na uniesienie włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na uniesienie włosów. Wypróbuję go u siebie bo mam długie cienkie włosy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo super efekt, ja nie mam żadnego lakieru, gdy chcę odbić trochę włosy u nasady to używam suchego szamponu ale to baaardzo rzadko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na mnie suchy szampon nie działa,bo trzeba go wyczesać i od nowa mam włosy na dół :D

      Usuń
  9. Ten różowy ma świetny, malinowy zapach tak jak wspomniałaś :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Na moje włosy lakiery nie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny patent na uniesienie czupryny;) Może kiedyś przetestuje.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...