niedziela, 31 stycznia 2016

Vianek-nowość od Sylveco-peeling do ciała

Hejka :)
Znacie Vianek? to młodsze dziecko firmy Sylveco-ją na pewno znacie :)
Sylveco większość z nas lubi,a jak będzie z Viankiem? Wypróbowałam pierwszy produkt,zapraszam na moją opinię :)

Vianek peeling do ciała energetyzująco-detoksykujący z nasionami ostropestu kusi ładną,prostą,naturalną grafiką-jak wszystkie produkty Sylveco.Sam peeling do ciała ma niewielką pojemność-150 ml.
 Opis z opakowania:
 Nie mam pojęcia jak pachnie na żywo ostropest,ale już wiem że go nie lubię :( Ale przyjrzyjmy się najpierw samemu peelingowi :)
 Kolor zielony,konsystencja gęsta jak pasta,szorstka-czuć w niej sól.
 Widoczne są też nasiona ostropestu,jest ich dosyć sporo.Sam peeling jednak drapie słabo...ledwie masuje,szybko rozchodzi się po ciele i spływa.No i ten zapach..no nie dam rady,śmierdzi mi...wolałabym nie mówić czym :D Ostrożnie mówiąc to jakimiś skisłymi ziołami,trawami,ma coś duszącego i słodkawego...
 Tak więc pierwszy produkt Vianka nie przypadł mi do gustu.Wygrałam go w konkursie na fb,gdzie pytano który produkt chcę spróbować-wybrałam olejek do ciała,dostałam śmierdzący peeling.Być może dla Was nie będzie śmierdziuchem,sporo naturalnych kosmetyków ma specyficzne zapachy...jeśliby chociaż mocno drapał,jakoś bym przeżyła i zużyła,tak to leży i nie wiem co z nim zrobić po 3 użyciach....Jedyną zaletę jaką widzę,to po zmyciu go,skóra jest lekko natłuszczona,co lubię.Chyba zużyję go do nóg :)
Strona Vianek mi nie działa (a Wam?) http://www.vianek.pl/ więc odsyłam na funpage KLIK zapoznać się z ofertą lub znalazłam TU,będzie bardziej przejrzyście  :)

Znacie Vianek? miałyście może inne produkty? jesteście zadowolone?

16 komentarzy:

  1. Niesamowicie mam ochotę na produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach ma dla mnie znaczenie, jeśli chodzi o kosmetyki takie, jak peeling do ciała. Jeśli mi się nie podoba, to nie mam ochoty używać produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w planach małe zakupy kosmetyków tej firmy ale ten peeling na pewno nie trafi do koszyka bo preferuję mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kupić w końcu jakieś produkty Sylveco, bo na razie mam tylko pomadkę.
    Ten peeling mnie ciekawi i podoba mi się jego konsystencja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie brzmi zbyt zachęcająco. Sama nazwa marki jakoś nie bardzo do mnie trafia

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie spełnił Twoich oczekiwań... Ja próbowałam peelingu kojącego i ujędrniającego i oba pięknie pachniały (kojący jeżynami a ujędrniający ciasteczkami cynamonowymi). Kiedyś dorwę się do peelingu o którym piszesz, koniecznie muszę obczaić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mocne zdzieraki więc nie jest on dla mnie, dodatkowo zwracam uwagę na zapach a skoro ten nie zachwyca to mówię nie

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że go nie polubiłaś, ja mam krem pod oczy vianek i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że dostałaś to czego sama nie wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach (a raczej smrodek) jest często wielkim minusem naturalnych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro napisałaś o skisłych ziołach, to na pewno się nie skuszę na ten produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam że fajny- szkoda. Zapach kompostu na ciele mnie nie jara :D Mam krem pod oczy ale nawet nie otworzyłam jeszcze. Grafika opakowan przyjemna dla oka to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam że fajny- szkoda. Zapach kompostu na ciele mnie nie jara :D Mam krem pod oczy ale nawet nie otworzyłam jeszcze. Grafika opakowan przyjemna dla oka to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta seria ! Polecam wyprbowac ten balsam do ciała https://eko-banka.pl/pl/p/VIANEK-ORZEZWIAJACO-ENERGETYZUJACY-BALSAM-DO-CIALA-300-ML/1226 jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...