czwartek, 4 lutego 2016

Luxe Girl od Lovely-lakier matowy czy błyszczący? :)

Ciao :)
Tłusty Czwartek dziś :D pączki,faworki,oponki,bleeee :D Jadłyście? :D
Dziś jednak nie pączkowo,a lakierowo :)

Niedawno wyszperałam w Rossmannie w szafie Lovely ładnie wyglądający lakier Luxe Girl nr 1.
To taki odcień ciemniejszego nudziaka,zgaszony brudny ale dosyć ciemny róż  z płaskimi złotymi drobinkami.
 Z bliska widać dobrze te drobinki:
 Co mnie zaskoczyło w w tym lakierze,to to,że w czasie malowania wyglądał super-pięknie błyszczał,był wilgotny,a potem zastygł do kredowego matu! :)
 Fakt że te płaskie drobinki nadają delikatnie połysku lakierowi,jednak mimo wszystko jest on matowy.Bardzo szybko wysycha,pierwsza warstwa kryje dosyć dobrze,ale zalecam dać drugą,bo będzie trwalszy.

 Na co dzień jest fajnym,neutralnym i jednocześnie widocznym kolorem.W miarę trwały,ale po więcej niż 1 warstwie.Czy go lubię? Może być-wolę żywsze kolorki,ale ostatnio dosyć często wybieram właśnie ten odcień :)
Lubicie takie kolory czy raczej to nudny odcień? :)
Pozdrowionka :*

17 komentarzy:

  1. Świetny kolorek :) bardzo mi się podoba i jak będę w tym sklepie to sobie go sprawię :) Dopiero wszedł na półki czy już jest od niedawna? Ile on kosztuje?
    Pozdrawiam Nelia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go jakiś miesiąc temu,więc jest w miarę nowy :) kurczę nie pamiętam ile kosztował...jakieś 7 czy 8 zł chyba...na pewno poniżej dyszki :)

      Usuń
  2. Kolor jak i paznokcie prezentują się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Ja zdecydowanie wolę mocniejsze kolory, ale od czasu do czasu sięgam po nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna odmiana od zwykłych, mlecznych nudziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na co dzień lubię takie właśnie nudziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Daje nawet ładny efekt na paznokciach. :) Ja ze względu na moją pracę raczej nie mogę sobie pozwolić na normalny lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i jeszcze dwa inne kolorki. Bardziej podobają mi się te lakiery w wersji błyszczącej, np. po nałożeniu Sally Hansen Diamond Flash.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, na pewno nie nudny

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) te drobinki kolorowi dodają uroku :)
    nie spodziewałabym się po tym lakierze matu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kolorek, a wykończenie przyciąga spojrzenie. Podoba mi się! Miłego weekendu życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba! Bardzo ładny kolorek ;)
    PS. Fajny blog, dołączam do grona obserwatorów :)
    Do następnego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. JA UWIELBIAM TAKIE MATOWE/SATYNOWE WYKOŃCZENIE ZWŁASZCA Z TAKIMI DROBINAMI :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...