czwartek, 13 kwietnia 2017

Avon przegląd nowego katalogu 6

Hej hej :)
Jak co trzeci czwartek,w dniu startu kolejnego katalogu Avon,mam dla Was mam przegląd promocji,nowości :)
Ponieważ w poprzednim katalogu nie składałam zamówienia,nie mam swojego papierowego egzemplarza,pożyczyłam się dzisiejszych zdjęć ze stronki z której zawsze pobieram katalogi Avon-wroc :) Więc zaczynamy! :)

W katalogu 6 nie ma nowych perfum! No skandal :D Żadnej nowości dla zapachoholiczki :P Za to w doskonałej cenie jest druga z moich ulubionych wód Avonu Attraction <3 Zapach który autentycznie dodaje pewności siebie,zastanawiam się jaka nuta tak działa na zmysły że czujemy się w nim atrakcyjne,pełne energii :) Nawet ja,pełna kompleksów czuję się w nim sexy,szok :D
Drugi bardzo trwały zapach ten w różowej buteleczce to Sensuelle :) Byłam w nim zakochana,zapach nie oklepany,kwiatowy ale jednocześnie dusząco-pudrowy, zmęczył mnie po połowie butelki-mimo wszystko polecam :) Takiej ceny tej wody jeszcze chyba nie widziałam,zawsze po 50 zł lub więcej :)
Mgiełki często są w promocji-w tym katalogu też :) Mamy podział na kategorie zapachowe więc łatwiej wybrać coś w swoim typie :)
Dla facetów bardzo podoba mi się seria Full Speed :) Bardziej podoba że butelki boskie :D Bo zapachy znam tylko dwa,pomarańcz i czerwień,oba fajne,codzienne,świeże :)
Moje klientki bardzo chwalą  antyperspiranty w kulce,tak samo mój brat zamawia regularnie każdy nowy wchodzący zapach :)
I makijaż :) Trwałe szminki i konturówki są w promocji:
oraz szminki 3D Mark-jest propozycja makijażu ombre,czyli każda warga innego koloru :) Raczej nie dla mnie,ale młodsze odważniejsze dziewczyny mogą się zainspirować dobranymi zestawami :)
Podkładu Avon True nie używałam,ale ponoć puder na stronie obok jest świetny-będzie trzeba spróbować :)
Pudry w kulkach lubią moje babuszki z pracy-mówią że jedno opakowanie wystarcza na całe życie :D takie są wydajne :)
Poniżej jest zestaw - lakier do paznokci i przybory do stempelków,całość za 19.99 :)
Ja ze strony poniżej lubię nożyczki do paznokci,mam od niedawna i świetnie się sprawują :)
Jak widzę kremy do opalania,czuję lato za rogiem :D No ale balsamów z filtrami warto używać jak tylko pojawi się słońce,nawet wiosenne :)
Jeśli lubicie olejki w sprayu,Avon ma kilka za fajną cenę 10.99 zł. Nie miałam żadnego z nich więc nie wiem jak pachną,ale za taką cenę można chyba zaryzykować w ciemno :)
Natomiast do twarzy pojawił się nowy,drugi olejek-serum :) Miracle Glow już testowałam,był świetny,dlatego Active Moisture zdecydowanie mnie kusi :)
Do kąpieli również mamy coś letniego :) Płyn truskawka z bitą śmietaną brzmi apetycznie,prawda? <3
Seria nie tylko dla młodzieży Clearskin jest obecnie w fajnej cenie-bardzo polecam peeling (ta tuba z zielonym),mocno drapie i mocno odświeża,na lato idealny :)
I niekosmetycznie :)
Okulary przeciwsłoneczne poniżej bardzo mi się podobają <3 Wpisują się chyba w obecne trendy :) Nie wiem jednak czy będę wyglądać dobrze i się waham :D Bo najmodniejszy kolor tego roku czyli zieleń,bardzo mnie kusi :)
Zimą ze względu na szaliki,nosiłam tylko małe kolczyki-tutaj jest świetny zestaw-za 20 zł 14 par kolczyków-różne wzory,kolory-świetne :)
Bransoletki a'la skóra z charmsami również są w moim stylu :) Podoba mi się też bardzo ten zegarek z beżowym paskiem :)
I czerwona torebka-świetna! Niewielka,a zgrabna :) Gdyby nie to,że olśniło mnie że mam już małą czerwoną torebkę,pewnie bym kupiła :)
I na koniec większe torebki-pastelowe,z klasą,plus balerinki do kompletu :D


No i na dziś tyle :) Ciekawy katalog? Wybrałybyście coś dla siebie? :)

12 komentarzy:

  1. Nie jestem na bieżąco z ofertą Avon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się torebka ostatnia, ale kurde cena już nie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jakie ładne pudrowe kuleczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w perfumie Attraction i dokładnie tak jak ty, czuję się w nim totalnie kobieco, seksownie i pewnie :) wgl jestem mini fanką firmy Avon, choć wiele dziewczyn jej nie popiera :) uwielbiam ich perfumy w szczególności :) kolczyki za 2 dyszki też wyglądają całkiem przyjaźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na perfumki to mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądałam ten katalog już dużo razy ale w ogóle nie zauważałam tej propozycji ombre na ustach. Teraz dzięki temu wpisowi się tym zainteresowałam i na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle kusisz tymi katalogami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś byłam wręcz uzależniona od mgiełek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od dobrych kilku lat nie robię zamówienia z Avonu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...