piątek, 28 lipca 2017

Przegląd katalogu Avon 11 Lato w pełni :)

Hej Kochani :) 
Witam w kolejnym,11 już przeglądzie co 3-tygodniowego katalogu Avon z którego można zamawiać u konsultantek od wczoraj do 16 sierpnia :)
Postanowiłam troszeńkę uatrakcyjniać te przeglądy pokazując,jeśli oczywiście posiadam,niektóre kosmetyki "na żywo" :) Dziś np.zobaczycie szminki,torebkę,lakiery do paznokci :) Zapraszam! :)
W tym katalogu nie ma nowych perfum-skandal! :D Ale podejrzałam dwa następne katalogi i będą nowości,będą :) Dzisiaj jest za to nowa szminka z serii Luxe,powiększająca usta :) No cóż,w cuda nie wierzmy,ale jeśli któraś się Wam podoba i lubicie takie podwójne formuły,to czemu nie :D
Dziewczyny często pytają mnie która szminka z Avonu jest najlepsza :) Sporo jest fajnych,ale ja od lat jestem wierna tym poniżej :) Ciągle zmienia się jej nazwa,od Ultra Color Rich,Ultra Color,a teraz nazywa się True Color :) Na szczęście niektóre odcienie się nie zmieniają :) Sama szminka jest kremowa,kryjąca,satynowa,cudowna dla ust :)
Miałam już jakieś 6 odcieni,w obecnej chwili mam trzy,podpisane nad szminką :) kliknijcie też w pogrubioną nazwę szminki to przejdziecie do jej koloru na ustach-opisywałam je na blogu już 3-4 lata temu :)
Iced Coffee to moja idealna "czerwień",bo to ni czerwień ni brąz,nie za ciemna :) Frozen Rose to piękny chłodny róż ale opalizuje złotą poświatą,obie są lekko perłowe.Natomiast Blush Nude to klasyczny nudziak,satynowy,w odcieniu zbliżonym do ust,przykurzonym chłodnym różu :) Polecam też odcień Toasted Rose,to taka wyraźniejsza żywsza wersja Blush Nude :)
Podkład z pompką Extralasting lubią moje klientki :) Ponoć jest trwały,ma ładne odcienie,ja nie miałam przyjemności go używać :)
Bronzer,róż i rozświetlacz w jednej kasetce to bardzo praktyczna rzecz,a na ciepłe dni idealna :) Mamy dwa odcienie,do jasnej i ciemnej cery :)
A może potrzebujecie coś ukryć? Wiecie,pryszczyk,drobne przebarwienie,naczynko? Nie wydając fortuny? Możecie spróbować korektora od Color Trend :) Miałam go kilka lat temu i pamiętam że dobrze krył,mam nadzieję że to się nie zmieniło :)
Do makijażu oczu ja zwykle mamy mnóstwo kolorowych wysuwanych kredek :) Dwie od góry są nowością,jasna złota i miedziana :) W katalogu jest dużo więcej kolorów w promocji :)
A jeśli już o makijażu,to kiedyś trzeba go zmyć :D Nowością jest olejek oczyszczający do twarzy :) Mam go i próbowałam,na razie 3 razy,wstępnie mogę napisać że daje radę :) Ale opinia o nim niedługo na blogu :)
Raz na jakiś czas,powiedzmy raz w tygodniu,nasza cera potrzebuje jednak "mocniejszych wrażeń" w postaci peelingu :) Tutaj również od lat jestem wierna serii Clearskin :) 
Ta tubka z nr.9 to mocno drapiący peeling o świeżym,intensywnym zapachu i efekcie chłodzenia,taki cytrusowo-miętowy :) Na lato idealnie odświeża,dobrze oczyszcza skórę,wspaniale przygotowywuje buzię pod krem lub maseczkę  :)
Od peelingu Clearskin mamy jeszcze coś mocniejszego :D Płatki peelingujące Anew,one jednak zawierają kwas glikolowy i nie jestem pewna czy porą letnią powinnyśmy ich używać...ale jeśli macie tłustą cerę,bądź taką z przebarwieniami,zapamiętajcie te płatki i kupcie jesienią :) Są nasączone płynem który trochę szczypie i piecze,ale ponoć działa :D
Przejdźmy do paznokci :) Avon często spóźnia się z trendami i gdy kilka lat temu na topie były lakiery z efektem piaskowym,w katalogach pojawiły się dużo później i dziś gdy świat już o nich zapomniał,one ciągle są :D
Z tej palety mam odcień Ruby :) Wszystkie są piaskowe z brokatem,ale wbrew pozorom nie są takie ostre i krzykliwe jakby się mogło wydawać :) I szybciutko wysychają,dzięki czemu mamy manicure w krótkim czasie :)
Lakiery żelowe do paznokci też są w promocji,nie pytajcie czy je lubię tylko spójrzcie poniżej :D
Fakt że tutaj też ich nazwy się zmieniają,Gel Finish,Gel Shine,teraz Mark Gel Shine,ale ciągle są tak samo świetne :)
Żeby już tak nie było całkiem bezperfumowo,pochwalę się że mój ulubiony zapach z Avonu jest teraz w promocji :) Luck to bardzo słodki zapach z lekkim pazurkiem :) Intensywny i raczej na chłodniejsze dni,jak nim pachnę to niektórym kojarzy się z pieczoną szarlotką :D
Do torebki czy na wakacje możemy wziąć mniejszą,30 ml wersję kilku popularnych zapachów :) 
Wielbicielkom klasycznej elegancji polecam Little Black Dress i Far Away,kto lubi cytrusy musi kupić Perceive Dew,wiosenne kwiaty to Incandessence,świeże,dziewczęce to Femme i Dreams a cieliste,intymne to niebieskie Perceive :)
Mgiełek może nie będę wymieniać po zapachach :D Popatrzcie jaka niska cena!  Grzech się nie skusić choćby na jedną :) Ja mam truskawkę z białą czekoladą :)
Macie wysportowanego,energicznego faceta? To koniecznie wydajcie 22 złocisze i kupcie mu świeży zapach z cytryną,przyprawami i nutami drzewnymi X-series Surf-pachnie świetnie! Nawet faceta nie skorego do ruchu powinien ożywić :D
Przy okazji można dorzucić żel pod prysznic,dobry do włosów i ciała :) Dwa niebieskie zapachy są własnie takie świeże i mogą pasować do Surf :)
Dla nas kobietek też są żele,te co lubię czyli Senses :) Cena 6,99 jest za dużą butlę! Pół litra żelu w takiej cenie,opłaca się :) X-treme jest męski,pozostałe dla nas :)
Ja kocham oczywiście Sensual Dream,nie ma to jak prysznic w czekoladzie z kokosem,mam już zapas w szafce :D
A jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczkami wanny,łapcie płyny do kąpieli :) Ten duży różowy to peonia z granatem,a na skróty mówiąc,pachnie landrynkami z dzieciństwa :D
Apropo dzieciństwa,dzieciaczki posiadacie? Avon też je może uszczęśliwić,wesołymi produktami do kąpieli,włosów,a dziewczynki ucieszą się ze słodkich różowych Hello Kitty :)
Bardzo mile zaskoczył mnie szampon Advance Techniques z kompleksem Nutri 5. Nie kupiłabym go pewnie sama od siebie,ale był w gratisie kiedyś,spróbowałam i uważam że jest świetny,a jego intensywny słodki zapach długo utrzymuje się na włosach :) Miałam też kurację odżywczą-tę w tubce,zdecydowanie polecam!
Do stóp seria Foot Works zawsze ma jakieś nowe zapachy :) tym razem sam kokos-to taki kokos z ciut męską drzewną nutą,ale w sumie bardzo fajny :)
W świetnej cenie jest też spray do stóp i obuwia-na tę porę roku najlepszy :)
Płynów intymnych z Avonu jeszcze nie miałam-kusi mnie spróbować wreszcie,może teraz będzie okazja i zdradzę na chwilę Ziaję? :) Jest z czego wybierać :)
Teraz kilka niekosmetycznych produktów :) Dwie pary okularów które towarzyszą mi dziś na fotkach,pochodzą właśnie z Avonu :) Akurat nie ma ich w tym katalogu,ale jak będą,dam znać :) 
Są trwałe,mocne,jestem zadowolona :)
A poniżej ładna biżuteria-naszyjnik i bransoletka,do kupienia osobno,le można sobie stworzyć komplet :) Mi podoba się gwiazdka :)
Ta tunika wpadła mi w oko,a w internecie widziałam dziewczynę która ją kupiła i miała na sobie-wygląda świetnie! Cena jak dla mnie za wysoka,ale może któraś z Was lubi takie ciuszki,wg zdjęć u tej dziewczyny stwierdzam że jest porządna i ładna :) 
I jeszcze torebki :) W Avonie jest ich sporo,jeśli chodzi o jakość-jest różnie.Czasem się trafi bubel niestety,ja obecnie mam chyba 3 torebki z Avonu,tę czarną poniżej mam:
Tak wygląda na żywo :) Ja ją bardzo lubię,skórka jest miękka,ale nie jakaś bardzo cienka :) Uszy mocne,torba pojemna,na co dzień do pracy służy mi świetnie :)
I jak podoba Wam się mój przegląd? Coś Was zaciekawiło? :) Cały katalog możecie obejrzeć TUTAJ :)

12 komentarzy:

  1. bardzo łądne szminki, ale to paznokcie mnie oczarowały, piękne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  2. kompakt 3 w 1 wygląda nieźle ;) i te słynne mgiełki, moje letnie wybawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 4 z 5 lakierów piaskowych, ale w gazetce DEMO widziałam jeszcze jeden, turkusowy, i już wiem, że musi być moj. Oprócz tego oczywiście lakiery szybkoschnące :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś uwielbiałam przeglądać katalogi Avon, ale rozstaję się z tym sklepem na dobre

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie tak,kwasy zostawiajmy na jesień lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zainteresowały mnie nowe pomadki z serii Luxe, powiększające usta :) Kolory wyglądają ślicznie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już po zakupach, czekam na paczuchę :D właśnie zamówiłam płyny do higieny intymnej

    OdpowiedzUsuń
  8. Trio do konturowania ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pomadek Frozen Rose mi sie podoba <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście ta tunika ma trochę za wysoką cenę

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...