niedziela, 11 marca 2018

Małe zakupy z Targów Kosmetyków Naturalnych Ekotyki :)

Cześć Kochani :)
Wczoraj, 10 marca miałam przyjemność uczestniczyć w kolejnej edycji Targów Kosmetyków Naturalnych Ekotyki w Krakowie :) Pierwszy raz byłam jesienią 2017 roku (klik),teraz przyszła pora na wiosenną edycję :) Zapraszam na kilka zdjęć z targów oraz moje zakupy :)
Wiosenne targi odbywały się tym razem w innym miejscu- Skład Długa przy ulicy Długiej 72 w Krakowie :) Budynek wygląda ponuro i mi kojarzy się z...więzieniem :D ale o dziwo,lubię takie klimaty,haha :D
 Wystawców na targach było sporo (lista na samym końcu) a ja przyszłam zaraz na otwarcie,więc niestety,ale tłumy były niemiłosierne i trzeba się było przepychać do każdego stoiska...na szczęście miałam listę zakupów i udało mi się dosyć szybko odnaleźć swoich wystawców :) 
 Na targach niektóre stoiska miały fajne promocje,mi się udało skorzystać z 15 i  30 % zniżek,dostałam też na wejściu dwa kupony z 20% zniżką  na zakupy do sąsiadującej i będącej jednym z partnerów targów Drogerią Pigment :) Oczywiście skorzystałam :D
 Na targi szłam głównie po glinki,hydrolat,coś do demakijażu,naturalne mydła :) Nie brałam nic do ciała bo mam spore zapasy zarówno balsamów,jak i peelingów :)
 Obsługa na targach również bardzo profesjonalna,pomocna i bardzo miła :) Rozbawił mnie jeden z panów sprzedajacych (a było ich dosyć sporo w tym roku ) który chodził w peelingach,maseczkach na własnej twarzy :D
 Gdyby nie tłumy i dyskomfort w oglądaniu kosmetyków,byłabym zachwycona :) Zapamiętam żeby następnym razem przyjść trochę później,bo podobno za kilka godzin było lżej :)
To przejdźmy teraz do moich zakupów :) Oto całość z targów:
 I nieco bliżej :)
Na stoisku Your Natural Side kupiłam 3 rodzaje glinek,dostałam w prezencie mini hydrolat-będzie super na podróże :) Tutaj było 30% zniżki na wszystko <3
 Na hydrolat z czystka miałam od dawna ochotę-po wspaniałym różanym,koniecznie chciałam go wypróbować :) Powiem Wam że śmierdzi masakrycznie,ale czuję że będzie dobry :D Kupiłam go na stoisku ekodrogerii internetowej Kopalnia Zdrowia :)
Te piękne mydełka upatrzyłam sobie wcześniej na stronie Republika Mydła :) Tzn.miałam w planach dwa,ale że trzecie wychodziło za pół ceny,bardzo mili państwo pomogli mi w wyborze trzeciego i dali gratis próbkę miętowego-będzie kolejny gadżecik na wyjazdy :)
 Jeśli chodzi o Vianek,zamierzałam kupić tylko olejek do demakijażu,ponoć jest świetny :) Ale dziewczyna zapytała: "co jeszcze?"to pomyślałam że drapak do buzi by się przydał :D Wahałam się między korundowym,ale po konsultacjach i sprawdzeniu na dłoni,wybrałyśmy peelingo-maseczkę :) A balsam do ust w gratisie,przyda się bo używam na potęgę :D
Pastę do twarzy Fresh&Natural kupiłam na jesiennych targach i zakochałam się :) Dlatego spontanicznie pomyślałam że kupię :D Co miłe,zostałam od razu rozpoznana przez pana sprzedającego,ja go też poznałam z zeszłego roku :D

Tak jak wspominałam,po targach wstąpiłam do mojej najulubieńszej Drogerii Pigment ,która nie dość że jest po sąsiedzku targów (Na Długiej 76),to jeszcze miałam kupon zniżkowy -20% ,jak nie skorzystać? :D
 Nie zaszalałam,bo pieniążki się kończyły,ale dwie hybrydki kupiłam-piękny zgaszony malinowy róż i jeden z nowych termicznych odcieni należący do pastelowej serii polecanej przez Dawida Wolińskiego :) Jak tylko odrosną mi troszkę paznokcie,czym prędzej je Wam pokażę :)
Lista wystawców i partnerzy targów:
Byłyście dziewczyny? Znacie któryś z moich kosmetyków? :)

36 komentarzy:

  1. Nie byłam i okropnie żałowałam, ale potem jak na zdjęciach widziałam te tłumy, to jednak się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie trochę więzienne klimaty, ale mi też się podobają :) bardzo fajny zakupy - pasta do twarzy strasznie mnie kusi. Ładne lakiery wybrałaś w Pigmencie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takich targach.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Łukasz,w porównaniu do dziewczyn,to naprawdę u mnie skromniutko :D

      Usuń
  5. mnie ten budynek kojarzy się ze starą fabryką i też uwielbiam takie klimaty bo czuć w nich historię, super relacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy! Muszę zacząc używac glinek, bo jakoś przestałam :D A lakier termiczny tez mi się marzy. W końcu sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty przestałaś,a ja dopiero zaczynam z glinkami :D

      Usuń
  7. Mam łagodzący olejek do demakijażu i jest to jeden z najlepszych kosmetyków jakie do tej pory używałam ;D Od niedawna stosuję hydrolat z czystka i faktycznie ma dość intensywny zapach, ale jego działanie na mojej skórze wynagradza wszystko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że oba są fajne,dajesz nadzieję :D

      Usuń
  8. Ale super wydarzenie i świetnie zakupy!! Trochę żałuję, że przegapiłam te targi, ale może uda się kolejnym razem ;-) Mydła wyglądają obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakupy, udanych testów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy :)
    Ja jeszcze nie byłam na żadnych targach, ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam, ale zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, same wspaniałości! Zazdraszczam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy no i te mydła ... Wyglądają cudnie a wiesz jak uwielbiam naturane mydła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,wiem :D Ja właśnie też uwielbiam <3 Te fajnie pachną,zwłaszcza Miss Pink :D Mam nadzieję że będzie się fajnie używać,będę to robić połówkami żeby było szybciej :D

      Usuń
  14. O,szkoda :) Dzięki,powoli zaczynam testowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie tłumy były na samym początku straszne - w przejściach były zatory :/ Z każdą minutą jednak robiło się luźniej i dało się już dostać do stoisk :) Niestety minęłyśmy się chyba, chociaż też przybyłam na początku :( Później weszłam tam jeszcze raz ze znajomymi później i było już znaczenie mniej ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tuż przed 11 a wyszłam o 11.45 i poszłam do pigmentu więc pewnie się minęłyśmy tym razem...

      Usuń
  16. nigdy na takim wydarzeniu nie byłam,ale może kiedyś uda mi się być :) jakoś do tej pory się nie złożyło, a że mieszkam zagranicą też nie ułatwia sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również podoba się ten budynek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam ok 13 i faktycznie było lżej ale i tak sporo ludzi. Kupiłam dużo kosmetyków z Vianka i Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Po 16 już było idealnie, chociaż sporo rzeczy było wyprzedanych :D w sumie fakt, budynek wygląda jak więzienie, ale ma swój klimat! Niestety, nie było to dobre miejsce dla tłumów:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne wydarzenie :) Byliśmy na ostatnich targach, było super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem udane zakupy, szkoda, że bliżej mnie takich targów nie organizują ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Byłam, to co chciałam kupiłam ale przepychanie się z ciążowym brzuszkiem przez te tłumy nie było zbyt komfortowe. Całe szczęście synek został w Łodzi z dziadkami. Ogólnie targi udane, fajne rabaty ale mam nadzieję, że kolejna edycja będzie w bardziej przestronnym miejscu:) Świetne zakupy, widzę wodę z czystka. Jak Ci się podoba zapach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to Ci współczuję w tym tłumie z brzuszkiem...
      Czystek śmierdzi jak cholera,Jezu jak ja będę go używać,to nie wiem :D Na razie wąchnęłam z butelki i aż się boję :D

      Usuń
    2. Haha no śmierdzi strasznie ale właśnie skończyłam buteleczkę i zakupiłam następną. Jest świetna pomimo nieciekawych walorów zapachowych :D

      Usuń
  23. Zakupy bardzo fajne, w sumie wszystkie kosmetyki mnie zaciekawiły, a część mam w zakupowych planach już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, widzę że sporo udało Ci się nabyć :) Powinnam pogratulować, bo mnie tłumy strasznie denerwują, więc pewnie bym pieprznęła wszystko i wyszła z niczym :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne targi! Z chęcią bym się na takie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten hydrolat od Make Me Bio bardzo mnie zainteresował! Jego cena nie jest wysoka, więc szkoda, że na niego nie wpadłam na targach :(

    Zapraszam do moich postrzeżeń na temat targów: http://goodbyeseptember.blogspot.com/2018/03/a-po-ekotykach-siatka-zakupow-i-lekkie_13.html :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...