sobota, 29 września 2018

Liqpharm koncentrat intensywnie korygujący na noc z retinolem :)

Hejka :)
Sera polskiej firmy Liqpharm cieszą się popularnością i ilekroć o nich czytam,nie spotkałam się chyba z negatywną recenzją :) Sama miałam serum na noc z wit.E (klik),a teraz od kilku tygodni używam Serum Night 0.3% Retinol Silk :)
Gdy przeczytałam opis że: "serum koryguje niedoskonałości i pomaga zredukować bruzdy, zmarszczki oraz plamy starcze" pomyślałam-ooo,coś dla mnie,starcze :D :D  Bruzd nie mam,ale przebarwienia i lekkie zmarszczki owszem :) Serum zawiera 0,3% retinol,kwas laktobionowy,witaminę E i chyba jest dosyć mocne,bo zalecane używanie to w pierwszym miesiącu 2 razy w tygodniu,a potem co drugi wieczór. Przyznaję się bez bicia że się nie zawsze stosowałam :D
 Serum przeznaczone jest na noc,a ja odkryłam,że tak fajnie się wchłania,iż jest też idealny dla mnie na dzień pod makijaż,a znalezienie dobrego produktu po którym nie będę się świecić,jest mega trudne :) Co do stosowania,nakładam go od początku 4-5 razy w tygodniu. Nie zaszkodziło mi w żaden sposób,a że powinno się unikać ekspozycji na słońce,staram się na dzień używać go rzadziej niż na noc :)
 Konsystencja jest płynna,koloru jasnożółtego,zapach neutralny,nie drażniący. Tak jak wspomniałam,wchłania się prawie całkowicie,więc nie będziemy odczuwać dyskomfortu klejenia się do poduszki :) Czasem minimalnie mrowi,jakby lekko szczypie chwilę po nałożeniu,ale nie podrażnia ani nie powoduje zaczerwienienia. Co z działaniem? Może za wcześnie o nim mówić po miesiącu stosowania,ale myślę że jest lepiej :) Skóra jest gładka,delikatnie rozjaśniona,nie brak jej nawilżenia :). Oczywiście pozostała pielęgnacja też jest istotna,dokładny demakijaż,tonizowanie,krem na dzień,ale mogę śmiało powiedzieć że serum z retinolem doskonale wpisuje się w moją codzienną pielęgnację :)
Znacie sera od Liqpharm? Posiadam po kilka próbek pozostałych z oferty więc będę mogła sprawdzić i zdecydować które kupić następne :) Z tego co czytam,najbardziej lubiane jest z witaminą C :)

Serum Liqpharm można kupić w aptekach,lista TUTAJ :)

13 komentarzy:

  1. Nie znam jeszcze tego produktu, ale skoro usuwa bruzdy starcze to powinnam się z nim zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To z wit C bardzo polubiłam, córka też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam firmy ale to serum jest bardzo ciekawe może i ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta firma w ogóle nie jest mi znana. Muszę zapoznać się z ich ofertą 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ze spotkania przywiozłam to light z witaminą C i ostatecznie wyrzuciłam niedokończone - spowodowało u mnie pogorszenie się cery, nowe niedoskonałości, a działanie rozjaśniające nie było jakieś super wow ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę...na blogach chwalą to zwykłe z wit.C,może light jest gorsze? Pewnie wszystko zależy od cery,szkoda że u Ciebie się nie sprawdziło...

      Usuń
  6. Czytałam o tych serach na blogach, ale sama jeszcze nie miałam. W sumie to najbardziej ciekawiłoby mnie to z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Retinol jeszcze omijam, ale warto wiedzieć o tym serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam to serum oraz z witaminą c, kosmetyki Liqpharm są popularne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie znam ale mam zamiar poznać i to to z retinolem w pierwszej kolejności, bo szukam czegoś na starość :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie była niepochlebna opinia o serm z Liqpharm (z kwasem glikolowym), nic nie robiło. To z retinolem też mam, czeka na swoją kolej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kusisz kusisz kochana tym serum z retinolem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...