niedziela, 7 października 2018

Nowość szminka Luminous Velvet od Avon - swatche 10 kolorów :)

Hej Kochani :)
Czas mi tak ostatnio leci,aż zdziwiłam się że mój poprzedni post był we środę,gdy zwykle publikuję co dwa dni :) No ale niektóre kosmetyki wymagają większej uwagi zarówno przy testowaniu,jak i przy robieniu zdjęć :) Dziś przedstawiam Wam przedpremierowo szminkę Avon,którą będziecie mogły kupić od 18 października :) To nowa seria Luminous Velvet,a mówiąc z angielskiego na nasze :D metaliczny mat :)
Szminka występuje w 15 odcieniach,ale niedobry Avon udostępnił tylko 10 próbek :) Jakby się pojawiły pozostałe,uzupełnię post :) 
 Szminki mają dosyć treściwą,gęstą i może nie tępą konsystencję,ale faktycznie,już na granicy. Dzięki temu jednak ich trwałość jest bardzo dobra. Nie zauważyłam wysuszenia ust,a testowałam je kilka dni,zwłaszcza jeden odcień który najbardziej przypadł mi do gustu :) Zaczynajmy więc prezentację kolorów :)


 Luminous Nude 
Ładny jasny brązik,ale nie dający na szczęście trupiego efektu.Trochę jak stare złoto,nie za żółty,myślę że w neutralnej tonacji :)

Violet Shine
Tutaj mamy fiolet jagodowy,dosyć intensywny,w chłodnej tonacji :)

Rosy Glow
Zdecydowanie najbardziej mi się podoba :) Idealny na co dzień,ale z kolorkiem,to ciepły odcień zgaszonego różu.

Glistening Mulberry
Zgaszone bordo z nutką brązu,chłodny odcień,na bladziochach wyraźny ale nie straszący intensywnością :)

Prismatic Pink
Ładny,żywy róż w kierunku chłodnym,większości z Was może się podobać bo taki uniwersalny,choć do nudziaków nie należy :D

Garnet Flare
Ten odcień jest trochę podobny do poprzednika,tylko żywszy,z nutką fuksji,i ten połysk wydaje mi się lekko fioletowy a nie srebrzysty jak u poprzedniej :)

Red Flash
Mocna ciemna czerwień,w ciepłej tonacji,wpada już w miedziany,taka trochę retro czerwień :)

Gilded Berry
 Ciemne bordo wpadające w brąz,neutralna tonacja,wyrazisty,dosyć ciekawy :)

Cocoa Beam
Tutaj mamy ciepły brąz w kolorze mlecznej czekolady :)

Chilling Cherry
Ciemny odcień wiśni z różową poświatą :)
💋💋💋💋💋
Wszystkie szminki mają metaliczną,srebrzystą poświatę,jedynie Chilling Cherry i Garnet Flare mają lekko różową/fioletową.
Nie jestem przekonana do metalicznych ust,ale metaliczny mat już bardziej do mnie przemawia :) Podobają mi się te kolory,oczywiście z moją bladością i mocnym makijażem oczu większość jest dla mnie za mocna,jedynie w Rosy Glow czuję się dobrze :) Myślę nad zakupem :)
Podobają się Wam? :)

20 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się kolory.. :/ Powtórzę się- w katalogu to wyglądało ładniej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wykończenie zupełnie do mnie nie przemawia a coraz więcej tego na rynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje wykończenie, jednak kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykończenie wygląda bardzo ciekawie, ale nie przepadam za metalicznymi pomadkami, bo u mnie się po prostu marnują ;) Raz na pół roku może takiej używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaden odcień nie wpadł mi w oko, ale to może przez to wykończenie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to do konca moje wykonczenie, ale kolory sa przepiekne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uf na szczęście żaden kolorek nie wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się te wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory jakoś bardziej podobają mi się na swatchach aniżeli na ustach. Mam wrażenie jakby delikatnie się różniły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta retro czerwień:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spodziewałam się że aż tak wpadną mi w oko metaliczne pomadki. Uwielbiam ultra trwałe pomadki typu maybelline matte ink, więc raczej się nie skuszę, ale samo wykończenie mnie bardzo zaciekawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie próbki ale matowych pomadek, fajna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się 2-3 kolory, ale czy się skuszę to nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, ja lubię metaliki :D. Na razie zamówiłam kilka próbek ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znalazłam kolorku dla siebie, faktycznie rosy glow najładniejsza chyba. Mam jedną pomadkę metaliczną i do metalików nie jestem na razie przekonana. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...