piątek, 23 listopada 2018

Kalendarze adwentowe,fajne upominki do 100 zł i mój własny prezent :)

Hej Kochani :)
W czasie gdy biegamy za prezentami dla bliskich pod choinkę,zapominamy o sobie :) Robicie sobie samemu prezenty? Kusicie się na jakiś fajny kosmetyczny zestaw dla siebie?  Póki co wpadłam na inny pomysł obdarowania się,o czym na końcu :D Najpierw pokażę Wam co wpadło mi w oko przeglądając internety :)

Kalendarze adwentowe z miniaturkami porządnych kosmetyków co roku są wyczekiwane i popularne :) Mi najbardziej spodobały się te od The Body Shop :) Są 3 rodzaje w różnych cenach,niestety nawet najtańszy jest dla mnie za drogi,nie mówiąc o najdroższym :D Fakt że są pełne skarbów ale ja jestem w stanie wydać max 200 zł na taki prezent dla siebie,a tutaj najtańszy z sówką kosztuje 229,90, drugi z jelonkiem 349,90, i najdroższy lisek 499,90.  Są tak cudowne ze aż serce boli że nie mogę sobie pozwolić na taki :)
Mimo wszystko istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo,że skuszę się właśnie w tym sklepie na jeden z zestawów prezentowych takich do 100 zł. Mają ich naprawdę sporo i spodobało mi się aż 10 :D  Te zestawy na zdjęciu poniżej kosztują 99,99 zł.
A te poniższe jeszcze mniej! od 50 do 100 zł więc można? Można :D
Drugi kalendarz marzeń to dostępny w perfumerii Sephora kalendarz Rituals. Oj taki kalendarz choinka to naprawdę coś co sprawiłoby mi radość ogromną :) Jest piękny ale oczywiście cenowo ciągle dla mnie zbyt wiele, kosztuje 259 zł.
Jak patrzę na te buteleczki to mam wrażenie że czuję ich piękny zapach :D
Do 100 zł można kupić z Rituals zestawy 3-4 kosmetyków,też fajna sprawa choć oczywiście na ma to jak frajda z otwierania okienek :) 
Kolejna firma która mi się podoba  i kusi to L'Occitane. Tutaj niestety kalendarze też są poza moim zasięgiem :) Widoczny poniżej kosztuje 429 zł, a jest jeszcze tańszy za 229 zł. Ale kosmetyki wyglądają bardzo fajnie :)
Jeśli jednak bym się uparła, to do 100 zł można kupić zestawy z 3 kosmetykami L'Occitane :) Taka puszka bombka czy gwiazdka z zawartością pewnie by mnie ucieszyła :)
Dużo firm ma fajne upominki,kalendarze adwentowe :) Druga znana drogeria,perfumeria Douglas też ma przyjemne kalendarze,mi się podoba Believe in Angels :) Kuszący choć mniej jest też dla mnie Nuxe,a z najtańszych można nabyć miniaturki np.z Balea. Swoje kalendarze mają też Yves Rocher, nawet Avon,ale ten jest kiepski :)
Jak widzicie,nie wybieram kalendarzy z malowidłami,bo bardzo ciężko mi dogodzić,zwykle są mocne szminki w takich zestawach i to mnie najbardziej odstrasza,wolę pielęgnacyjne :)

Ja w tym roku postanowiłam się sama rozpieścić :D Ponieważ bardzo lubię perfumy,zakupiłam na Allegro 31 próbek zapachów,będę losować (oczywiście z zamkniętymi oczami :D) cały grudzień po jednym zapachu z pudełka  :) Już je poukładałam i ozdobiłam świątecznie pudełko :D
Starałam się wybierać same nowości,coś czego nie znam,choć 2 czy 3 zapachy już wąchałam u kogoś lub w perfumerii,nie miałam okazji jednak poczuć ich w pełni na sobie :) Jakie zapachy mam? Kto obserwuje mnie na instagramie,będzie mógł cały grudzień codziennie zerkać na stories co wylosowałam :)Więc zapraszam :D A mam m.in. Armaniego,Versace,Diora,Balenciagę,Elie Saaba,Chloe,Kenzo,Guerlain,Givenchy,YSL,Narciso,Paco Rabane, Muglera,Pradę,Moschino i inne :) Już przebieram nóżkami i nie mogę doczekać 1 grudnia :D
Mój "kalendarz" perfumowy kosztował mnie 187,97 zł (próbki od dwóch sprzedawców na allegro,cena z przesyłkami),więc zmieściłam się w moim 200 zł :) Zliczyłam też pojemność i mam 33,31 ml zapachów :)
Opowiadajcie w komentarzach czy kupujecie/planujecie jakiś zakup dla siebie,czy podobają się Wam kalendarze czy usatysfakcjonowałby jakiś mniejszy zestawik :) Jestem bardzo ciekawa! :) 

49 komentarzy:

  1. O Boże, jakie cuda <3 Chętnie bym obdarowała siebie samą takim kalendarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,ten TBS i Rituals to moje niespełnione marzenie :D

      Usuń
  2. Świetne te prezenty ja bym sama takie chciała kurde :) chyba sobie nawet sprawię taki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymyśliłaś z tym swoim "kalendarzem" zapachowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D Najpierw miało być 12 próbek,potem 24 a potem jakoś poszło i będzie calutki grudzień :D

      Usuń
  4. No i zajebiście :D gdyby nie to, że mam totalny ban w tym roku na kosmetyki dla siebie, odgapiłabym od Ciebie pomysł na własny kalendarz. Bo te sklepowe, choć fajne to nie dość , że drogie to nie do końca mnie satysfakcjonują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,te sklepowe nie są w 100% idealne,a cenowo masakrują-ja sobie kupię za stówę z TBS zestaw kosmetyków i będę usatysfakcjonowana :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Nie chciałam już kombinować z okienkami bo za dużo roboty,ale będę sobie losować,a że kocham perfumy,to dla mnie raj :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na kalendarz adwentowy, znam część z próbek zapachów, które zamówiłaś, jestem fanką aliena i mam kolejny flakon, śliczne jest to pudełko z Mikołajem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie zaciekawił ten Alien Flora Futur bo jest ponoć z innej bajki niż reszta Alienów,których nie lubię :D

      Usuń
  7. W sumie to powinno być 24 próbki od 1 do 24 grudnia :D Ale w sumie jak się rozpieszczać to czemu by nie do oporu :D Zazwyczaj coś sobie kupuję z takich rzeczy, które bym chciała, ale wiem, że nikt mi ich nie kupi - np. nowe lakiery do paznokci. Nikt nie chce mi ich kupować, bo wszyscy twierdzą, że mam ich za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och niedobrzy bliscy :D powinni kupić Ci to co kochasz :D
      co do kalendarza,to tak,miało być 24 ale jedna sprzedająca dała mi gratisy i pomieszała plany :D

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy ten Twój kalendarz :) ale będziesz teraz pachniała mmmr :D mi się marzy ten duży z L'Occitane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe codziennie inaczej,będę musiała ciągle prać apaszki i szaliki żeby się nie pomieszały zapachy :D

      Usuń
  9. Ale super pomysł!!! Chociaż przy moim zużyciu perfum pewnie te próbki wystarczyłyby mi na kolejny rok ;D Ja dostałam w prezencie kalendarz MUR. Pierwszy raz będę miała kalendarz adwentowy z kosmetykami!!! Tez nie mogę się doczekać 1 grudnia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę,zazdraszczam kalendarza :D Bo ja też jeszcze nie miałam żadnego :D

      Usuń
  10. Świetny prezent sobie sprawiłaś.
    Mnie też się podoba parę kalendarzy, ale ostatecznie i tak nie kupię żadnego

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że robię sama sobie prezenty :D

    Pomysł z próbkami kapitalny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok pewnie zrobię podobnie,tyko może pomieszam z jakimiś miniaturkami kosmetycznymi,będę kupować w ciągu roku i odkładać :D

      Usuń
  12. Niektóre kalendarze są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te kalendarze z TBS i za rok się skuszę na jakiś może:)Teraz bym chciała z Douglas ale zobaczę czy jeszcze będzie w sklepie .

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie to zrobiłaś:) podoba mi się pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trójkąt z masłami (?) the body shop wygląda super. Aż sama bym się skusiła, choć straciłam już dużo kasy na prezenty... Z rituals miałam kilka rzeczy z czerwonego rytuału, były super ;). Fajny pomysł. Na pewno poznasz dużo ciekawych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no, Twój osobisty kalendarz najlepszy :D Niech się inni uczą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na kalendarz, choć sądziłam, że wyjdzie taniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,najtańsze próbki to koszt 4,50 zł do 10...

      Usuń
  18. Sama zastanawiam się nad kupnem kalendarza adwentowego w tym roku tylko jeszcze nie wiem, na jaki się zdecyduję 😍

    Malinowa Kaloria | blog o walce z bulimią

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł z tymi próbkami perfum, możesz codziennie mieć inny zapach

    OdpowiedzUsuń
  20. Kalendarz Rituals moge polecic po zeszlorocznej przygodzie z nim. W tym roku u mnie Kiehl's :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie! Kiehl's ponoć też super :) Miłego testowania :)

      Usuń
  21. KALENDARZE ADWENTOWE bardzo mnie ciekawią - szkoda tylko,że ich ceny są na prawdę wysokie.Ja w tym roku postawiłam na KALENDARZ ADWENTOWY od AIR WICK z ZAPACHOWYMI ŚWIECAMI,ale Twoja opcja również bardzo mi się podoba - GRATULUJĘ pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow,Ty świece,ja perfumy,każda ma to co lubi <3 świetny pomysł kochana :)

      Usuń
  22. ojej jakie cuda, marzy mi się kalendarz adwentowy kosmetyczny. Fajny pomysł z tymi próbkami

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł ze własnym kalendarzem adwentowym :) U mnie stoi i czeka czekoladowy z Milki ;) a mężowi kupiłam z Kinder, żeby mu przykro nie było :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D i wystarczy,a co :D Dobrze że o mężu też pomyślałaś :D

      Usuń
  24. Ja już mam swój kalendarz adwentowy z The Body Shop. Nie mogłam się oprzeć pięknej sówce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsze kalendarze adwentowe ever! Mogłabym mieć je wszystkie :D Szkoda, że się tak szybko wyprzedały, nie zdążyłam kupić. Ale fundnę sobie na Mikołajki ten mini zestaw z sówką, jest mega uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kalendarze adwentowe, ale w tym roku nic mnie nie zauroczyło. Dużo z tych kosmetyków już miałam... A też mam dużo zapasów i kolejne miniatury nie są pożądane.... Dla odmiany kupiłam sobie 3 zestawy w Sephorze kosmetyków, których potrzebowałam i chciałam wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,kupiłaś bardzo fajne zestawy i będę podglądać jak będziesz je opisywać :)

      Usuń
  27. Bardzo kreatywny pomysł, dzięki temu masz pewność, że Twój kalendarz jest wyjątkowy i spersonalizowany!
    Ja w tym roku też postanowiłam sobie zrobić prezent - rozglądam się za idealną koronkową sukienką, choć zawsze bałam się, że będzie mało uniwersalna i szybko się zniszczy. Jednak raz się żyje, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne! Nie zawsze musimy mieć tylko rzeczy uniwersalne,codzienne,czasem trzeba zaszaleć :D Mam nadzieję że trafisz na idealną sukienkę <3

      Usuń
    2. Dziękuję i trzymam kciuki, aby wśród Twoich adwentowych niespodzianek znalazły się Twoje nowe perfumowe miłości :)

      Usuń
  28. OOO Cudeńka <3 A z tym kalendarzem dla siebie to super pomysł :) Kalendarz adwentowy, który nie będzie nudny, a idealnie dopasowany : )

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...