poniedziałek, 30 września 2019

Beauty Days Blogger i Targi Beauty Days - relacja :)

Dzień doberek :)
Od fantastycznego 5-dniowego wyjazdu do stolicy minął już tydzień, więc na spokojnie ogarnęłam zdjęcia, prezenty, zakupy i mogę Wam zdać małą relację z wydarzenia na jakie zostałam zaproszona :)  A było to spotkanie Beauty Days Blogger które zorganizowane było przy targach Beauty Days w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie :) Są to targi kosmetyczno-fryzjerskie więc dla mnie raj :D
 
Zaproszenie dostało aż 1500 influencerów i mogłyśmy korzystać do woli ze strefy blogera, brać udział w wykładach, prelekcjach, dostać upominek kosmetyczny :) Ja i moje przyjaciółki dostałyśmy się na to wydarzenie co mnie ogromnie cieszy bo mogłyśmy razem spędzić czas :) Ja i Dorota przyjechałyśmy z innych miast, środkowe Ania i Bogusia to warszawianki więc miały bliżej :D
 Z racji tego że mogłyśmy być tylko w piątek, nasza uwaga skupiona była głównie na targach i zapoznawaniu się z nowymi kosmetykami, firmami  :) W strefie targowej też było w międzyczasie mnóstwo wykładów otwartych więc można było zatrzymując się co nieco posłuchać :) W takich targach i prelekcjach uczestniczy zwykle kilka gwiazd, poza celebrytami głównie znane makijażystki, fryzjerzy jak Magda Pieczonka czy duet Wierzbicki&Schmidt :)
 Co można było zobaczyć na targach? Mnóóóstwo wystawców, nie było szans zwiedzić wszystkiego w jeden dzień, dlatego takie targi trwają 3 dni :) Są firmy kosmetyczne, fryzjerskie, ale nie same kosmetyki, również sprzęty, urządzenia pomocne w tych dziedzinach :) Było na targach stoisko fajnej firmy Lip Lab, gdzie można było wyprodukować własną szminkę od podstaw, od dawna chcę się skusić ale z racji ograniczonych kosztów nie mogłam wtedy skorzystać, może kiedyś :)
 Odwiedziłyśmy stoisko włoskiej firmy Athena's, nie mogłyśmy się nawąchać wspaniałości więc i zakupy zostały poczynione :D Dostałyśmy też kilka próbek, zapowiadają się super!
 u Dr. Mola też wpadła maseczka do torebki :)
 APN Cosmetics zachwycił mnie radosnymi opakowaniami, kupiłam żel pod prysznic o mega fajnym zapachu, ale napiszę o nim osobny wpis :)
 Mogłyśmy zrobić beauty zdjęcie na różowej kanapie :D
 Zajrzałyśmy na stoisko Ambasadorki Kosmetycznej z którą współpracujemy i zostałyśmy obdarowane paczuszką z 4 kosmetykami :) Wypróbowałam już ten "pomarańczowy" zestaw do olejowania włosów na ciepło od Marion :)
 z Anią szperałyśmy w pędzlach Hulu, zakupiłam pędzelek do cieni i już używam, spisuje się bardzo dobrze :)
Niektóre stoiska jak np.Pure Heals były tak pięknie ozdobione, że od razu zachęcały do podejścia :) 
Jak to bywa na targach, wystawcy byli bardzo pomocni, na wielu stoiskach były promocje, gratisy, próbki, można było skorzystać na miejscu z testerów :)
Organizatorzy spotkania Beauty Days Blogger również mieli dla nas niespodzianki kosmetyczne, które widzicie poniżej :) Jedną z tych rzeczy już przetestowałam i jestem zachwycona :) 
 Poniżej możecie zobaczyć moje zakupy i gratisy od firm :) Sylveco dołożyło do moich zakupów (ulubiony peeling i żel do mycia twarzy) balsam do ust, Athena's do kokosowych cudów 4 próbki, APN Cosmetics do zakupionego żelu dodał 3 próbki balsamów do ciała, od Ministerstwa Dobrego Mydła dostałyśmy siateczki do podziału na dwie i mam mydełko nagietkowe, skwalan i olej z pestek śliwki (dwa ostatnie musiałam wkleić z innego zdjęcia bo mi się pomieszały kosmetyki, gapa 😂). Sama zakupiłam u Ministerstwa mydełko ogórkowe :) Z pięknego stoiska Pure Heals wyszłyśmy z maseczką do twarzy :)
 Warto odwiedzić takie targi, wiecie że lubię targi kosmetyczne, i te naturalne, ale też wszystkie związane z kosmetyczną branżą :) Warto poznawać nowości, posłuchać, testować, na rynku kosmetycznym cały czas coś się dzieje, ciągle coś nowego, staram się w jakimś stopniu być na bieżąco :)
Lubicie chodzić na targi? Byłyście na Beauty Days w poprzedni weekend? :)

17 komentarzy:

  1. Ale się działo! :D Super są takie targi, a jeszcze fajniejsze w tym wszystkim jest to, że możesz spotkać się z innymi osobami z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że mogłyśmy ten dzień spędzić razem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo się działo :) Żałuję, że tym razem nie byłam w stanie się wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie żałuję, że nie mogłam tam być, ale stwierdziłam, że kiepsko będzie, jeśli zacznę rodzić w trakcie wydarzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups byłaby atrakcja i wszyscy by o Tobie mówili :D :D

      Usuń
  5. Super relacja, aż chciałabym tam być!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w końcu nie dotarłam chlip chlip...

    OdpowiedzUsuń
  7. jakbyś skierowała aparat bardziej to bym się na zdjęcie załapała:d stałam tuż za Wami:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dałam rady dojechać do Warszawy :( W niedziele wpadłam na chwilę na Ekotyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądając takie relacje uczę się nowych marek. O kilku które pokazałaś nigdy nie słyszałam. To zdecydowany plus targów. Nie dość że się poznaje marki to można zobaczyć ich asortyment a nawet potestować testerami. Marzę by kiedyś wziąć w nich udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam jedynie w niedzielę po południu :) Mam nadzieję, że za rok uda mi się być dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie inicjatywy, to zawsze świetna sprawa. 😊

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...