środa, 2 października 2019

Influencers About Beauty i Targi Beauty Forum - relacja :)

Cześć Kochani :)
Dzisiaj druga relacja z targów w Warszawie, ale nie, nie uciekajcie, to inne targi, fajniejsze! :D Tym razem poznałam nowe miejsce w stolicy, Beauty Forum na Modlińskiej gdzie miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu Influencers About Beauty organizowanym przez Agencję BlogMedia :) Spędziłyśmy tam z przyjaciółkami sobotę i niedzielę :)

Do spotkania byłam przygotowana na 100%,a nawet podpisana - i nie mówię identyfikatorze, ale proszę spojrzeć na moją bluzkę :D 
Spotkanie blogerek odbywało się na piętrze Beauty Forum, gdzie miałyśmy specjalnie dla nas wydzieloną strefę :) Mogłyśmy napić się kawy/herbaty, porozmawiać, spotkać znajomych z blogosfery ale przede wszystkim posłuchać inspirujących wykładów, paneli dyskusyjnych (np. na temat współprac barterowych albo jak robić fajne zdjęcia, filmy urodowe ) oraz porozmawiać z przedstawicielami firm które sponsorowały nam upominki   :)
Mnie najbardziej zainteresowały trzy (była jeszcze hybrydowa Victoria Vynn ale że zaprzestałam hybrydowania, nie uczestniczyłam), pierwszym z nich było Uzdrovisco :) Od dawna zacierałam rączki gdy dowiedziałam się że firma produkująca kosmetyki naturalne będzie mieć swój wykład i stoisko w naszej strefie blogerek :)
Oczywiście najpierw przyciągnęły mnie maki :D Mój ulubiony kwiat Firma zrobiła nam prezent-każda miała siateczkę z z kosmetykiem-tajemnicą :D zapakowanym w dodatkowym pudełeczku żeby nie podglądać, nie wylosowałam niestety maku, ale z niespodzianki też jestem zadowolona :D
Druga firma to Teaology, której kosmetyki bazują zamiast wody na ekstraktach z 4 rodzajów herbat, fajna sprawa :)  Rewelacyjnie wyglądały na żywo, chyba udoskonalający krem mnie zachwycił, taki perłowy, rozświetlający :) Ja dziś zastosowałam próbkę kremu pod oczy z herbatą matcha i miał cudnie zielono-shrekowy kolor  :D Sama do używania otrzymałam krem na bazie czarnej herbaty różanej, z kwasem hialuronowym, rewelacja :)
Samo stoisko - podobnie jak firmy Uzdrovisco - było pięknie ozdobione i bardzo przyciągało do podejścia, pooglądania, zadawania pytań, powąchania :)
Obie firmy miały swoje prelekcje, uczestniczyłyśmy z dziewczynami w obu, bardzo cenne i ciekawe, mam nadzieję że wyniosłyśmy fajną wiedzę i jej nie zapomnimy  :) Kremy obu firm będę używać zaraz jak skończę obecną pielęgnację, myślę że jeszcze w tym roku, na pewno będą recenzje :) 
Trzecia firma do której podchodziłyśmy kilka razy to makijażowa amerykańska Physicians Formula, firma która nie zawiera w swoich składach ani jednego z 132 składników odpowiadających za alergie i podrażnienia, więc idealna zwłaszcza dla osób zmagających się z tymi problemami :) 
Prezentowały się pięknie, mogłyśmy dokładnie pooglądać a nawet zrobić makijaż :) Każda z nas otrzymała upominek niespodziankę, mi przypadła paleta cieni do powiek - nie ta którą trzymam w dłoni, a ta brązowa poniżej :) Bardzo się cieszę i dziękuję! Ta firma oraz pielęgnacyjna Teaology są dostępne stacjonarnie w drogeriach Hebe :)
Powyżej od lewej : Dorotka, ja , Ania, Bogusia :)
Poza inspirującymi wykładami, wraz z przyjaciółkami nie odmówiłyśmy sobie buszowania po targach :D Z Dorotą miałyśmy 3 podejścia do znanej hybrydowej marki Indigo,takie były tłumy że nie mogłyśmy zrobić zakupów :) A stałyśmy po nasz ulubiony balsam do ciała Pop Sugar, w końcu Dotka w niedzielę rano kupiła dla nas obu zanim ja dotarłam na targi :)
Ja miałam zaplanowane dwie firmy makijażowe - Mexmo, oraz popularne Glam Shop których okazji nie miałam próbować a mam ochotę od ponad roku :)
Stoisko obsługiwała sama założycielka, Hania Knopińska, fajnie ją było zobaczyć na żywo :) Zakupiłam dwa mini cienie, niestety do pooglądania innych się nie dopchałam :(
Przy stoisku D-Medic zastałyśmy pana Marcina Gortata, trudno z racji wzrostu było go nie zauważyć :D Obok niego siedział Mister Polski 2015 Rafał Jonkisz, oczywiście poznałam bo śledzę konkursy Mister :D W domu dopiero zauważyłam że patrzył na mnie groźnie jak robiłam zdjęcie haha :D Była też pani Małgorzata Rozenek, nie wiedziałam że ona tak malutka :D
 Spacerując po targach można było znaleźć piękne miejsca do zdjęć :)
Poniższe idealnie oddaje mój charakter :D :D
Miałyśmy też chwilę na relaks, np. miły pan poczęstował nas winem musującym - prawdziwym! żadna oranżadka :D Mogłyśmy wypić toast za spotkanie, poza naszą czwórką towarzyszyła nam Ania z Amaliowo Kolorowo którą poznałyśmy na żywo znając z sieci :) Aniu, pozdrawiam! :)
Weekend w stolicy uważam za udany,bardzo dziękuję wszystkim za organizację, prezenty,sympatię :)
Prezenty od naszych sponsorów:
Moje zakupy z targów plus gratisowe próbki:
A poniżej kosmetyki które dostałam z kosmetycznej wymianki z przyjaciółkami ❤ Część to zapłacone zamówienia :D ale większość prezenty, dziękuję babeczki! 
Warszawski weekend kosmetyczny był suuuper Była któraś z Was na tym spotkaniu lub targach? Dajcie znać :* 

12 komentarzy:

  1. Ale zazdroszczę spotkania z Hanią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah nie byłam, ciągle mi za daleko do tej Wawy ;-) Koniecznie daj znać jak sprawdziły się cienie z Maxmo i pigmenty Glam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły to był weekend spędzony razem z TOBĄ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie Physicians zamierzam przetestować lada dzień choć pigmentacja na opuszkach jest słabsza niż myślałam, zobaczę jak na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie było Cię zobaczyć i pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłyśmy się kolejny raz spotkać i pogadać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie było i fajnie spędziłyśmy czas :* do szybkiego zobaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stoisko GlamShopu <3 Ale ono musiało być oblegane!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie:) ja w weekend wybieream sie naIPSY LIVE:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...