piątek, 25 października 2019

Perfecta peeling jarmuż i zielony jęczmień :)

Czeeść :)
Perfecta to linia kosmetyków od Dax Cosmetics, którą lubię i cenię od wielu lat :) Z radością więc kiedyś będąc na zakupach w hipermarkecie, wyszperałam kilka nowych linii , wśród nich przyjaźnie brzmiący Jarmuż i Zielony Jęczmień :) Maseczki kupiłam kiedyś i opisywałam Wam TU, dziś napiszę kilka słów o peelingu do twarzy :)

Seria zielony jęczmień i jarmuż przeznaczona jest dla cery normalnej i mieszanej, ma odblokowywać pory, usuwać nadmiar sebum . Peeling z tej serii mieści się w tubie z klapką i ma pojemność 75 ml.
 Jest gruboziarnisty, a jego drapiące drobinki są z ryżu :) Poza wyciągami z jarmużu i jęczmienia, peeling zawiera kojący i nawilżający skórę d-panthenol :)
 Ma fajną, gęstą i kremową konsystencję, przyjemnie rozprowadza się zarówno po zwilżonej, jak i suchej (ale wcześniej umytej) skórze twarzy :) Jak zapewne wiecie, peelingi mechaniczne mocniej drapią jak rozprowadzimy je po wysuszonej ręcznikiem buzi :)
 Peeling jarmuż z jęczmieniem pachnie cudownie, cytrusowo-ziołowo-trawiasto, soczyście i dodaje energii :) Lubię czasem nim się rano obudzić, dlatego na pewno dokupię żel do mycia twarzy z tej serii :) Jaka jest buzia po tym peelingu? Rześka, rozbudzona,otwarta na dalszą pielęgnację i bardzo gładka :) Nie jest napięta, nie ma uczucia dyskomfortu mimo dosyć mocnego drapania (które uwielbiam) :D 
W zasadzie nic więcej nie trzeba dodawać, polubiliśmy się bardzo i będę do niego wracać :) Z tej serii jest jeszcze maseczka, żel do mycia twarzy i płyn micelarny :)
Skład peelingu :
Lubicie kosmetyki Perfecta? :)

9 komentarzy:

  1. Ja już dawno nic tej marki nie miałam, ale zaciekawiłaś mnie tym peelingiem z jarmużem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Perfecty niczego chyba jeszcze nie miałam o dziwo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam z tej serii chyba peeling do ciała. Zaciekawiłaś mnie tym produktem, jak wykończe zapasy to może go wypróbuje, o ile nie zdążą go wycofać. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten peeling. Na pewno polecę go siostrze 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfecta to trochę zapomniana przeze mnie marka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy peeling, dawno nie mialam nic tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go, ale skoro jesteś zadowolona to i aj chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo...widzę, że trafił się fajny, drogeryjny peeling w przyzwoitej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powiedzieć Ani Zaczarowanaa, że nie tylko ja lubię perfectę :D. Zawsze mi mówi, że to ja ich często chwalę, teraz Ty też :D. Na ten konkretnie produkt bym się nie skusiła bo nie przepadam za mocnymi zdzierakami, ale spojrzę na serię i pewnie coś wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...