środa, 16 października 2019

Testowanie markowych perfum cz.22 :)

Czeeeść :)
W sklepach internetowych zaczynają się już pokazywać lubiane przez większość z nas kosmetyczne kalendarze adwentowe,co uświadomiło mi że pora i stworzyć swój kolejny perfumowy :) Kto pamięta że rok temu kupiłam 31 próbek perfum i codziennie w grudniu losowałam jedną? :) W tym roku będzie tak samo bo mój własny pomysł przypadł mi do gustu :D Mam nawet już nowe pudełko na zapachy a pierwsza 14-tka  już do mnie jedzie :) Ale zanim nadejdzie grudzień, dziś opiszę jeszcze kolejną trójkę z zeszłego roku :) Zapraszam więc na 22 część mojej perfumowej serii :)


L'Eau D'Issey Miyake Pure Nectar
 Zapach z gatunku ciepłych,słonecznych, kwiatowo-drzewnych :) Ponoć jest tu miód - zwykle w perfumach z 'nectar' w nazwie miód jest mocno wyczuwalny, ale ja go tu nie czuję,dla mnie to zapach różano-wodny z kaszmirowo - drzewną bazą. Momentami dosyć intensywny własnie dzięki tym drzewnym nutom,ale ogólnie to zapach kojarzący się z wiosną, powietrzem, czystością. Niby nie mój ale całkiem ciekawy :)

Elie Saab Girl of Now
 Piękny zapach i gdyby nie fakt,że jest prawie identyczny jak Poison Girl Diora który mam na swojej półce, pewnie myślałabym nad zakupem :) Jest słodki,ciepły,waniliowo-migdałowy, gourmandowy i smakowity, z mrowiącą w nos i dodającą lekkiego pazurka utrwalającą zapach tonką :) Apetyczny,przytulny,osobiście uwielbiam pachnieć jadalnie, ciastem, słodkościami i ten zapach taki jest - i faceci go uwielbiają! Pychota :D

 Paco Rabanne Lady Million Lucky
 Klasyczne Lady Million chyba większość z Was zna a jaki jest Lucky? Lucky zapowiadał się fajnie,były słodziutkie malinki z miodem, tak wręcz syropowo było, ale potem wylazło na mojej skórze coś co nie do końca mi się podobało, niby orzechowa nuta ale taka hmm...jak mokre łupiny orzecha, w stronę mokrego drewna. Zapach nie jest zły, ale dla mnie tylko na początku była miłość, a potem się na facecie zawiodłam,yyy...to znaczy na zapachu :D  Ogólnie to często tak mam z perfumami że podobają mi się nuty głowy, a nuty bazy są dla mnie zbyt ciężkie, dziwne, i niestety w tym zapachu też tak jest :) Moja skóra i nos po prostu nie polubili się z którymś ze składników.
Jak to u Was z zapachami? Co teraz najbardziej lubicie?  A co dzisiaj nosicie na sobie? :)

15 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych zapachów, ja dzisiaj noszę na sobie Playboy'a Play it Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na mojej półce jest jeden z Playboy'ów, fioletowy Endless Night :)

      Usuń
  2. Girl of Now opisałaś tak, że go chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paco Rabanne Lady Million Lucky mam ten zapach ale w odpowiedniku :) dla mnie on jest taki dla Pani +50 :D nie wiem, takie mam o nim skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D mi w nim coś przeszkadza właśnie, może za 10 lat będzie ok :D

      Usuń
  4. Z tych tutaj znam Miyake no i nie podszedł mi za bardzo. ;) A teraz otaczam się zapachami słodkimi z pazurkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachy nieslychanie ciekawe, fajnie jest poznawac nowe. Ja dzis na sobie mam Nomade od Chloe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama uwielbia Lady Million 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasycznego miliona znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym kalendarzem! Nie mogę się doczekać :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczne Lady Million wąchałam, ale to nie moja bajka
    zresztą mnie jest bardzo ciężko dogodzić zapachami perfum

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachu żadnego tym razem nie znam, ale pamiętam losowanie próbek z zeszłego roku, to było super :D i czekam na tegoroczną edycję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :D Zapraszam więc od 1 grudnia codziennie na insta stories :D

      Usuń
  12. Pierwszy zapach którego nazwa marki nic mi nie mówi, wydaje się w stu procentach wpisywać się w mój gust. Reszta za słodka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...