środa, 18 listopada 2020

Podocrem od Farmapol - seria profesjonalnych kremów do pielęgnacji stóp

 Cześć :)
Jak się mają Wasze stópki? Sezon sandałków zakończony, ale nie! Nie zasiadamy na laurach, pielęgnacja powinna być równie częsta jak latem :) Trzeba wyrobić w sobie regularność (mądrala! zawsze sama mam z tym problem :D ) i starać się chociaż co dwa dni nakładać na stópki porządny krem :) Jaki wybrać? Farmapol ma świetną propozycję, 6 nowych profesjonalnych kremów w zależności od problemu, oczekiwań :) Napiszę Wam dokładniej o dwóch które używam, ale pozostałe 4 też przedstawię, na pewno znajdziecie coś dla siebie :) Chodźcie! 


PodoCrem to profesjonalna linia kremów skomponowana dla różnych potrzeb stóp. Ja wybrałam dla siebie wersje Care Forte i Rapid :)


PodoCrem Care Forte to krem, który ma regenerować popękaną skórę pięt i zapobiegać dalszemu przesuszaniu. Na początku nie byłam pewna jego "mocy" bo jest rzadszy niż drugi krem który posiadam, ale okazał się faktycznie bardziej regenerujący :) Dobrze się wciera, wchłania, ma intensywny zapach dzięki olejkom eterycznym (sprawia też wrażenie odświeżającego) i doskonale wygładza pięty, zwłaszcza jeśli na noc złożymy skarpety :) Polecam!

Skład kremu:


PodoCrem Rapid to krem który przede wszystkim ma pomóc zmęczonym stopom regenerując i kojąc odciski i otarcia - must have dla sportowców, lub gdy dużo jesteś "na nogach", biegasz, ćwiczysz :) Jest bardzo treściwy i zbity, ma mocny żółty kolor dzięki olejowi z rokitnika, bogaty w masła, mocznik, alantoinę. Uwielbiam go używać po przyjściu z pracy gdy stopy są "padnięte", fantastycznie je uspokaja  :)

Skład kremu:

Oba kremy mimo że bardzo różne, zadowoliły mnie, bo dopasowałam do swoich potrzeb :)  

I jeszcze opisy pozostałych czterech kremów od producenta:

Podocrem CARE
Lekki krem do codziennej pielęgnacji skóry stóp dla każdego, dobrze się wchłania, intensywnie nawilża i odżywia skórę, przy regularnym stosowaniu zapobiega przesuszeniu i pęknięciom, zawiera 11% substancji aktywnych (mocznik, kompozycja olejków eterycznych, lanolina, talk)

Podocrem DEO
Krem zwalczający problem potliwości i przykrego zapachu stóp, posiada silne właściwości dezodoryzujące i odświeżające, realnie eliminuje przykry zapach stóp (cynk organiczny niweluje lotne związki), a dodatkowo zmniejsza potliwość stóp, działa bakteriobójczo oraz hamuje wydzielanie związków lotnych o nieprzyjemnej woni, zawiera 25% substancji aktywnych (ekstrakt z szałwii, ekstrakt z aloesu, mocznik, olejek awokado, cynk organiczny, tlenek cynku, gliceryna)

Podcrem SENSITIVE
Krem do pielęgnacji wrażliwej skóry stóp, delikatnej, naczynkowej i atopowej, najbardziej delikatna formulacja, dostosowana do skóry wrażliwej i atopowej, bezzapachowa i lekka, może być stosowany przez diabetyków i dzieci od 3 roku życia, zawiera 25% substancji aktywnych (mocznik, ekstrakt z ruszczyka, olejek wiesiołkowy, D-panthenol, witamina E)

Podocrem PROTECT
Krem zapewniający kompleksową ochronę skóry stóp przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi i mikrobiologicznymi, takimi jak grzyby, wirusy brodawczaka wywołującego kurzajki. Chroni przed czynnikami zewnętrznymi, w tym przed zakażeniami skóry stóp, zawiera 10% substancji aktywnych (lanolina, kompozycja olejków eterycznych)

Znajdziesz jakiś dla siebie?  :)
Koszt kremów w zależności od rodzaju od 15-23 zł, dostępne stacjonarnie w aptekach oraz sklepach internetowych np. na e-zebra :)









7 komentarzy:

  1. Z całej tej gamy kremów myślę, że dla mnie najbardziej nadawałby się Care Forte

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawa jestem jak się u mnie spiszą właśnie czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie testowania tych kremowi i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo polubiłam te kemy, dają szybkie efekty, poprawiły stan moich stóp

    OdpowiedzUsuń
  5. Też poznaje i używam te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się z marką spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla siebie zawsze wybieram taki w stylu Care. Do codziennej pielęgnacji na noc. ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...