wtorek, 27 września 2011

Mgiełka do ciała z drobinkami złota Golden Sun

  Zakupiłam tę mgiełkę latem,i zapomniałam o niej zupełnie :) Jest to mgiełka Golden Sun,o pojemności 50 ml w sprayu,firmy PharmaCF.Na opakowaniu pisze:Intensywnie nawilża,chłodzi i pielęgnuje skórę".Trzeba   potrząsnąć przed użyciem,robi trochę hałasu bo w środku jest kulka :)



Trzeba rozpylać go z daleka,z bliska mocno się leje złota woda.....

Zapach trochę chemiczny,alkoholowy,drobinki ładne,ale intensywne,po roztarciu wyglądają lepiej ,nie wiem czy dobrze widac na zdjęciu...

Ogólnie średnio polecam,fajny gadżecik za kilka złotych,ale szału nie ma :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...