poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Relacja ze spotkania blogerek w Nowym Sączu :)

W sobotę,11 kwietnia brałam udział w pierwszym w mojej blogowej "karierze" spotkaniu blogerek :)

Odbywało się ono w EVENT club&restaurant w Nowym Sączu :)
Klub powitał nas chwilowym...brakiem prądu :D romantyczna atmosfera przy świecach nie trwała jednak zbyt długo :)
 Na spotkanie stawiły się wszystkie zaproszone dziewczyny :)


  Atmosfera była bardzo sympatyczna,luźna,bardzo się cieszę że zobaczyłam na żywo wszystkie dziewczyny,zwłaszcza Kamilę,bo ją kojarzyłam z blogosfery najwięcej :)


 Rozmawiałyśmy o kosmetykach i nie tylko :) a pani fotograf Beatka umilała nam czas swoim super poczuciem humoru :D Odwiedziła nas też Ania ze sklepu BezPestki,poopowiadała o kosmetykach naturalnych i obdarowała paczuszkami :)
 Poniżej ja :D


I nasz przystojny barman Wojtek :D
Miałyśmy też czas na sweet focie w toalecie :P
Spotkanie trwało kilka godzin,nawet nie wiem kiedy minął ten czas :)
Bardzo wszystkim dziękuję za fajną atmosferę,sympatię,a organizatorkom szczególne podziękowania i buźki za doskonałą i ciężką pracę :*


W spotkaniu poza mną udział wzięły:


Uczestniczki:
 Betula

Luxure
Bioxsine
Scandia Cosmetics
Soddisfare
Mary Kay
Resibo
InfoPlus
Elamo


Plazanet Cosmetics
Pollena
Clochee
Afp-bio
Kremuś
SŁOIK i TUBKA
Essence
Naturalissa
Goodies
Kneipp
Miraculum
Avon
StrefaUrody.pl
Drogerie Natura
Bez Pestki
Sztuka Mydła
Czyste Mydło
Oceanic
Cherry Beauty
ILES DU VENT
Miralash


Teraz przeżyjecie szok-popatrzcie ile prezentów! Ja nie wiem jak to jest normalnie bo to pierwsze moje spotkanie,ale ledwie się władowałam do autobusu z tyloma kosmetykami w siatach :P
Mam już wybrane pierwsze kosmetyki do testów,a np.z kolorówki cienie,szminka i lakier od Essence bardzo przypadło mi do gustu,moje kolory :) 
Pozdrawiam ciepło i zabieram się za testowanie :)


26 komentarzy:

  1. O matulko :D ile kosmetyków <3 Jak w raju normalnie :P Super wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana do następnego spotkania. =)
    Było wspaniale!
    A barman - przyznaje racje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testuj testuj :))) Fajne fotki, i widzę w niedźwiadku byłaś :)) Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile skarbów! Zazdroszczę spotkania, mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję spotkać się z blogerkami z mojej okolicy i poznać osoby z takim samym kosmetycznym zacięciem jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od razu widać, że spotkanie należało do bardzo udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że spotkanie było udane!
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tylu nowych kosmetyków i cieszę się, że spotkanie się udało.
    Jak zwykle ładnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszłaś. Widzę też inną znajomą twarz:)
    Miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszłaś :) Mnóstwo tego ci przybyło :) Miłego testowania dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że spotkanie się udało :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. ten czas za szybko mija, skądś to znam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ile wspaniałości! Udanego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To masz teraz co testować:-)Fajnie że spotkanie się udało:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale nowości. Ja na swoim pierwszy spotkaniu i jedynym jak na razie nie dałam rady spakować się do jednej ogromnej walizki z tymi wszystkimi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś wspaniałą kobietką, bardzo się cieszę, że mogłam Cię poznać! ;-)) Buziaki ;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* a mnie Twoje piękno zachwyciło,jesteś taka śliczna i delikatnej urody :)

      Usuń
  16. super spotkanie!!! ile prezentów !! pięknie wyszłaś na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super było i bardzo się cieszę, że Cię poznałam!! Miałam wyobrażenie o Tobie jako o cichutkiej i spokojnej kobiecie a Ty dobry ananas jesteś ;) Do następnego!!

    I testuj testuj, mam nadzieję, że odkryjesz choć jedną perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja ananas? :D
      ja też się bardzo cieszę że Cię poznałam,mam nadzieję na dalsze spotkania :*

      Usuń
  18. Wow...pokaźna ilość kosmetyków do testowania. Piękna z Ciebie kobieta. Świetnie wyszłaś na fotkach. Czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spotkanie było bardzo fajne, tylko szkoda, że nie było dane poznać nam się bliżej. No ale może następnym razem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie...jakoś tak wyszło że siedziałyśmy daleko od siebie,następnym razem musimy to nadrobić :)

      Usuń
  20. Super :) ! Zazdraszczam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...