sobota, 9 stycznia 2016

Avon matowa szminka True Color wszystkie odcienie-nowość :)

Cześć dziewczyny :)
Wkrótce w Avonie (21.01 w katalogu 2) pojawią się nowe szminki z matowym wykończeniem-True Color.
Zamówiłam oczywiście wszystkie 15 próbek żeby Wam pokazać :)

Matowa szminka True Color Avon "posiada jedwabistą formułę,nakłada się gładko i lekko,nie wysusza ust i zapewnia uczucie nawilżenia,oraz dodaje trwały i kryjący kolor"-tak zapewnia Avon :) Myślę że tu mogę się zgodzić-jest dosyć trwała,mocno kryjąca,dobrze się nakłada,nie jest tępa i sucha.
Przejdźmy jednak do kolorów-to pewnie Was ciekawi najbardziej :) Pierwsza trójka:

 Posh Petal-bardzo rozbielony zimny fioletowy róż,blada,kredowa,okropniasta :D
 Coral Fever-dosyć mocna czerwień,ciepła,intesywna.
 Peach Flatters-żywa brzoskwinia wpadająca w ceglastą czerwień,ładna choć żywsza niż na fotce.
 Następne :)
 Ideal Lilac-fioletowo-różowy kolor delikatnie rozbielony,kredowy,zimny.
 Vibrant Melon-mocny neonowy róż,z ciut ciepłą nutką,ogólnie wypada dosyć ostro :)
 Pure Pink-bardzo ładna beżowo-różowa,ale ma też ciepłą brzoskwiniową nutkę,najbardziej nudziakowy na co dzień dla bladziochów,mój ulubiony z całej gamy :)
 I kolejne:
 Splendidly Fuschia-mocny róż,intensywny,chłodny,taki fuksjowy właśnie :)
 Ruby Kiss-żywa mocna neonowa malinowa czerwień,wyrazista,rzuca się w oczy :)
 Perfectly Nude-bardzo rozbielony ciepły brzoskwiniowy beż,blada,kolejny 'straszak" brrr :D
 Następna trójka:
 Adoring Love-ładny wyrazisty ale nie neonowy róż,tonacja bardziej w ciepłą,większości z Was powinna pasować pod warunkiem że lubicie dosyć wyraziste kolory :)
 Ravishing Rose-ciemna mocna malina idąca w kierunki wiśni
 Au Naturale-karmelowy mat wpadający delikatnie w pomarańcz, lekko rozbielony
 i ostatnie trzy:
Berry Blast-ciemna brązowa śliwka,zgaszony chłodny odcień dla brunetek
 Red Supreme-piękna klasyczna czerwień,wyrazista,w neutralnej tonacji,dla lubiących tradycyjne eleganckie czerwienie :)
 Mauvelous Mocha-brudny karmel wpadający w brąz.
I to wszystkie kolorki :)
Odcienie w sumie są ładne,ale jak dla mnie-mało zróżnicowane.Jest kilka podobnych do siebie intensywnych różów,dwa okropne rozbielone bladziochy w których chyba nikomu nie będzie ładnie,dwie podobne karmelowe pomarańcze.Ja jednak tak jak pisałam wyżej,znalazłam swoją perełkę-odcień Pure Pink.Nie jest to odcień moich marzeń,ale z tej 15-tki najlepiej się w nim czuję.
Za godne uwagi uważam odcienie Adoring Love,Vibrant Melon,Peach Flatters oraz klasyczną czerwień Red Supreme.
Dodam jeszcze że na żywo te odcienie wyglądają trochę żywiej.mocniej.Fotki robiłam przy oknie do dziennego światła,ale nie pod słońce,tylko w cieniu.
Szminka będzie kosztować 15,99 zł.
Podobają się Wam te szminki ? który odcień wpadł Wam w oko? :)

43 komentarze:

  1. najbardziej mi sie spodobal ten co Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne są najchetniej wziełabym wszystkie:)mam duzo szminek również z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna prezentacja! Pure Pink to i mój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej podoba się Fuchsia, Ruby Kiss, Red Supreme i Adoring Love.
    A ta Perfectly Nude okropna, brrrr.

    OdpowiedzUsuń
  5. no niektóre na prawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAmówiłam sobie 4 próbki - nude, zapraszam do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Twoich ustach wszystko wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam próbkę Adoring Love i faktycznie ładnie wygląda. Pomalowałam sobie nią usta i dobrze się w niej czuję, może się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Berry Blast :)

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy kolor ma coś w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Adoring Love podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre są na prawdę piękne! Np. Vibrant Melon wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty to robisz moja kochana Turkusoowa że w każdej szmince Ci do twarzy :))) Pure Pink to też mój klimat :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki Kochana :D a mi się wydaje że w każdej mi źle :D

      Usuń
  14. Też zamierzam zamówić te próbki :)
    Najbardziej mnie interesuje red supreme :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się Ravishing Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne kolorki! Napewno skusze sie na jakiś odcień :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie sa fajne, ale ten ostatni " ...Mocha" poprostu Wow! Kochana usteczka przepiekne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamówiłam sobie próbki i najbardziej mi się podoba Red Supreme :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam próbkę Adoring Love ale jakoś nie bardzo przemawia do mniej jej konsystencja. W każdym bądź razie na moich ustach wygląda dziwacznie i jakoś źle mi się ją nosi. Póki co u mnie nic nie przebije matowych pomadek GR i serii Crayon.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądają na ustach! Pure pink mnie również podoba się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podobają mi się głębokie czerwienie i róże, odcienie nude i brązy już mniej

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj te bladziochy straszne....jakoś mi się te kolory nie podobają, no może poza Ravishing Rose

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie najładniej Ci jest w melonie ;) A w tym nudziaku wyglądasz baaardzo blado :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Peach Flatters mi się najbardziej spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzisiaj kupiłam adoring love,jest matowa,ale na prawdę przyjemna na ustach.Nie czuć tego matu,nawet delikatnie nawilża.Polecam ten kolor,przypadnie do gustu większości Pań.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj kupiłam adoring love,jest matowa,ale na prawdę przyjemna na ustach.Nie czuć tego matu,nawet delikatnie nawilża.Polecam ten kolor,przypadnie do gustu większości Pań.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tę Pure Pink i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. UWAGA, ŚWIETNY KONKURS! Do zgarnięcia zestaw markowych kosmetyków, dla Niej i dla Niego! Sprawdź już teraz http://bit.ly/1R2oDWF , liczba zestawów ograniczona!

    OdpowiedzUsuń
  30. MAM PYTANIE ;) Czy kolory szminek, które są na twoich ustach wyglądają tak samo w rzeczywistości? W sensie w świetle dziennym odcienie wyglądają tak samo jak na zdjęciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zamówiłam najpierw dwie próbki i tak mi się spodobały, że właśnie czekam na pełnowymiarowy produkt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Adoring Love jest moim totalnym ulubieńcem i faworytem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. przewspaniała recenzja!!! katalog ma totalnie złe foty, dzięki Twojemu wpisow nareszcie mogę wybrac pomadkę! dziekuję :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze lubiłam delikatne odcienie ale kiedyś dostałam próbkę ideal lilac i zakochałam się. Szminka bardzo przyjemna na ustach przede wszystkim nawilża super a to lubię.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...