piątek, 15 kwietnia 2016

Moje ulubione zapachy w kosmetykach :)

Cześć Kochani :) Witam w moim 700 poście :D
I 800 obserwatorów! Ale piękne liczby dziś,dziękuję! :*
Jejku,kiedy ja tyle nabazgrałam...lata lecą,no ale w przeciągu prawie 5 lat blogowania 700 postów to chyba nie aż tak wiele :)
Dziś zapraszam Was na post o moich ulubionych zapachach w kosmetykach :)


Podejrzewam że każda z was,wchodząc do drogerii np.po balsam do ciała,żel pod prysznic,szuka swojego ulubionego zapachu :) I tak ja,na widok białego opakowania i kokosa,od razu wysuwam łapę :D
 Bardzo ciągnie mnie też ku bananowym kosmetykom :) Jest ich u nas niestety mało stacjonarnie,ale te widoczne poniżej pewnie kiedyś przetestuję kupując przez internet :)
 Do tej pory jeśli chodzi o banana,testowałam go w połączeniu z wyżej wymienionym kokosem-zestaw z Farmony jest obłędny i polecam wszystkim,taka samo jak kokosowo-bananowe mydełko Pszczela Dolinka :) Co do kokosa jeszcze,bardzo go lubię w wersji Pinacolada czyli w duecie z ananasem :) Serię Perfecta kocham nad życie,ale wczoraj jej nie znalazłam w Rossmannie :(
 Kolejny zapach który lubię,to kawa :) Jako kawoholiczka pijąca,lubię kawkę również na ciele,miałam serię Naturia-była obłędna :)
 Na lato natomiast włącza mi się egzotyka :D Wszelkie tropikalne owoce typu mango,marakuja,melon,papaja,brzoskwinia,to zapachy które uwielbiam i dodają mi mnóstwo pozytywnej energii :)
Latem lubię również neutralne,kremowo-mleczno-mydlane zapachy :) Przepadam za kosmetykami Dove,Nivea,a serii Neutral jeszcze nie miałam,ale zamierzam spróbować :)
 No i jeszcze kwiaty-nie przepadam za kwiatowymi zapachami jakoś...jedyny który przychodzi mi do głowy i urzeka mnie swoim ciepłem i zmysłowością,to gardenia :) Olej Monoi z poniższych miałam i byłam zachwycona-chętnie bym do niego wróciła :)
No i na tyle zapachów :) Zdjęci do posta w większości pobrałam z internetu.
A jakie Wy lubicie zapachy w kosmetykach? :)

27 komentarzy:

  1. Gratuluję takiej ilości obserwatorów ;) Co do zapachów w kosmetykach to mam podobne upodobania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosowe i bananowe zapachy, dodałabym jeszcze do tego śmietankowy, mam śmietankową maskę Latte ( tą podobną do Kallosa ) i pachnie cudnie, jak mleczne lody Big Milk, cudo :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo brzmi ciekawie to Latte,będę mieć na uwadze :D

      Usuń
  3. o kilka znam i to bardzo dobrze, uwielbiam Dove, Nivea, Lirene, Balea, joannę, Farmonę, dax, które rozpieszczają swoimi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię zapach pomarańczy i czekolady , awokado w kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaach, ja uwielbiam dużo zapachów oprócz typowo słodkich i jadalnych. Najbardziej lubię cytrusy (cytryna meksykańska z YR), pmarańczę, mandarynkę, maracuję, wszelkie tropkialne. A na zimę moringa i jaśmin. Z kwiatowych jeszcze gardenia tahitańska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Aniu,moringa już mi się z Tobą kojarzy :D :*

      Usuń
  6. To zabawne... Zawsze bałam się spróbować maski Bananowej Kallosa ze względu na bananowy zapach. Nie znoszę bananów.
    O dziwo zapach maski tak mi się spodobał, że wąchałabym moje włosy non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zapachniało kusząco wprawdzie zapachy znam, ale nie w tych produktach :)
    "Joanne" muszę wypróbować ;) Uwielbiam Dove- urzekła mnie kawa w żelu YR :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Za kawowym zapachem średnio przepadam:) natomiast resztę uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Graaatuluję takiego okrągłego wyniku :)))
    Uwielbiam zapach pomarańczy w kosmetykach :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)) moze Tobie tez sie u mnie spodoba tak jak mi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kokosowy zapach w kosmetykach jakos do mnie nie przemawia pod reszta sie podpisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Gratuluję tylu czytelników i tak wielu postów. :) Ja ostatnio mam fazę na wszystko co pachnie lub zawiera bergamotkę... Poza tym zapchy owocowe... W tym roku jakoś... :) Pozdrawiam serdecznie. Felka też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana :* przekazałam Felkowi,mam nadzieję że zrozumiał hah :D

      Usuń
  12. Lubię masła do ciałą z biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo podobnie, choć jeszcze niedawno odrzucało mnie od kokosa ;) Kawoszką nie jestem ale zapach jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masło do ciała z eveline mój fave!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kokosa i owocowe zapachy (z wyjątkiem arbuza). Nie przepadam natomiast za kosmetykami o zapachu kawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie upodobanie do zapachów kosmetyków zmienia się wraz z porami roku :) I tak na jesień i zimę lubię ciepłe zapachy typu czekolada, kokos i wanilia, na wiosnę lubię kwiatowe zapachy, mleczne też - typu ziaja kozie mleko. A na lato królują u mnie zdecydowanie świeże, cytrusowe zapachy, a także te rześkie, morskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię zapach olejku ze słodkich migdałów, masła shea czy czekolady albo koksa zimą, ale latem za to stawiam na zapach melona, jakiejś cytryny, pomarańczy najlepiej czy marakui. Olejek monoi też bardzo lubię jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam zapach pinacolady, wanilii, kwiatu pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy bardzo podobny gust zapachowy, no może oprócz banana ;)
    Ja lubię też nuty korzenne, słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...