niedziela, 30 października 2016

Apar perfumy-opinia i opis 6 zapachów :)

Cześć Kochani :)
Perfumoholiczka znowu ma zapachy,jupi :D Jak ja to lubię :D
Dzisiaj pod lupę bierzemy nowy sklep internetowy Apar Perfume,który ma w swojej ofercie zapachy inspirowane tymi z wyższej półki :)
Lubię mieć dużo zapachów-używam różnych w zależności od pory roku,pogody,nastroju,okazji :) Dlatego jedna-dwie flachy na półce mnie nie zadowalają :D Lubię mieć i ładną butelkę na toaletce,i miniaturkę na co dzień do torebki. Lubię zapachy z niższych i wyższych półek,tańsze i droższe :)  Gdyby to wszystko wypośrodkować,idealnym rozwiązaniem jest właśnie taki sklepik Apar,który nie dość że pachnie podobnie do wysoko półkowych,to jest niedrogi i ma trzy różne pojemności perfum :)
 Jakie zapachy dziś testuję? Już pokażę :) Posiadam jedną butelkę o pojemności 50 ml-bardzo zgrabna,super trzyma się w dłoni i mimo że prosta,ma swój urok i elegancję :) Nie razi wśród innych butelek nudą czy tandetą,zapewniam :)
A co w środku? Apar F040 czyli zapach inspirowany perfumami Chloe :)
Jak pachnie? Bardzo bardzo różanie,to piękna,świeża,wiosenna róża :) Jest lekko osłodzona liczi,co dodaje jej uroku,taka kwintesencja kobiecości :) Bardzo dobra trwałość tego zapachu,po 4 godzinach czułam go z dekoltu jak tylko pochyliłam głowę lub się poruszyłam :)
 Kolejna pojemność idealna do torebki,to prosta,wygodna buteleczka o pojemności 20 ml.
W środku mam zapach Apar F054 czyli odpowiednik Miss Dior Cherie od Dior :)
Tutaj zapach zupełnie nie mój,ale wiem że Diorki mają swoje wielbicielki-ja do nich nie należę,żaden z Diorów nie przypadł mi do gustu. Zapach jest dla mnie ciężki,słodko-żywiczny,jest sensualny ale mimo wszystko nie leży w moim guście :) Jak na złość był trwały i czułam go długo :D
 Ostatnie pojemności jakie oferuje nam Apar,to świetne małe testerki z psikaczem o pojemności 2,4 ml. Jedna taka buteleczka wystarcza na kilka razy,więc można się zapoznać dosyć dobrze z zapachem,jego trwałością :) Tutaj sama wybrałam sobie 4 zapachy,wszystkie w ciemno,ale w dwóch się zakochałam,czyli jest dobrze :D 
Apar F190 to odpowiednik Thierry Mugler Angel. W tej wersji czuć mocno paczulę,taką drzewno-ziołową,plus nuty czekolady,karmelu.Na początku ostry,łagodnieje po "wystygnięciu" i robi się otulająco słodki. Mimo wszystko jak dla mnie dosyć ciężki.Trwałość jak u poprzedników-całkiem całkiem :)

 Apar F016  to inspiracja Scarlett od Cacharel. Oj to zapach niczym Królowa Śniegu-zimne,wręcz lodowo orzeźwiające białe kwiaty jaśminu,bardzo kobiece,krystaliczne.Czysta nuta piżma daje zapachowi lekkości,świeżości,moim zdaniem idealnie czułabym się w nim w upały :)
 Apar F086 to zapach podobny do Bronze Goddess od Estee Lauder. Z zapachem polubiliśmy się dopiero od drugiego wejrzenia-na początku uznałam go za dziwaka :D Pachniał mleczkiem kokosowym i ziołami (to chyba mirra)-jakoś tak kontrastowo,coś mi nie pasowało.Kojarzył mi się z bogatą kobietą w złotej biżuterii,kapeluszu,która siedzi na plażowym leżaku,nasmarowana obficie kokosowym olejkiem do opalania,a sól wody morskiej miesza się z zapachem mocno opalonej skóry. Nadal tak mi się kojarzy,ale jest piękny! Ma to coś,jest przyciągający,słodki i zimny jednocześnie,ciągle go wącham.Zdecydowanie nabędę większą flaszkę :)
Ostatni zapach jest całkowicie w moim gourmandowym typie :)
To Apar F150 czyli La Vie Est Belle od Lancome :) Cudowny słodziak,przecukrzony,ale z pazurem-nie jakiś kiczowaty ulepek.Jest wata cukrowa,są pralinki,słodkie kwiaty i pazur w postaci drzewnej paczuli i tonki. Kocham! 

 Kochani,macie ochotę spróbować jakiegoś zapachu? Możecie otrzymać jedną darmową malutką buteleczkę ze sprayem,z darmową wysyłką! Znajdźcie na stronie Apar zapach który Was interesuje,wybierzcie pojemność 2,4 ml i wrzućcie go do koszyka :) Jako kupon rabatowy wpiszcie w okienku: turkusoowa a wtedy otrzymacie zapach za darmo i z darmową wysyłką :) Gdybyście miały ochotę dodatkowo coś dokupić,wysyłka z tym hasłem również będzie darmowa :)
 Jaka jest cena buteleczek?
50 ml za 29,90
20 ml 14,90 
2,4 ml za 4,90 zł :)
Zachęcam do skorzystania z okazji darmowej wysyłki,możecie od razu zrobić zakupy lub wziąć za free jeden mały zapach :) Banerek na głównej stronie będzie Wam o tym przypominał,nie zastanawiajcie się długo bo oferta jest ważna do końca listopada lub do wyczerpania zapasów :)

26 komentarzy:

  1. musiałabym je sprawdzić na żywo jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki ale takie zamienniki są jak najbardziej świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wiedzieć (na przykładzie jednej wielkiej polskiej firmy), że oni koncentraty biorą u tego samego dostawcy, co te renomowane firmy. A różnica w cenie za praktycznie ten sam produkt jest ogromna. Dopłacamy tylko za opakowanie, logo i reklamę.

      Usuń
  3. To ten lubiany Angel :) tylko na zdjęciu jest setka a 25 i 50 są w gwiazdkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa jednak...dziękuję za wyjaśnienie,czyli to ta słynna "gwiazda" :) czyli Angel nie dla mnie,a ponoć to nr.1 dla wielbicielek gourmand :)

      Usuń
    2. Bo jego się kocha lub nienawidzi :) ja kocham, ciągle o nim myślę ;)

      Usuń
  4. Ja preferuję oryginalne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachów, szczególnie tej Chloe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jestem ciekawa tych zapachów :) Z przyjemnością bym przetestowała :]]

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... skorzystam, a jakże! :D Ja bym nie skorzystała? Zastanawiam się, bo zaciekawiłaś mnie Bronze Goddess i Scarlett. ;)
    A La Vie Est Belle to moja miłość! ;) Ten mam w planach w oryginale ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginał strasznie drogi :( chyba tyle nie odłożę...na razie planuję własnie tutaj wziąć,na dobry początek :)

      Usuń
    2. Tak, drogi, ale w promocjach i w perfumeriach internetowych już przystępniej to wygląda. Mam jedną na oku, ale jeszcze czekam na promocje :D.

      Usuń
  8. Ja mam zawsze tak, że opis mi się szalenie podoba, a jak powącham to jest takie BLEEEEEEE i tym sposobem mam obecnie Gucci Flora, z Avon Cherish i Chanel Chance, każdy z innej parafii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię tak naciągać sklepów, ale skusiłam się na YSL Black Opium 2,4 ml, które kiedyś wąchałam i mi się podobało. Jak przy próbce nie oszaleję, to sobie kupię pełny wymiar u nich :D

      Usuń
    2. hehe faktycznie każdy z innej parafii :D daj znać jak Black Opium,znam ten zapach i osobiście lubię :D Taki cieplutki,na jesień/zimę idealny :D

      Usuń
  9. Też mam kilka zapachów Apar i niebawem zabiorę się za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych zapachów, ale chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden możesz gratis,a reszta...i tak niedrogo,więc :D

      Usuń
  11. mam oryginalnego aliena, mój chłopak ekspresowo zużywa perfumy więc takie zamienniki to coś dla niego

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam zamiennik swoich ulubionych perfum, na początku wogóle nie przypominał oryginału,ale po chwili wydał sie troche podobny.Jednak bardzo rózni sie od oryginału...zbyt mydlany..Rozczarowana

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...