wtorek, 27 grudnia 2016

Być jak Radek Majdan czyli 3 męskie zapachy Vabun

Który chłopak w dzieciństwie nie chciał zostać piłkarzem :D
Większości marzenia się nie spełniły,ale mogą obecnie spełnić się w 'kropelce' i to dosłownie-dzięki zapachom piłkarza Radka Majdana ;)
Bramkarz reprezentacji Polski pokusił się (niczym David Beckham) o swoją linię perfum-obecnie są to 3 zapachy :) Ich nazwa to Vabun - oznacza jastrzębia - i jest nieprzypadkowa-Radka fascynuje kultura indiańska :) Widzę że niektóre z Was testowały już te zapachy ze swoimi facetami,dziś pora na nas :D
 W moje łapy wpadły wszystkie 3 zapachy,tyle że jeden w próbkach :) Dwa pełnowymiarowe opakowania jakie ma mój facet to Vabun Gold i najnowszy Vabun Sport :) 
 Vabun to woda perfumowana-żadne wody po goleniu,kolońskie,czy toaletowe :) Pojemność 100 ml,płaska,nie wyszukana butelka,wygodna do trzymania w dłoni. Na górze zatyczek pięknie wyglądające inicjały RM :)
 Pierwszy zapach to Vabun Gold.Butelka w kolorze matowego złota podoba mi się średnio,ale gorzej by było gdyby złoto było "lusterkowe" jak w żelu pod prysznic :) Gold to zapach mocny,namiętny,trochę słodki,korzenny-na zimę,na przyjęcie,na gorącą noc ze śniadaniem.Pociągający i zmysłowy,kumulacja męskości.Facet idący w Vabunie na randkę,ma zamiar uwieść i nie przyjmuje odmowy do wiadomości :) Zapach jest ciężki i należy używać go z umiarem,bo przytulającą się kobietę może rozboleć od jego intensywności głowa :) zwłaszcza że jego trwałość jest powalająca :)
 Vabun Sport jest świeży,rześki,morsko-zielno-miętowy,uniwersalny,zarówno dla młodego faceta,jak i dojrzalszego,ale pełnego energii :) Niezobowiązujący,idealny na co dzień,pasujący zarówno do pracy jak i na randkę "w terenie" :) Idealny na spryskanie się na dzień dobry,najbardziej uniwersalny,jednocześnie najbardziej zwyczajny i powinien podobać się każdemu mężczyźnie :)
Vabun Classic mamy w próbkach. Ten zapach to taki trochę mix poprzedników. Bo jest i świeży,i ciężki-bardzo mi się podoba :) Ma fajną nutę którą lubię w męskich zapachach-bo mimo że u facetów lubię świeże zapachy,sporadycznie lubię jak wychodzi z nich coś ciężkiego-Classic ma właśnie to coś co akceptuję i ta ciężkość mnie nie razi :) Nie mogę zlokalizować co to za nuta,a znam ją z innych perfum-i to chyba nawet damskich :) 
Vabun Classic wbrew nazwie pasuje i chłopakom i mężczyznom,choć dla 20-latka będzie za ciężki :) Myślę że 30+ będzie ok ;)
 Każdy Vabun ma do kompletu żel pod prysznic-podpytuję mojego chłopinę co o nich myśli,i starał się skupić przy myciu żeby mi potem powiedzieć :D Chwali że mocno pachną i dobrze się pienią-tyle zdołałam wyciągnąć :D 

 Który Vabun przypadł nam do gustu? Chyba Sport na co dzień,a "na okazję" Classic.Gold odrzucam z powodu ciężkości,a mój chłop uważa że jest za mocny i dla starszych panów :D

Gdzie można je kupić? Np.w drogerii Hebe,Dayli,Drogeriach Polskich,salonach Pako Lorente :)
 Ceny są zróżnicowane-widziałam za 99 zł,ale też za 149 więc warto polować na promocje :) 

11 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące :) Chyba muszę ich poszukać, żeby sprawdzić zapachu:) Mój gust to raczej ta wersja sportowa, ale tego Golda (no i Classica) bym chętnie z ciekawości powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, coś dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe, ciekawe classic wydał mi się interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  4. mój by pewnie wybrał wersję Sport :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie mimo wszystko ciekawi Gold :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mój chłopak lubi te zapachy, nie ma tylko wersji czarnej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe! nigdy o nich nie słyszałam ;)
    ah jak dobrze mieć blog i się dowiadywać takich rzeczy :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - propozycje sylwestrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam dwa zapachy :D Mój tata i brat bardzo je lubią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałam próbki tych czarnych :) zapach super :) mojemu też się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż pójdę do Hebe, bo w końcu mam;)) i powącham :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...