niedziela, 12 marca 2017

Avon Mark szminka powiększająca 3D-wszystkie odcienie

Witajcie Kochani :)
Dziś chciałabym Wam przedstawić "nową" szminkę Avon Mark 3D i jej wszystkie 15 odcieni :)
Zapraszam na dużo zdjęć :)
Avon wprowadził właśnie serię Mark,która ma być inspiracją do makijażu i są w niej głównie produkty,które już znacie z katalogu,np.niektóre tusze do rzęs,podkłady,żelowe lakiery do paznokci oraz szminki. Seria ma nową szatę graficzną,czarno-białą,bardziej nowoczesną,mi ona bardzo odpowiada,strasznie mi się podoba :) Znalazła się w serii Mark również szminka powiększająca usta 3D.  Te szminki już znacie,ale tylko częściowo,bo z 15 dostępnych do tej pory odcieni 7 jest starych,a 8 wymieniono na zupełnie nowe :)
Miałam Wam pokazać tylko te nowe,ale myślę że lepiej jak jest cała paleta w jednym poście,prawda? :)
 (na fotce wyżej szminka w odcieniu Cocoa Kisses)

Tak więc dzisiaj szminka Mark powiększająca usta 3D i swatche 15 odcieni :) 
Popatrzcie najpierw na wszystkie:
 Odcienie poniżej są nowe:
Jeśli znacie starą serię,to dla ułatwienia te nowe odcienie oznaczyłam białą gwiazdką z boku :)
Pokażę swatche na skórze oraz na ustach wraz z opisami odcieni :) Więc startujemy :)
Puckered Pink-to średni neonowy róż,z delikatną domieszką bieli,cukierkowy,słodki,dziewczęcy.
Rose Kisses-zakochałam się! to piękny zgaszony ciemny ciepły koral w stronę beżu,ideał! na żywo wychodzi bardziej jak na swatchu na skórze niż na ustach,przynajmniej na bladej cerze jest dosyć widoczny :)
Rebel Red-intensywna mocna czerwień,taka w stronę chłodnej,malinowej.
 I kolejne kolory:
Pink Pop-ładny zgaszony średnio-ciemny róż w stronę koralu
Reddy to Go-ciemna,intensywna,rzucająca się w oczy malinowa czerwień
Mad for Mauve-zbliżony do koloru ust ale bardziej wpada w fiolet,chłodny odcień,średniej ciemności,dosyć ciekawy kolor :)
 i kolejna trójka:
Plumping Plum-mocna chłodna fuksja,intensywna,dosyć ciemna,wyrazista
Uptown Pink-trudny do określenia,ni róż ni malina,ale w ciepłej tonacji,z serii wyrazistych nudziaków
Berry Cute-ciemna wiśnia wpadająca w jagodowy kolor,chłodna tonacja
 kolejne trzy:
Roasted Red-hardcorowe bardzo ciemne zimne bordo,Boże jak ja się w nim zobaczyłam,kontrast był ogromny :D
Cocoa Kisses-karmelowo-brzoskwiniowy nudziak,ciepły,ładny,kupiłam w ciemno całą szminkę,widoczna na początku posta :)
Cantaloupe-rozbielona,brudna rdzawa pomarańcza
 I ostatnia trójka:
Chocolate-prawdziwa mleczna czekolada,ciepły odcień brązowo-karmelowy
Truffle-bardzo ciemny,ciepły brąz
Divine Wine-ciemne brudne chłodne bordo z lekkim złotym połyskiem-jedyna błyszcząca z całej kolekcji.
 Wszystkie odcienie są dobrze napigmentowane,ciut mniej Pink Pop i Mad for Mauve ale ciągle należą do tych kryjących :) Wszystkie szminki są gęste,treściwe,o satynowym wykończeniu,jedynie ostatnia Divine Wine ma lekki shimmer. Nie wysuszają ust,są w miarę trwałe,ale mają wadę-bardzo odbijają się na szklankach zostawiając gęstą okropną ciapę,więc do kawiarni nie zalecam się nią malować :) Mimo to seria jest udana,porządna,bardzo podoba mi się nowoczesne opakowanie :) Odcień Rose Kisses bardzo mnie urzekł,korci mnie go zamówić bo dla mnie bladziochy to trochę taki zamiennik czerwieni :)
Podoba Wam się nowa odsłona Mark? A szminki? jaki odcień jest w Waszym stylu? :)

21 komentarzy:

  1. Wow faktycznie piękne kolorki ! Warto się skusić - na ustach wyglądają zjawiskowo i bardzo 'zdrowo' ! Zero suchości i przepiękne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wybór! Wykończenie mają bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym kupić wszystkie te kolory :) Róże oczywiście wygrywają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Miałabym problem żeby zdecydować się na jakiś konkretny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mad for Mauve to zdecydowanie kolor dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się 3-4 odcienie, a Twój Cocoa Kisses patrząc na zdjecie nie czytając podpisów pasowała by na zdjęcie tej poniżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Puckered Pink i Mad for Mauve to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czerwień z pierwszego zestawienia jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory :) Mnie też urzekł Rose Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne kolory, fajne są te próbniki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre kolorki bardzo mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie jak zwykle! :)
    Ja mam Mad For Mauve, ale on taki blady, mało widoczny. Jakbym miała niedobór szminek ;P to bm sobie wzięła fuksję Plumping Plum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Roasted Red to kolor dla mnie! Kozak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolekcja! Znalazłabym coś dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. DOstałam próbkę Uptown Pink i akurat kolor nie do końca mój, ale formuła na plus, długo się trzymała i fajna formuła, taka przyjemnie kremowa :). Dziś właśnie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rebel red petarda:) W sumie, cała kolekcja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...