wtorek, 21 marca 2017

Golden Rose Longstay matowa szminka w p艂ynie

Kochani,mamy ju偶 wiosn臋,kalendarzow膮 ! 馃尡馃尭馃尫馃崈
Jejku,ca艂膮 zim臋 na to czeka艂am :D Pogoda jak wiecie,jest r贸偶na,raz nas rozpieszcza,czasem jest ch艂odniej,ale mimo to,ju偶 wiosna :D
Dzi艣 poka偶臋 Wam-mam nadziej臋 偶e ju偶 ostatni膮 matow膮-szmink臋 od Golden Rose :)
Nie lubi臋 matowych szminek,nie lubi臋 efektu p艂askich ust. Lubi臋 jednak Golden Rose i jak od przyjaci贸艂ki dosta艂am taki egzemplarz,nie mog艂am odm贸wi膰 :) Mowa tu o pomadce w p艂ynie Golden Rose Longstay 13 :)
Jest to kolor z gatunku nude,ale w ciep艂ej tonacji. Zawsze zachwycam si臋 takimi kolorami w opakowaniu,ale na sobie niestety czuj臋 si臋 w takich niezupe艂nie ok...
Aplikator w tej pomadce jest bardzo wygodny-p艂aski,nabiera odpowiedni膮 ilo艣膰 produktu,艣wietnie si臋 rozprowadza po ustach :)
tak kolor prezentuje si臋 na d艂oni:
a poni偶ej usta przed,i po pomadce :)

Co mi si臋 o dziwo podoba ? Wyko艅czenie! Nie podkre艣la suchych sk贸rek czy zag艂臋bie艅 w sk贸rze warg,nie napina ich,nie warzy si臋,nie klei. I jaka trwa艂a! Niesamowicie trwa艂a! 
Kolor okre艣li艂abym jako be偶owo-brzoskwiniowy. Sam na ustach mi si臋 podoba,natomiast jak spojrz臋 z daleka,to ju偶 mniej...jednak mimo wszystko t臋 pomadk臋 uznaj臋 za jedn膮 z lepszych matowych jak膮 mia艂am okazj臋 przetestowa膰.
Kolor贸w jest sporo wi臋c mo偶na co艣 wybra膰 dla siebie ;) Je艣li lubicie efekt matowych ust a nie pr贸bowa艂y艣cie Longstay od Golden Rose-polecam! Kosztuje ok.20 z艂  i moim zdaniem jest dobra :)
                                     

29 komentarzy:

  1. niestety u mnie si臋 nie sprawdzi艂y, numerek 03 wygl膮da艂 u mnie strasznie

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ma ten sam kolor (i jeszcze kilka innych), bardzo go lubi臋, ale ja z kolei ostatnio gustuj臋 w takich ciep艂ych nudziakach i be偶o-br膮zach :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Kolorek sam w sobie 艂adny, ale ja te偶 niezbyt dobrze czuj臋 si臋 w takich odcieniach. Z tych pomadek mam nr 07 i zamierzam jeszcze sobie kupi膰 03 :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ogl膮da艂am je dzisiaj i wygl膮daj膮 ca艂kiem fajnie! Nie wiem czy si臋 skusz臋 na jaki艣 odcie艅, bo wol臋 tradycyjne pomadki, ale mo偶e...? :-)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ch臋tnie skusi艂abym si臋 na 02, 03 i 10 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Pi臋kny kolor :) Jeszcze nie znam tych szminek GR :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mam t臋 pomadk臋 i jest naprawd臋 fajna - dodatkowo jej cena mega zach臋ca do zakupu. A no i uwielbiam jej zapach - budy艅 waniliowy! :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Mam trzy odcienie z tej serii i musz臋 przyzna膰, 偶e to jedne z moich ulubionych matowych pomadek :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Uwielbiam matowe pomadki i Golden Rose mam w planach.

    OdpowiedzUsu艅
  10. mega trwa艂e, ale ciut "sztywne" .....ja uwielbiam z mayballina matowe pomadli bo nie tworz膮 na ustach takiej skorupki :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Matowe wyko艅czenia pomadek lubi臋 z GR jeszcze nie mia艂am ale p贸ki co mam do艣膰 du偶o kolor贸wki i postanowi艂am 偶e p贸ki co nie b臋d臋 kupowa膰 :P

    OdpowiedzUsu艅
  12. bardzo 艂adny kolor lubi臋 tego typu pomadki

    OdpowiedzUsu艅
  13. w takim samym koloru mam pomadk臋 matow膮 w p艂ynie z Bell Marrocan Dream :) Kolor bardzo twarzowy i idealny na co dzie艅!
    A co do tych produkt贸w z Golden Rose to nie mia艂am okazji jeszcze przetestowa膰, ale boj臋 si臋, 偶e strasznie przesusz膮 mi usta...

    Pozdrawiam!
    cosmetlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. Moja siostra ich uzywa. S膮 przecudowne <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Bardzo sobie chwal臋 t膮 seri臋 szminek i regularnie po nie si臋gam. Moim ulubionym odcieniem jest stonowana 3 :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Pi臋kny kolor :-) Bardzo 艂adnie Ci w nim. Ja jeszcze tych s艂ynnych pomadek nie mia艂am,ale kusz膮 co raz bardziej 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  17. Ja si臋 omaca艂am tych szminek i jako艣 nie mog臋 wybra膰 dla siebei odpowiedniego koloru ;/

    OdpowiedzUsu艅
  18. Te pomadki s膮 mega trwa艂e. Zawsze mam problem je zmy膰 :D
    Osobi艣cie mam nr 5, 9, 10 i na pewno nie poprzestan臋 na tylko trzech kolorach :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Mam dw贸jk臋 i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Ub贸stwiam matowe pomadki od GR w ka偶dym wydaniu :)
    Moja kolekcja ci膮gle si臋 powi臋ksza i powi臋ksza :P

    OdpowiedzUsu艅
  21. Ja ostatnio kupi艂am krem BB od nich i czekam teraz na pomadk臋 w kredce :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Bardzo podoba mi si臋 ten odcie艅, delikatny, subtelny :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Moim zdaniem te pomadki s膮 absolutnie genialne, najwi臋kszy problem mam z wyborem kolor贸w, tak, 偶eby nie zap艂aci膰 maj膮tku, bo najch臋tniej wzi臋艂abym co drug膮 ;) z ni偶szej p贸艂ki cenowej, ca艂kiem fajn膮 jako艣膰 oferuje jeszcze matowe Wibo moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsu艅

B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz komentarz :) Uszanuj m贸j blog i nie reklamuj si臋 u mnie swoim linkiem-je艣li masz bloga,trafi臋 do Ciebie po nicku :)

Pami臋taj 偶e wraz z rozporz膮dzeniem RODO,komentuj膮c zgadzasz si臋 na przetwarzanie swoich danych osobowych,kt贸re s膮 bezpieczne i u偶ywane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...