środa, 30 sierpnia 2017

Nowość Golden Rose Smart Lips-nawilżająca szminka w kredce :)

Pewnego pięknego urlopowego dnia pomyślałam-chce mi się nową szminkę! Jadę do centrum!
I ledwie weszłam,wpadłam na wysepkę Golden Rose.Jak widać,daleko nie musiałam szukać i szminkę mam :D Jest to nowość,widziałam ją pierwszy raz,to nawilżająca szminka w kredce Smart Lips :)
Jaką ulgę odczułam gdy dowiedziałam się ze jest kremowa,nawilżająca-koniec matów,hurraa !!! :D
Już mnie zmęczyła moda na maty,płaskie usta brrr :D Wyszperałam chyba 5 odcieni które mi się podobały,aż po namysłach,razem z inną klientką zaczęłyśmy się maziać,myśleć i obie wzięłyśmy Smart Lips 04 :)
Szminki w kredce Smart Lips są wykręcane,co jest niesamowitą wygodą :) Mój kolor 04 jest nudziakiem,w neutralnej tonacji,ale bardziej ku ciepłej :)
Powiedziałabym że to taki nudziak z kroplą łososiowego koralu :) Od jakiegoś czasu lepiej się czuję i chyba jednak lepiej wyglądam w cieplejszych ustach :) Popatrzcie jak kolor wygląda na skórze:

Kredka jest zaskakująco kryjąca i napigmentowana,a jednocześnie mięciutka i rozprowadza się dosłownie jak po maśle :) Nie ma sensu poprawiać,przeciągać po ustach kilka razy,bo wtedy jest jej za dużo i się warzy :) Obrysować,wypełnić i cieszyć się pięknym satynowym kolorem :) Usta przed i po:
Jak ja uwielbiam takie wykończenie :) Gładkie,kremowe,żadnych matów,ale również zero metaliczności,drobinek :) 
To co mnie cieszy to bardzo zadowalająca jak na ten typ szminek trwałość-nawet jak zjemy pierwszą warstwę,zostaje na ustach kolor,oczywiście delikatniejszy,bardziej zmatowiony,ale zjada się bardzo równo,ładnie i powoli.Nie ma nieestetycznych obwódek i zjedzonego środka :D 
 Koszt szminki w kredce to 14,99 więc nie wygórowanie :) Jestem pełna podziwu dla Golden Rose,robią naprawdę świetne szminki,kredki,błyszczyki:)  A Smart Lips polecam!
Pozwoliłam sobie pobrać ze strony Golden Rose i połączyć na jednej fotce wszystkie odcienie,oto zestawienie aż 24 kolorów-jest w czym wybierać! Mi się podoba jeszcze 5,10 i 17 :)


25 komentarzy:

  1. ja bym z chęcią widziała numer 9 i 10 u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie nie lubię takich klejących i lśniących ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta szminka wcale się nie klei,to nie błyszczyk :)

      Usuń
  3. Ładny ma kolorek, taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie bym wzięła 11, a tak w ogóle to również się cieszę, ze koniec z matami. Totalnie ich nie lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty i tak masz ładny swój naturalny kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się odcień 23. Na pewno przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie posiada żadnych mateliczności i drobinek, bo sama tego nie lubię w pomadkach, jakoś zawsze kojarzyły mi się z takim kiczem i tandetą :P

    bardzo ladny odcień wybrałaś, chyba sama się skuszę, bo nie posiadam jeszcze żadnego nudziaka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor, w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kusi! maty od GR niestety za bardzo mnie wysuszają, to chyba coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna paleta kolorów , wybrałabym coś dla siebie, ładny efekt na ustach

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna! <3 uwielbiam golden rose

    OdpowiedzUsuń
  13. Były kredki matowe (które uwielbiam) to teraz pora ana kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zauważyłam właśnie, że mija moda na maty (chociaż ja je bardzo lubię). Śliczny kolorek pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie kremowe kredki. :) Mam dwie z YR i z chęcią nabędę kolejne, hyhy, mogą być z GR. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Posidam wiele pomadek z GR , ale tez jeszcze nie widziałam :o
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znać :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor ładny choć nie dla mnie mi się bardzo podoba 22 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam jeszcze tej serii pomadek

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...