piątek, 12 stycznia 2018

Nowość Avon Szminka Moc Koloru-wszystkie odcienie

Cześć Kochani :)
Ostatnio widzę na blogach że piszecie które posty były u Was najpopularniejsze od początku prowadzenia Waszego bloga-u mnie byłoby nudno bo pierwsze trzy posty,a potem piąty to swatche szminek Avonu :D Cieszę się bardzo że je oglądacie,praca nad nimi zajmuje mi sporo czasu,dzisiejszy post również pochłonął mi dobre pół dnia,ale jak wiecie,kocham to :) I z radością przedstawiam Wam kolejną nowość Avon, trwała szminka Moc Koloru,wszystkie 17 odcieni :)
Zanim zacznę szczegółowy pokaz odcieni,wspomnę Wam że szminka jest faktycznie trwała-zostały mi ślady na przedramieniu od swatchy mimo zmywania płynem micelarnym i mydłem :D Usta też lekko się zabarwiają,zwłaszcza na ciemniejszych różach i czerwieniach.Szminka świetnie kryje,pigmentacja doskonała,jest miękka,wykończenie satynowo-matowe w większości odcieni.
Avon Moc Koloru to 17 pięknych,różnorodnych odcieni,ja zakochałam się w jednym,ale kilka podoba mi się bardzo jako kolor,bo sama nie czuję się dobrze w mocnych odcieniach :)
 Najpierw popatrzcie na odcienie na skórze-najpierw te jaśniejsze:
 i mocniejsze-jak widzicie,mamy nawet niebieski :D
 I zaczynajmy pokaz na ustach :)
💋💋💋
 Nude Atitude to rozbielona blada morela,ciepły odcień ale nie rudy,bardziej w łosoś wpadający.Niezbyt twarzowy,podkreśla suche skórki co widać,akurat pechowo usta miałam w niezbyt idealnym stanie,przy ciemniejszych odcieniach jednak nie będzie to takie zauważalne.
 Wink of Pink to jaśniutki rozbielony róż w stronę ciepłej tonacji,delikatny i uroczy :) Wydaje mi się idealny dla jasnych blondynek :)
 Rosy Outlook to mój ulubieniec :) Idealny nudziak,beżowo-różowy,tonacja neutralna w stronę chłodnej więc żadne rudo-karmelowe nude,tylko pogłębiony kolor ust,dla mnie cudowny i kupię pełnowymiarową szminkę :)
 Street Style to brudny zimny fiolet,taka szarość zmieszana z fioletem,nie wiem czemu kojarzy mi się z jakimiś błotnymi maseczkami :D
 Blushing Beauty to chłodny średnio-ciemny róż,w stronę koktajlu jagodowego,bardzo ładny i z klasą :)
 Extreme Mauve to ciemny malinowy róż,intensywny,wyrazisty i bardzo elegancki :)
 Pink Punch to mocny wyrazisty neonowy róż ale z ciepłą nutką,jakby z malutkim dodatkiem koralu :) Soczysty i kojarzy mi się wakacyjnie :)
 Be Loud to klasyczny neonowy róż,intensywny,w zimnej tonacji,przy jasnej cerze bardzo wyrazisty :)
 Luv U to ciekawy odcień,to ciemne malinowe bordo opalizujące zimną różowo-błękitną perłą,ciekawie to wygląda :)
 Sweet Tafty to chłodny lekko rozbielony lawendowy fiolet :)
 Red Extreme to ciepła,klasyczna strażacka wyrazista czerwień :)
Berry Bold to ciemna mocna wyrazista czerwień w lekko chłodnej tonacji,piękna :)
 Sangria Shock to ładne ciemne bordo w chłodnej tonacji :)
 Heartbreaker to mieszanka czerwieni z czekoladą i rdzawą metaliczną poświatą :)
 Spellbound to ciekawy odcień,niby ciemny chłodny fiolet ale podczas malowania połyskiwał delikatnie niebieską poświatą :)
 Blue Suede to odcień dla odważnych :D Fajny odcień niebieskiego,taki spłowiały granat,faktycznie suede-zamszowy,przytłumiony :) Zostawiam próbkę na jakieś sesje zdjęciowe :D
I ostatni Temptress,to typowa rozgnieciona na ustach jagoda (borówka jak kto woli :D) Czyli ciemny śliwkowy fiolet,minimalnie przebija z niego bordo :)

💋💋💋

Na koniec jeszcze ja w kilku różnych odcieniach :)

I jak dziewczyny? Zainteresowane nowymi szminkami? Któryś z kolorów wpadł Wam w oko? Pojawią się jako nowość w 2 katalogu po 18 stycznia,więc macie je przedpremierowo :)
NOWE ODCIENIE które weszły w styczniu 2019 roku:

 Nowe pastelowe kolory o dobrym kryciu, są bardzo rozbielone :
Falling For You - jasny kredowy beż,bardzo jasny i wygląda trupio :)
First Crush to też raczej sine blade usta
Sweetheart rozbielony jasny róż,dla bladolicych blondynek
Pucker Up różowo-foletowy,najładniejszy z tej czwórki :)

Nowe odcienie lipiec 2019 :)
Safe Bet  - koszmarek rozbielony, bardzo jasny zimny fioletowy róż
Hint Hint  - mocny piękny malinowy róż
Twisted - blady, perłowy zielono-żółty kolor, taka limonka, drugi koszmarek :D
Feisty - ciepły marchewkowy pomarańcz, żaden ciepły koral jak się spodziewałam niestety :)

29 komentarzy:

  1. kolory są bardzo ładne, znalazłam tutaj kilka nawet dla siebie :D

    zapraszam także do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się odcienie Wink of Pink, Rosy Outlook i Blushing Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TWOJE USTA SĄ STWORZONE DO MALOWANIA, IDEALNIE SYMETRYCZNE I ŻADNYCH SUCHYCH SKÓREK. domyślam się ile pracy kosztuje Cię taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne kolorki! Wszystkie wyglądają ŚWIETNIE! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny wpis! Uwielbiam prezentacje wszystkich kolorow na ustach☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Te jaśniejszą kolekcje chce całą! :D ale musiałaś kochana pracy włożyć w ten post ;p ja kiedyś chyba 6 szminek ujmowałam na zdjęciach i męczące było zmywanie a co mówić o takiej ilości ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory. Widzę tutaj kilka dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne odcienie, a fiolety to juz w ogole wymiataja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jakie śliczne kolory <3
    Coś czuję, że znowu wydam za dużo na nowe pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twoich ustach wszystkie są bossssskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te jasne kolorki mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Blushing Beauty chyba najbardziej mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ogromna paleta. Kilka kolorkow mi sie spodobalo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Street Style jest piękny! W ogóle fiolety boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Granatowy wygląda ciekawie, nie spotkałam się jeszcze z taką pomadką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie kolory :) A W Blushing Beauty to się zakochałam normalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Na własną domenę pomogła mi przejść instrukcja którą znalazłam tutaj: http://www.kosmetykoholizm.pl/2014/01/przekierowanie-bloga-na-wasna-domene.html

    bardzo fajnie wszystko opisane krok po kroku - mi całość zajęła może z 30 minut bo czekałam jeszcze chwilę aż mi aktywują domenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* jak będę mieć wenę to spróbuję :D

      Usuń
  19. Ja tylko próbeczki zamówiłam kilku kolorów :) W tym niebieską, chociaż wiem, że nigdy w niej nigdzie nie wyjdę :D Ale kusiła. Za to sangria shock i heartbreaker skradły moje serce :D Przepiękne są.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się podobają Blushing Beauty i Luv U.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kusi mnie Sangria Shock i myślę czy zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna gama kolorystyczna, ale pod względem trwałości i komfortu noszenia nie jest tak fajnie. Nie wiem, czy zdecyduję się na któryś pełny kolor, po 9 próbkach... :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam Blushing Beauty, Extreme Mauve oraz Be Loud, bardzo je lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O a teraz mogę dopisać, że mam też próbkę Sweetheart ;D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...