czwartek, 19 lipca 2018

Biolonica - "jabłkowa" seria pielęgnacyjna :)

Hej hej :)
Widzieliście już może na blogach dziewczyn kremy Biolonica? Urocze,z jabłuszkiem na opakowaniach,i w dodatku polskiej firmy? Polskie to ja lubię! :) Mam 3 kosmetyki Biolonica,jestem w tracie używania i chętnie opowiem o swoich spostrzeżeniach :) Zapraszam :)
Biolonica to młoda firma,a już dostała nagrodę Inspiracje Roku 2017 :) Produkuje kosmetyki oparte na roślinnych komórkach  macierzystych,a pierwsza seria bazuje na tych od jabłoni :) Dlatego wbrew pierwszemu wrażeniu,kosmetyki nie pachną jak zielone jabłuszko :D Zacznijmy od kremu do twarzy :)
Krem pielęgnacyjny do twarzy to krem na dzień dla kobietek 30+ (jak i cała seria,ale może używać każdy) o tradycyjnej pojemności 50 ml,w lekkim,plastikowym opakowaniu z pompką typu airless :). Zawiera komórki macierzyste z jabłoni,ekstrakt z jabłka,kwas hialuronowy :) Krem moim zdaniem głównie odżywia skórę. Jest bardzo miękka w dotyku,delikatna,krem wchłania się prawie całkowicie,ale coś tam czuć na buzi :) Dla mojej mieszanej cery jest zbyt treściwy pod podkład,ja mam obsesję matu i stosuję kremy które całkowicie się wchłaniają. Na noc natomiast używa mi się super,nie wstaję rano tłusta tylko świeża i odżywiona.
Cudowny i dosyć wyrazisty zapach kremu umila stosowanie. Zapach wg mnie jest z gatunku eleganckich,pudrowo-słodkich,perfumowanych. Dwa kliki wystarczą na pokrycie twarzy. Mi się trafiła trochę felerna plująca pompka,myślałam że tylko na początku coś się zapowietrzyło,ale z czasem się to nie zmieniło,na szczęście krem się wydobywa więc nie ma co marudzić na mój przypadek :) 
Do kompletu jest też regenerujący krem na noc :)
Skład pielęgnacyjnego :
Krem regenerujący pod oczy ma pojemność 30 ml (czyli duży!) i podobnie jak w kremie do twarzy,pompkę airless :)  Jest prawie bezzapachowy,o konsystencji średnio gęstej,takiej w sam raz :) Trzeba się nauczyć klikać pompką niepełny klik,bo cały jest stanowczo za dużo na skórę pod oczami,a krem jest treściwy i nie wchłania się tak ekspresowo.
Przy cienkiej warstwie kremu mamy powłoczkę pod oczami,ale nie powoduje ona żadnego dyskomfortu np.przy makijażu, nic się nie rozpływa. Czy robi coś ze skórą-nie wiem,na pewno dobrze odżywia,ale zmarszczki nie zniknęły i nie znikną po żadnym kremie :D Zaletą kremu jest jego wydajność i mega pojemność 30 ml starczy na naprawdę długo :)
Skład:
Krem regenerujący do rąk to tuba o pojemności 75 ml.Ten krem pachnie jeszcze inaczej :D, bardziej świeżo,lekko i sam krem też jest taki-lekki,szybko się wchłaniający,idealny na co dzień. 
Nie wiem czy uleczy wysuszone łapy,ale chyba żadna z nas nie ma obecnie takiego problemu,prawda? :) Moim zdaniem teraz na co dzień będzie świetny,lekko nawilżająco-odżywczy,nie przeszkadzający tłustością w codziennych czynnościach :)
Skład:
Gdzie kupić kremy i i ile kosztują? Poza stroną producenta,można kupić w tych sklepach internetowych:
Ceny ze strony producenta:
Krem do rąk 20 zł
Krem pielęgnacyjny do twarzy 75 zł
Krem regenerujący pod oczy 64 zł.

Znacie Biolonicę? Jakich kremów teraz używacie? :)

11 komentarzy:

  1. ostatnio często spotykam tą markę na blogach, mam sporo pielęgnacji twarzy i dlatego najchętniej teraz poznałabym ten krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczna ta seria, czytam o niej wiele dobrego!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam zwłaszcza krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym najchętniej wypróbowała krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście słyszałam o tej marce, przypomniało mi się jak napisałaś o komórkach macierzystych. Ja tak samo muszę mieć krem który się absolutnie wchłonie pod makijaż. Teraz w lecie stosuję tonik pod makijaż i na makijaż... w sumie tonik ratuje moje życie w lecie. Kremu pod oczy teoretycznie nie potrzebuję, ale jak raz zaczęłam używać to już nie mogę przestać. Ten ma fajne opakowanie, pompka będzie bardzo praktyczna i nie będzie brudzić wszystkiego dookoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne są te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw. Mysle ze sama bym przetestowała ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo polubiłam krem do twarzy a moja mama krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki. Może będę miała okazję to z chęcią przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, ale chętnie bym wypróbowała ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem jakby się ta seria spisała u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...