sobota, 18 maja 2019

Faberlic - moje pierwsze zamówienie i pierwsze wrażenia :)

Hej hej :)
Latem zeszłego roku dostałam w prezencie kilka kosmetyków nieznanej mi wtedy firmy kosmetycznej Faberlic :) Były całkiem fajne, ale gdy zużyłam,w nadmiarze zapasów kosmetycznych, zapomniałam o tej firmie :) Aż do czasu gdy moja koleżanka została konsultantką  i podrzuciła mi katalog :) Jak to się skończyło - widać na zdjęciu poniżej :D Jest to firma rosyjska, prowadząca sprzedaż katalogową, podobnie jak Avon, Oriflame :) Co mam w pudle,czy jestem zadowolona, jakie zniżki mają konsultantki, czy w ogóle warto? Odpowiem na te pytania na tyle, ile póki co wiem :) Zapraszam :)
Nadmienię na początku, że nie będę żadną z Was namawiać aby została konsultantką, bo mnie często nagabywano i wiem jak to wkurza :D Nie będę podsyłać swoich linków do rejestracji, bo nie zbieram klientek, chcę Wam tylko przybliżyć głównie kosmetyki :) Sama się zarejestrowałam (<- tu ukryty link do głównej strony Faberic) żeby zamówić paczkę, choć na początku chciałam zrobić to u koleżanki, ale ciekawość jak to wygląda, czy jest podobnie do Avonu, zwyciężyła :D Zwłaszcza że nowe konsultantki mają zniżkę i płacą 70 zł mniej gdy wybiorą kosmetyki za 140 zł, więc pokusa była silna :D
Paczuszka przyszła po kilku dniach, kosmetyki zapakowane w karton i kilka siateczek firmowych :)
 Co wybrałam? Jest pielęgnacja,coś z kolorówki, zapachy oczywiście :D  ,coś do włosów oraz jeden z produktów chemii gospodarczej (choć nie do końca) , a bardzo często słyszę peany pochwalne na temat środków czystości tej firmy :) Już Wam pokażę z bliska szczegóły i mniej więcej ceny tych rzeczy :)
 Wybrałam dwie maseczki do twarzy,a trzecią dostałam w prezencie gdy byłam na spotkaniu zapoznawczym z firmą w Krakowie :) Pierwsza z lewej to maska w płacie, jedna z sześciu z tej serii, mam owoc granatu liftingującą, jej cena to obecnie 4,90 zł  :) Maska środkowa jest do spłukiwania, owocowa, ona była jeszcze tańsza,choć nie do końca pamiętam,ale chyba ok.3 zł  (już wiem,sprawdziłam, 1,50 zł!) natomiast okrągłe opakowanie to maska w płacie bąbelkująca, oczyszczająca, jej cena to ok. 11zł :)
 Poniżej ten nie do końca gospodarczy produkt,a mianowicie kuchenne mydło w płynie,neutralizujące brzydkie zapachy z dłoni, np.po czosnku,cebuli, rybie itp :) Były różne wersje zapachowe, ja mam owoce egzotyczne,cena mydła to 6,50 zł :) Ani masek, ani mydła jeszcze nie próbowałam :)
 Natomiast dobrałam się wstępnie do poniższych żeli pod prysznic :D Pierwszy z lewej, Storie D'Amore to żel z afrodyzjakami - podobno, nie mam jak sprawdzić :D Na mnie nie działa :P Pachnie bardzo delikatnie, ledwie wyczuwalnie, mam wrażenie że przypomina mi żel do higieny intymnej :D Ja mam inne wyobrażenie produktu z afrodyzjakami :) Obecnie gości w mojej kabinie, natomiast dwa kolorowe kremowe żele przetestowałam po jednym razie i wow!  Wyobraźcie sobie zapach francuskiego deseru lub maliny z białą czekoladą - zwłaszcza ten drugi pachnie obłędnie :) Kosztują 5,50 zł każdy a afrodyzjakowy 8,90 :)
 Skusiłam się też na szminki, wybór jest duży i długo dumałam z których serii wziąć i jakie kolory :) Jedna z nich jest moją ulubioną obecnie, trafiłam z kolorem wspaniale :D druga ciut za jasna, a jakościowo? Niedługo zrobię osobny post ze swatchami i opisem :) Ceny 17,90 i 20,90 :)
 Z produktów do włosów wzięłam ampułkę z serum-olejkiem :) Jest bodajże 4 lub 5 rodzajów, wzięłam dwie, odżywczą Ultra Power i Shine&Gloss dla połysku :) Powiem tak - użyłam jednej ale produktu jest za mało na moje gęste i długie włosy. Nakładamy ją na umyte i lekko osuszone włosy na kilkanaście minut, potem spłukujemy, bądź dodajemy do swojej odżywki  - tak zrobię z drugą ampułką bo po pierwszej specjalnie efektu nie zauważyłam :) Koszt ampułki 4,90 zł :)
 Zapachowo zaszlałam :D Wzięłam 4 ale mini buteleczki o pojemności 15 ml, większość perfum ma takie mniejsze wersje, niektóre też mają 30 ml :)  3 zapachy wzięłam w ciemno zupełnie, czwarty poznałam na spotkaniu Faberlikowym i spodobał mi się :) Z zapachów w ciemno jeden niezbyt mi się spodobał, drugi fajny a trzeci...miłość :D Tutaj można pomyśleć o dużej butelce za jakiś czas :) Oczywiście będzie osobny dokładny post zapachowy :)
 Do postu dorzucę też wrażenia z 3 próbek, więc będzie bogaty w 7 zapachów wpis :) Buteleczki 15 ml to różny koszt, 13.90 bądź 22.90,  zależy który zapach jest w jakiej promocji, to się zmienia :)

Co dodam jeśli chodzi o sprawy techniczne? Konsultantka może mieć zniżkę 15-26% w zależności od złożonego zamówienia-natomiast jeszcze nie wiem dokładnie jakie to kwoty, obecnie policzyło mi 20% zniżki, zamówienie miałam bodajże za stówę :) Od każdego produktu odkłada się mała sumka do skarbonki i następne zamówienie jest o tę kwotę niższe - ja w pierwszym uzbierałam 26 zł i mi odjęło kwotę od następnego :) Widzę też że jakieś punkty mi się zbierają i za nie można wybrać z listy gratisowy produkt :) Strona Faberlic jest przejrzysta, zamawianie łatwe, wpisujemy numerki produktu, ale za zamówienie płacimy z góry, nie tak jak w Avonie że mamy czas na opłatę faktury do 3 tygodni :) Cenowo jest spoko, myślę że ceny nie bardzo wygórowane, porównywalne do Avonu :) Jeśli chodzi o próbki,pod koniec zamówienia jest oferta z której je wybieramy, ale nie ma ich jeszcze zbyt wiele  :) Do zamówienia automatycznie dołącza się kolejny katalog i dolicza za niego cena 1,40 :) Katalogi trwają 3 tygodnie, zaczynają w poniedziałki :) 
Zapomniałam że kupiłam też dwa dezodotanty dla brata,Uomo Felice pachnie bosko, ten drugi też całkiem niezły :)
Śledźcie mnie na instagramie bo tam na pewno pokażę też drugie zamówienie, będę  pisać o kosmetykach tu na blogu, ale i tworzyć mniejsze wpisy na insta :)
Fajnie że poznałam coś nowego, myślę że czasem się będę kusić, muszę spróbować tej chemii gospodarczej, ale też słynnych kosmetyków tlenowych :) Oferta jest bardzo duża i fajne jest też to że nawet jak nie ma ulubionego kosmetyku w katalogu a chcemy go zamówić, wystarczy że znamy jego numer, wpiszemy i przyjdzie w zamówieniu (tylko zapewne w cenie regularnej - tak myślę) :)
Co myślicie? Wyglądają zachęcająco czy raczej nie macie zamiaru próbować?  Jedna z blogerek, Nostami pytała mnie na instagramie czy zrobię przegląd katalogu Faberic, jesteście ciekawi? Dajcie znać to pokażę co mają w ofercie :)

19 komentarzy:

  1. Kusisz, kusisz....już kiedyś o nich myślałam, ale mi sie zapomniało...może któregoś dnia zamówię, zwłaszcza żele mnie kuszą no i ciekawa jestem jaki zapach ci się nie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa tych perfum no i kolorowych żeli pod prysznic 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dosc sporo slysze o tych kosmetykach, rzeczywiscie pokusa byla wielka, fajna paka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma nie ma drogich kosmetyków, jest w czym wybierać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny całkiem przystępne, dawno nie zamawiałam kosmetyków z katalogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje pierwsze zamówienie z Faberlic otrzymałam w kwietniu. Nie zaszalałam tak jak Ty, bo tylko 4 produkty - głównie z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło ile ciekawych rzeczy :D Jeszcze od nich nie miałam niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak tak, czekam na przegląd katalogu zdecydowanie :D Jak już wspominałam kiedyś znałam trochę kosmetyków ter marki, ale to było dość dawno temu i nie było wtedy takiego wyboru. No i tamte opakowania były koszmarkowe, a te całkiem ładne jak widzę. Coraz częściej pozytywnie przekonuję się do rosyjskich kosmetyków, więc nie mam oporów przed spróbowaniem. Z Twojego zamówienia zainteresowały mnie oczywiście maseczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ze pakuja kosmetyki w plastik.

    OdpowiedzUsuń
  10. spore zamówienie, mnie najbardziej interesuje ich chemia, słyszałam, że mają świetne produkty czyszczące

    OdpowiedzUsuń
  11. Spore zamówienie... mnie katalogowe firmy jakoś mało kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chwalą ich produkty do czyszczenia np. kuchenek, ciekawa w sumie ich jestem, ale na razie nie zamierzam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze, ze bardzo duze zamowienie zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłaś naprawdę fajne zakupy :) Wpadne do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żele pod prysznic wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez Ciebie chodzi za mna zamowienie,a zwlaszcza to ze pr,y zakupach za 140 placi sie 70 na pierwszy raz 😂 slyszalam ze chemie do sprzatania (pieranik,kabina) maja super i chyba sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pamiętam tą markę, jak koleżanka jakieś 3 lata temu dała mi katalog bo była konsultantką. Wtedy na nic się nie skusiłam, bo byłam sceptycznie nastawiona do nieznanej marki. Teraz, widzę, że produkty są dużo ciekawsze, ceny przyjazne dla portfela. Jak nie przekonują mnie idee bycia konsultantkami, tak tu wygląda to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te produkty zbierają świetne opinie. Musze się w koncu skusić na zakup :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...