piątek, 24 maja 2019

Nowy zapach Rare Flowers Night Orchid od Avon :)

Cześć moi piękni :)
Jak się dziś macie? Chcecie małą recenzję nowego zapachu od Avon? To zapach z kultowej serii Rare, tym razem kwiatowa wersja Flowers Night Orchid :) Sama buteleczka już kusi żeby go powąchać, mam nadzieję że rozbudzę Waszą wyobraźnię i go poczujecie :)
Perfumy po butelce wyglądają na "night" czyli wieczorowe, zmysłowe, nie do końca takie są ale powiem Wam że są całkiem całkiem... :)
W Rare Flowers Night Orchid występuje rzadko spotykana czarna orchidea, gardenia oraz gorzka pomarańcza :) Co mój wnikliwy nos wyczuł? Zdecydowanie ciepły, otulający zapach gardenii :) Osobiście nie jestem fanką kwiatowych zapachów, wszelkie modne obecnie piwoniowo-różane perfumy mnie nie ekscytują (poza najnowszym LVEB en Rose) , ale z kwiatów najbardziej lubię właśnie zapach gardenii (oraz kwiatu pomarańczy i mimozy) :) 
Zapach jest  bliskoskórny, zmysłowy, nie kojarzy mi się wieczorowo, ale tak czysto, biało i kobieco :)  Nie ma tu świeżych soczystych kwiatów, jest ciepło, intymność, w moim odczuciu dla romantyczki :) Z czasem wychodzi w zapachu nutka goryczki pomarańczy, nawet tak w stronę grapefruita, ale czuję tylko gdy przyłożę nos do skóry, w powietrzu i na odzieży czuć zdecydowanie ciepłą gardenię :) 
Dodam jeszcze że buteleczka jest piękna, długo ją obracałam w dłoni z zachwytem i mimo że nie do końca pasuje mi do zapachu, robi wrażenie na półce :) Wspomnę jeszcze że lata temu był całkiem podobny (tak mi się wydaje) zapach w Avonie i on miał białą butelkę - i  tu właśnie biel mi bardziej pasuje :) Dodam jeszcze że Night Orchid jest dosyć trwały, zwłaszcza jeśli spryskasz trochę włosów "od spodu", za uszami, na karku, czuć go wtedy przy każdym ruchu :)
Zapach Rare Flowers Night Orchid możesz kupić na stronie Avonu TUTAJ  :) Ja otrzymałam go jako konsultantka która dołączyła do kampanii Hot Noty, co nie wpływa w żaden sposób na moją recenzję -  jak wiecie, często recenzuję Avon jako konsultantka z 14-letnim stażem i jak mi coś nie odpowiada, piszę szczerze, więc takich recenzji się spodziewajcie :)  
Lubicie kwiatowe zapachy? Jakie kwiaty w perfumach najbardziej lubicie? 
W weekend zapraszam na przegląd najnowszego katalogu Avon, mam nadzieję że ulewy w Krakowie ustąpią i będzie dobre światło do zdjęć :)
Buziaki 💋


17 komentarzy:

  1. Buteleczka jest prześliczna, ja jednak skusiłam się na samą perfumetkę póki co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam perfumetkę najpierw,a potem dostałam ten zapach :)

      Usuń
  2. ja kocham kwiatowe zapachy najbardziej ze wszystkich, orchidea kojarzy mi się z perfumami wieczorowymi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Cię podziwiam za to jak opisujesz zapachy. Zajrzyj prosze na maila, właśnie do Ciebie pisze, bo wydaje mi się że mam dla Ciebie coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! :* Już biegnę na mejla :D :*

      Usuń
  4. Ja także testuję go w ramach tego samego programu. Też po butelce spodziewałam się czegoś wieczorowego. Jest jak dla mnie dość słodko i zmysłowo, ale przyznaję się, że używam go też na dzień do sportowych ubrań i bardzo mi się spodobał. Jest rzeczywiście mocno kwiatowy, taki "typowo Avonowy" jeśli wiesz co mam na myśli ;-)) I muszę przyznać, że coraz bardziej mi się podobają zapachy z kolekcji Rare!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio bardzo polubiłam się z kwiatowymi zapachami :) Ten zapach mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten zapach i chciałabym przetestować choćby w małej pojemności typu perfumetka 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie zbyt ciężki jest jednak..

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie dla mnie😕 zbyt męczący.duszacy ale to oczywiście kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również otrzymałam ten zapach :) Jest całkiem fajny, trwały :) Pierwsze nuty jednak nie przypadły mi do gustu, po jakims czasie dopiero chwycił mnie za serducho :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Flakonik fajnie się prezentuje, a zapach na pewno musi być piękny :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Inne Rarki mi się nie podobają, mdlące są a ta jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale ztej RARE seri bardzo lubie Pearls :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mam te perfumy i bardzo pięknie pachną

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz bardziej ciekawi mnie ten zapach..

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...