wtorek, 17 września 2019

Ekotyki Jesień 2019 - lista wystawców i jakie firmy,kosmetyki polecam :)

Witajcie Kochani :)
Jak co pół roku na wiosnę i jesienią, przyszłam do Was zachęcić do uczestnictwa w fantastycznym wydarzeniu, jakim są targi kosmetyków naturalnych Ekotyki :) Jeśli w ten weekend będziecie w Krakowie, koniecznie musicie wpaść na targi! A w październiku zapraszam do Katowic :) Chodźcie poczytać gdzie dokładnie będą targi, jacy będą wystawcy, które firmy polecam a które nowe mnie ciekawią :)
W Krakowie targi będą jak ostatnio,w samym prawie Rynku Głównym,centralne miejsce Krakowa :) Pałac Czeczotka na rogu św.Anny i Wiślnej to doskonała miejscówka! Nie sposób nie trafić :) Przypominam że wejście na targi Ekotyki jest zawsze bezpłatne, nie trzeba żadnego biletu, wchodzisz "z ulicy"i robisz zakupy :) Otwarte od godz.11 do 18 :) Do Katowic jak zawsze zapraszam 5 października do Galerii Szyb Wilson, wielka wygodna hala idealna na spokojne i wygodne zwiedzanie :) Ja ubolewam że w weekend nie dam rady być na Ekotykach (inne blogerskie imprezy w stolicy),ale na szczęście Kraków ma jeszcze 1 grudnia Ekotyki połączone z innymi targami - tam będę! Przypomnę Wam o tym w odpowiednim czasie :) Zwłaszcza że miejscówkę w dawnym hotelu Forum uwielbiam :)
Co fajnego jest na targach? Ano kosmetyyyyyki :D Najwięcej jest polskich firm, manufaktur, ogromnie podziwiam naszych polskich producentów za skarby które tworzą :) Na targach jest możliwość ich przetestowania, powąchania, zadawania pytań, oraz bardzo często zniżki od producentów-kto nie może być na targach niech śledzi wydarzenia na Facebooku (Kraków- link do wydarzenia KLIK, Katowice - KLIK) bo często w tym czasie promocje są również na stronach internetowych tychże firm :)
Kocham atmosferę targów, z racji że byłam kilka razy, znam już sporo wystawców, i oni mnie nawet rozpoznają :D Uwielbiam wypatrywać nowości "moich "firm, ale jestem otwarta też na nowe :) Obcowanie z tymi zdolnymi ludźmi, zapach kosmetyków unoszący się w powietrzu - to lubię! :) Przygotowałam dla Was malutki podgląd kosmetyków i firm które polecam, oczywiście tylko te które próbowałam :)
1. Mydłostacja - cudowna Wiktoria ze wspaniałymi kosmetykami, peel-maseczka i hydrolat malinowy wymiatają, a mają jeszcze inne cuda warte uwagi :)
2. Republika Mydła - wszystkie ich mydła wypróbowałam już :D są wspaniałe! Lavender Lake, Sunset Boulevard czy miętowe- mmm <3 Więc next time trzeba spróbować innych kosmetyków :D
3. Olivia Plum - od Olivii the best jest olejek do demakijażu,kocham też żele do mycia twarzy-różany i z jedwabiem, różany zwłaszcza :) 
4. Manufaktura Mewa - właściciele są wspaniali, serdeczni, pomocni a kosmetyki? Cieszą się wielką popularnością, zawsze tam widzę kolejki :) Jak kupicie peeling ananasowy do ciała lub mydełko np. o zapachu geranium czy mango, zrozumiecie ich fenomen :)
5. Ministerstwo Dobrego Mydła - Od Ministerstwa miałam dwa mydełka - hibiskus cudo, marchewka też niezła,a teraz się pryskam hydrolatem lipowym - również jestem zadowolona :)
6. Soap Szop - tak ekscentrycznej i pełnej poczucia humoru Inki ze stoiska to nie znam :D Blond piękność zawsze rozbawi komentarzami i poleci min. genialne mydełka - Yen musicie mieć jeśli chcecie pachnieć bzem :) Są  też olejki i inne cuda (dla panów też!) ciężko się oderwać od stoiska :)
1. Bionigree - kultowe serum oczysczające do skóry głowy robiło furorę, u mnie zadziałało też wspaniale, są szampony, odżywki, świetna roślinna seria :)
2. Bosphaera - te babeczki niestety nie można zjeść, ale można cieszyć się nimi w kąpieli :) Poza babeczkami sa też inne kosmetyki do pielęgnacji ciała :)
3. Fresh&Natural - kto zna tę firmę,musi znać pastę do mycia twarzy - miałam ją dwa razy a powroty oznaczają jedno - jest świetna!
4. Majru - kocham właścicieli, cudowne ciepłe małżeństwo, wspaniale się rozwijają, na wiosnę wprowadzili rewelacyjne owocowe serum młodości - teraz na jesienno-zimowy okres to must have! Tak samo jak olej z opuncji, maść konopna czy bogaty wybór hydrolatów:) Co dziwne, jeszcze nie próbowałam ich mydełek, koniecznie muszę to nadrobić bo obwąchiwałam je na spotkaniu blogerek tylko się nie mogłam zdecydować  :D
5. Senkara - dziewczyny z Senkary uwielbiam oglądać na insta stories, ale oczywiście kocham też kosmetyki! Bananowe zwłaszcza :)
6. Senelle - z tą marką wiąże mnie sentyment, jako jedna z pierwszych blogerek mogłam z nimi debiutować i poznać pierwsze produkty z serii Summer :) Teraz są już wszystkie 4 pory roku i ciągnie mnie mega do serii zimowej - mam nadzieję że będą w grudniu na targach :)

Z firm które bardzo też polecam to Nova Kosmetyki, Make Me Bio, Anwen , Your Natural Side, swoje stoisko będzie też miała moja ukochana stacjonarna Drogeria Pigment  :)

A poniżej firmy których nie znam, a zaciekawiły mnie ich produkty od pierwszego spojrzenia:
1.Mydłem Malowane
2. From a Friend
3.Be the Sky Girl
4.Brooklyn Groove
5.Mawawo
6.Dolina Czeremchy
🌱
Wyglądają mega kusząco!
🌿
Kochani, cała lista krakowskich wystawców poniżej, kliknijcie w zdjęcie jeśli literki są za małe :)
Natomiast moje recenzje kosmetyków naturalnych znajdziecie zawsze pod etykietą"naturalne" (klik) ,obecnie widzę że mam 84 recenzje więc trochę na naturze się znam :D
A na targi w Krakowie wpadajcie koniecznie!

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam na takich targach, mam jednak nadzieję że kiedyś się wybiorę. Do Krakowa daleko, ale może będą gdzieś bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się na te targi wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. te targi muszą być fantastyczne, bardzo kolorowe i pachnące, nigdy na nich nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne targi, mozna zdobyc wiele ciekawych i jak widac pieknych kosmetykow :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałem się do naturalnych i sam na takie się kuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie widziałam na insta że podążasz do Wawy. Kraków na najbliższe trzy lata nie będzie mój, ale jak znajdę czas to postaram się być na ekotykach. Tak btw to te targi kojarzę tylko z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kochana, polubiłam te targi i chętnie zachęcam do odwiedzenia tych którzy mogą być :)

      Usuń
  7. Ile dobroci, aż mi się oczy zaświeciły :D Jeszcze nigdy nie byłam na tego typu targach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byyyłam, zarowno w pierwszy jak i drugi dzień :D cudowna atmosfera, ludzie, kosmetyków tyle że idzie oszaleć z tego dobrobytu :) skusiłam się na produkty: Senelle, Biosphaera, Svoje, Your Natural Side, Dolina Czeremchy i Ministerstwo Dobrego Mydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boziu, ja zazdroszczę :D Chętnie zobaczyłabym Twoje zakupy <3

      Usuń
  9. Jedź jedź, jest fajnie i na pewno kupisz coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam nadzieję, że w tym roku uda mi się dotrzeć na Ekocuda do Warszawy :) A Tobie życzę udanych zakupów w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...