niedziela, 13 września 2020

Ekotyki sezon jesienny - gdzie i kiedy? :)

Cześć i czołem :)
Jak dobrze że załapałam się w tym roku w marcu na targi kosmetyków naturalnych Ekotyki - przez pandemię tyle cudownych spotkań było odwołanych...ale  wracamy!  Chodźcie sprawdzić gdzie będą targi bo to już niedługo! :)

W sobotę 3 października 2020 roku, w godzinach od 11-18 w Katowicach i słynnej Galerii Szyb Wilson ponownie odbędą się targi kosmetyków naturalnych Ekotyki :) Śledźcie koniecznie wydarzenie na Facebooku KLIK żeby być na bieżąco - na dzień dzisiejszy nie ma mowy o odwołaniu targów, ale jeśli jesteście zainteresowani, obserwujcie czujnie, bo będą tam wszelkie informacje od organizatorów, lista wystawców i wszelkie nowinki  :) Pamiętajcie jednak o maseczkach czy przyłbicach :) Wstęp na targi jest wolny, natomiast konieczna będzie rejestracja online która rozpocznie się w połowie września. Link do rejestracji: 
https://app.evenea.pl/event/ekotykikatowice/
 Myślisz sobie - eeee....nie po drodze mi do Katowic...spokojnie, w tym samym czasie będą znowu wirtualne targi! Poprzednia edycja online się sprawdziła, wiele firm dawało rabaty na swoich stronach internetowych więc można było - i będzie można ponownie zrobić zakupy bez wychodzenia z domu :) I to przez 3 dni, więc więcej czasu na zakupy :)
 Tutaj też zachęcam do śledzenia linku tego wydarzenia KLIK, można zaplanować zakupy, poobserwować zniżki, promocje, rabaty, a potem tylko wrzucać do wirtualnego koszyka :D 
Będziecie w Katowicach czy online? Jaki kosmetyk naturalny jest obecnie na Waszej wish liście? :)
Przy okazji pochwalę się-ten wpis to mój 1400 na blogu, tak się zaokrągliło :D

6 komentarzy:

  1. Swietne sa takie spotkania i zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy to jest chyba najlepszy punkt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff, dobrze, że wirtualne bo będę w Szczecinie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są takie wirtualne targi, fajnie, że można zrobić zakupy bez wychodzenia z domu, bo nie po drodze mi do Katowic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, tak takie targi są super. Na razie mam zapasy, ale za jakiś czas z chęcią wybiorę się na targi jeśli zorganizują w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się na pewno zastanowię czy się wirtualnie wybrać. Naturalne kosmetyki to nie mój konik ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...