wtorek, 8 grudnia 2020

Przegląd katalogu Avon 16 :)

 Cześć :)
Zapraszam Was serdecznie na przegląd ostatniego w tym roku katalogu Avon :) Od przyszłego roku zmiany, katalogów będzie 12, na każdy miesiąc jeden, myślę że to duża wygoda i nie trzeba dumać i myśleć kiedy wypada następny :) Zmiany w zasadzie są już od listopada, więc ten dzisiejszy jest aktualny cały grudzień :)   Chodźcie pooglądać w skrócie nowości, promocje, napiszę też co zmówiłam wczoraj :)


Nowość perfumowa - a raczej powrót, to seria Little Black Dress Red i Gold :)  Dawniej nazywały się Gold Dress i Red Dress i tak lepiej pasowało niż "Little Black Dress Red Edition" :D Oczywiście klasyczna Black Dress też ciągle jest, to już kultowy elegancki i dosyć mocny zapach. Gold to kwiat ylang-ylang, mandarynka i bursztyn, elegancki ale delikatny, a Red to malina, róża i drzewo sandałowe, seksowna elegancja :) Wszystkie 3 zapachy z serii Dress poleca projektant mody Maciej Zień :)

Do linii Collections również dołączyły dwa nowe zapachy: Glamstyle i Instaglitz :) Testuję je właśnie nadgarstkowo i Glamstyle jest zdecydowanie słodszy. Ma wanilię, wiśnię i jaśmin, natomiast Instaglitz to Irys, czerwone owoce i drewno kaszmirowe, czasem mam wrażenie ze czuję wiórki kokosa :D

Zapach który zawsze kojarzy mi się z elegancją przy wigilijnym stole to Rare Gold :) Oleisty, zmysłowy, jak płynne złoto i z tego co wiem, bardzo trwały. Myślę że za tę cenę grzech nie brać :) Nie wiem czy spodoba się młodym kobietkom, mnie kojarzy się 'maminie' (nie mylić z babcinie :D)

Today, Little Black Dress i Far Away teraz są również w formie świecy zapachowej i patyczków- świetna opcja!  Gdyby zrobili Luck czy Her Story, to bym się skusiła :) Ja miałam z Avonu patyczki zapachowe i świecę (nie z tej linii perfumowej, ale "zwykłej") i patyczki pachną cudownie! Świecy niestety nie czuję....Nie wiem jednak jak tutaj, bo perfumowe powinny pachnieć intensywniej :)

Świetnym prezentem są zestawy :) Te perfumowane są super - z balsamem do ciała, olejkiem i kremem do rąk. Można też oczywiście kupić pojedynczo :) Seria Encanto posiada 3 różne zapachy :)

Ja z Encanto kocham Alluring, który wycofują i pojawia się sporadycznie, mój zapach jest obecnie w świetnej cenie :) Pachnie czysto, kremowo, kwiatem bawełny, wanilią i gruszką :) Idealny na każdą porę roku, zwłaszcza na lato :)

Temat perfumowy zakończę perfumetkami i balsamami do ciała w komplecie - świetny sposób na poznanie kilku zapachów bez kupowania całej flachy, no i taka perfumetka mieści się w kosmetyczce :)No i super duet na mały prezent pod choinkę!

Nowości makijażowe :) Pojawiły się dwa żelowe rozświetlacze do twarzy i ciała, wersja złota i różowa. Trochę kosztują ale to jest tuba 100 ml. Rozświetlone ciało jest piękne nie tylko latem, j jestem fanką rozświetlenia na kościach policzkowych i to na co dzień :)

Co jeszcze nowego? Paleta cieni Glowing Gold. Czytałam opinie że jest dużo lepsza niż nieudana Playbook Supreme która pojawiła się dokładnie rok temu :)

Jeśli wydaje się Wam nudna, zobaczcie poniżej - jest bardziej kolorowo :) Są też 4 nowe eyelinery z drobinkami - skusiłam się na czerń :)

Jest też nowa linia z serii Gel Shine, perłowe, metaliczne odcienie. Tutaj swatche są trochę błędne, bo ja mam na paznokciach ten który jest "wylany" na stronie katalogu, Office Party i widać że na żywo jest sporo ciemniejszy. To malinowa czerwień ze srebrną poświatą,zamówiłam jeszcze jeden kolor, jak dotrze zamówienie to pokażę na instagramie :)

Zadowolona jestem z matowej szminki Color Trend. Nie wysusza ust, nie jest to kredowy mat, ale ładny, klasyczny. Mam odcień Nude Rose :)

Nowością w pielęgnacji jest luksusowe serum z olejem CBD, czyli konopnym (konopie siewne). I jest to olej pozyskiwany z kwiatów konopii, działa regenerująco, kojąco, ale również przeciwzapalnie. 


Ciągle nie wiesz co kupić mamie, dorosłej siostrze, cioci? A może takie fajne podwójne serum Anew Ultimate plus masażer do twarzy? Ja mam to serum (luksusowy eliksir odmładzający) i jest bardzo przyjemne, lekkie i nietłuste, z jednej dziurki wychodzi krem, z drugiej pomarańczowy żel :)
Urocze świąteczne bombki zawierają w sobie 250 ml płynu do kąpieli - posiadam Chocolate Truffle i pachnie bardzo czekoladowo, taką gorzką czekoladą :)

Dla dbających i higienę w czasach covid-19 Avon ma żele antybakteryjne, ale również całą pielęgnację plus maseczki :)

W outlecie polecam oczywiście fioletowe Encanto, tutaj mleczko do ciał i krem do rąk. Ciekawa jestem natomiast trwałych żelowych konturówek do ust.

W katalogu jest mnóstwo zestawów prezentowych nie tylko dla kobiet, ale też dla mężczyzn oczywiście, natomiast dla dziewczynek są takie propozycje prezentowe :)

Niekosmetycznie:)
 Pojawił się uroczy kubek sowa, która po wypełnieniu gorącym napojem zamyka oczy :D Nie jestem pewna natomiast czy przychodzi z szaliczkiem, ale myślę że tak :)
Elegancka biżuteria na święta i nie tylko? Perełki plus złoto :)
Jeśli wolisz mniej bogato,to może małe wkrętki? Ja z Avonu posiadam ich mnóstwo, zimą takie sobie cenię bo nie zahaczam o szaliki :)
Koty! Skąd Avon wie że mam kota? :D Obecnie nie skusiłam się na kocią biżu, ale jest urocza, łańcuszek z kotkiem i perełką bardzo mi się podoba :)

Z kolorowych gadżetów jest pływająca lampka z wymiennymi 3 kloszami, dająca wodzie w wannie magiczną poświatę :D Albo mini dyskotekowa kula na usb :)
Kapcioszki i skarpety świąteczne - kto z nas ich nie lubi? :D
I torebki - chciałam żółtą ale już zabrakło...natomiast mam i lubię czarną, tę na górze :)

Jest nieduża, ale ma denko (nie jest płaska jak te po lewej stronie), więc zmieści się co nieco, ja ją bardzo lubię, jest miękka, ale wydaje się dosyć trwała :)
Coś się Wam spodobało? :)
Postaram się w przyszłości pokazywać Wam przeglądy wcześniej, zanim zacznie się katalog lub zaraz w pierwszych dniach :)
Pozdrowionka <3

9 komentarzy:

  1. Te bombeczki z płynem do kąpieli są urocze, kuszą mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o dziwo mało zamówiłam w tym katalogu i jestem załamana nowymi progami procentowymi dla konsultantek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten katalog jest wypełniony aż po brzegi świetnymi ofertami :) Zrobiłam już 3 zamówienia i nadal to nie wszystko. Okres Mikołajek i Świąt to dla mnie najlepszy czas na zarobek w Avon:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten katalog jest jakoś mało świąteczny, ceny nie zachęcają :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwna akcja z tymi nazwami Little Black Dress :D Moja mama chyba miała Rare. Iii ta paletka Supreme to była jakaś porażka. Chwila moment i cienie znikały z powiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że teraz katalog będzie na cały miesiąc. Nie będzie problemu z pamiętaniem, do kiedy obowiązują ceny :) Ja bardzo lubię perfumy z Avonu, więc mnie oczywiście zainteresowały wszystkie nowości :D A świetną opcją wydają się świeczki i patyczki o zapachu perfum. Na te Rebel nawet bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matuniu jaki ten kubek z sową jest cudowny 😍😍 chce taki i chyba muszę ładnie uśmiechnąć się do mojej mamy, żeby mi taki zamówiła 😂

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...