niedziela, 18 września 2022

Cztery żywioły - fajna seria żeli do kąpieli :)

Hej hej 😊
Kilka miesięcy temu skusiłam się będąc na zakupach, na żele do kąpieli / pod prysznic w pięknych i kuszących opakowaniach. Pokazałam Wam na instagramie i też Was zaciekawiły 😊 Po przetestowaniu wszystkich mogę śmiało napisać recenzję, dowiecie się też gdzie je można kupić - bo tylko w jednym sklepie 😊 

Linię z czterema żywiołami wypatrzyłam w sklepie Auchan. Tę serię dla Auchana wyprodukowała znana i lubiana  Farmona. Super! Tej firmie ufam 😊 Nie mogło być inaczej i musiałam wziąć wszystkie 4 rodzaje płynów 😁 Pokrótce Wam napiszę jak wg mnie pachną, czy są wydajne i czy nie wysuszają skóry 😊 

Powietrze 
Powietrze to lekki zapach wiosennych kwiatów odświeżony delikatnym, ciepłym, porannym wiatrem. Subtelny, "biały", świeży, ale raczej jest ciepły. Jeśli spodziewacie się "mrozu" jak na tle, to przepraszam, dałam złe tło 😁

Opis i skład żelu:

Woda
Woda ma zapach świeży i delikatnie męską nutę. Wyczuwam morską bryzę wraz z nutką drzew. Nie jest to typowy męski zapach, ale jeśli chcesz dzielić z facetem jeden żel do kąpieli, myślę że obu się Wam spodoba 😋

Opis i skład żelu:

Ziemia
Ziemia - tutaj wyczuwam zapach łąki, z nutą zieleni traw i polnych kwiatów 😊 Przyjemny, delikatnie słodki jakby od kwiatowego nektaru, subtelny i kobiecy 😊

Opis i skład żelu:

Ogień
Ogień - o tak, tutaj tak jak się można spodziewać, jest moc. Moc nut orientalnych, z wonią kadzidła i ziół. Ten zapach wraz z Wodą uważam za uniseks, czyli spodoba się zarówno kobietom, jak i mężczyznom. Ale ogień jest mocniejszy, intensywniejszy, bardziej charakterny. Dla mnie zbyt męski 😊

Opis i skład żelu:
Żele mają pojemność 400 ml i kosztują grosze - nie bardzo pamiętam, ale na pewno poniżej 10 zł. Pielęgnacyjnie - super, żadnego wysuszenia (nadmieniam że używałam pod prysznicem, nie do wanny), świetnie się pienią, dobrze spłukują. Poza tym mają moim zdaniem bardzo ładne opakowania, planuję kupić mydło w płynie z pompką (jeszcze nie wiem który zapach) żeby na stałe było na umywalce 😋 Ta linia poza żelami do kąpieli i mydłami w płynie ma też sole do kąpieli. Pamiętajcie - dostępne tylko w sklepach Auchan. Polecam!

4 komentarze:

  1. Fajna seria i jak zwykle piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam się doczekać recenzji od kiedy tylko pierwszy raz zobaczyłam je na Twoim blogu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ciekawie wyglądają :) Nie miałam okazji ich poznać!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...