poniedziałek, 7 listopada 2022

Dwufazowy spray termoochronny do włosów Thermo Shimmer od Artego

 Ciao :)
Dzisiaj napiszę Wam kilka słów o produkcie, który sobie testuję od kilku tygodni, mimo że wcześniej raczej nie lubiłam tego typu kosmetyków do włosów. Poznałam go dzięki temu, że był w pudełku od  Pure Beauty. Czy się sprawdził? Co to za cudeńko? Chodźcie sprawdzić :)

Thermo Shimmer to produkt marki Artego  - profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów, stosowanych głównie w salonach fryzjerskich. 
Thermo Shimmer ma postać delikatnej mgiełki, którą rozpylamy bezpośrednio na włosy i nie spłukujemy.  Ma działanie termoochronne (czyli możemy bezpiecznie dla włosów używać np. suszarki, prostownicy), nabłyszczające - zawiera składniki odbijające światło. Dodam jeszcze że jest to produkt dwufazowy, więc obowiązkowym jest wstrząśnięcie przed użyciem :)
Thermo Shimmer należy do kategorii produktów do stylizacji, ale jeśli oczekujesz np. jakiegoś usztywnienia, utrwalenia np. skrętu, to tutaj tego nie ma. Dla mnie jest to głównie produkt dodający blasku, świeżości (ma śliczny, ale dosyć intensywny zapach, połączenie kwiatowo-drzewnych nut), ważne jest że tworzy barierę ochronną na włosach. Mimo że mam włosy bardzo długie,  nie obciąża ich (ale staram się nie przesadzać z ilością :D ), włosy są lekkie, świeże i błyszczące. Polubiliśmy się! Stosuję albo po umyciu przed suszeniem, albo czasem już na suche włosy, przed wyjściem z domu żeby dodać im połysku.
Skład:

Używacie tego typu produktów? :)


2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie, ale muszę przyznać, że mnie zainteresował. Muszę się za nim rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązkowy przy stylizacji włosów suszarką w domowym zaciszu.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...