wtorek, 27 lutego 2024

Ekotyki ponownie w Krakowie! Zaproszenie na Targi :)

Cześć Kochani 💚
Wiosna ponownie jak co roku, rozkwita nie tylko zielenią traw, drzew, ale też cudownymi, pełnymi natury kosmetykami, akcesoriami i wieloma innymi produktami naturalnymi które dostaniecie na targach Ekotyki. Od kilku lat gościmy Was w Krakowie i oczywiście zapraszamy ponownie! Zbiórka 9 i 10 marca na krakowskim Kazimierzu w Starej Zajezdni. Chodźcie dalej po szczegóły!

Na samym początku zachęcam Was do obserwowania profilu targów na facebooku (Ekotyki klik). Możecie też dołączyć do wydarzenia i śledzić na bieżąco wszystkie nowinki, codziennie pojawia się info o nowych wystawcach, można się wcześniej zapoznać i wypatrzeć sobie jakiś produkt - ja zawsze robiłam listy 😀
Wstęp na targi jest oczywiście bezpłatny, zdecydowanie polecam poobcować z tym miejscem, ludźmi oraz ich produktami. Jest tak dużo polskich firm, manufaktur, co roku pojawiają się nowe, często ich debiut jest właśnie na Ekotykach.💚 Co dają takie targi? Zapoznanie się z producentami, ich produktami, powąchanie, dotknięcie, przetestowanie kosmetyków. Można dopytać o składy, zapytać o poradę jeśli nie potrafimy dobrać sobie czegoś sami, to naprawdę super sprawa! Poza tym firmy często na targach dają zniżki, o tym jakie, będziemy Was informować na instagramie, podam na końcu linki do obserwacji 😊
Ja na Ekotykach byłam wielokrotnie, mam w swoich zdjęciowych zbiorach wszystkie zakupy 😀 Mam ulubione marki, ale widzę że pojawiło się sporo nowych które też mnie kuszą (choćby nawet producent herbat Brown House & Tea). Targi odbywają się wiosną i jesienią, w międzyczasie mamy targi on-line (były niedawno), ale nie ma to jak zobaczenie wszystkiego na żywo 💚

Jeśli macie wolny weekend 9-10 marca, może wpadniecie do Krakowa? Bardzo Was zapraszam. Atmosfera targów jest cudowna, poza kosmetykami możecie kupić różne akcesoria (np. naturalne gąbki, świece zpaachowe, torby na zakupy, nawet biżuterię), oraz herbaty, bywały produkty dla zwierzaków itp., wszystko zdrowe i naturalne. Zapraszam Was do obserwowania mojego profilu na instagramie @turkusoowa oraz profil targów @ekotyki . Będziemy Was na bieżąco informować o wystawcach, zniżkach, ciekawostkach. Marki które znam i lubię, będę Wam polecać, może ułatwi to zakupy 😊
Jeszcze raz serdecznie zapraszam, ja będę w niedzielę, a kto nie dojedzie do Krakowa, ma jeszcze szansę 6 kwietnia skorzystać z targów w Katowicach. Ale o tym przypomnę w późniejszym terminie 😊
 I jak? Spotykamy się w Krakowie? 😀💚




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...