środa, 15 maja 2013

Mydło do rąk i twarzy On Line

No,pora na recenzję mydła w płynie,które otrzymałam do testów od firmy Forte Sweden :)
Jest to hipoalergiczne mydło do rąk i twarzy On Line.



Butelka z pompką o pojemności 500 ml zawiera średniej gęstości perłowy płyn.Pieni się dość dobrze,zapach bardzo delikatny,kremowy,troszeńkę przypomina mi chyba mydełko biały jeleń :)



Tak jak pisze producent,nadaje się do codziennej pielęgnacji,nie wyszusza dłoni dzieki glicerynie.Próbowałam również wiele razy myć nim twarz-myje dobrze,ale rano,z podkładem radzi sobie dopiero po 3 namydleniu i spłukaniu ,więc do makijażu nie polecam-zresztą nie jest do tego przeznaczone.I nie szczypie w oczy :)
Poniżej skład:

Jeden klik wydobywa tyle płynu:


używamy z rodzinką,zostało nam mniej niż połowa :)


Pozostałe mydełka z tej serii:


Jestem z niego zadowolona,aczkolwiek wybieram ładniej pachnące wyrazistsze płyny,dla osób lubiących delikatne i neutralne będzie dobry.

10 komentarzy:

  1. Firme znam ;) wiele razy uzywalam ich bodajze zele pod prysznic :)
    Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs, nie trzeba wiele robić, a do wygrania wybrany dres z Goodlookin :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=465422560201329&set=a.234035240006730.55578.175839629159625&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy nie bałabym się go używać do mordki, skoro jest też do rąk... Dobrze, że nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie chciałam spróbować jak na mordce sobie poradzi,mimo że nie jest przeznaczony do twarzy-chciałam zobaczyć czy nie wysusza,ale spoko :)

      Usuń
  3. chyba nie użyłaby go do twarzy..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre mydło :) Lubię je ale jakoś szału większego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego :), a tak poważnie to ja bym się nie zdecydowała umyć twarzy mydłem do rąk choćby nie wiem co na nim pisało, ale do odważnych świat należy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. kupuję produkty tej firmy.
    znam dobrze sole i mydła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam lawendowe mydło do rąk i było bardzo wydajne :) tego nie znam, ale też do twarzy bym nie używała - pewnie jedynie na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam je kiedys i było całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten limonkowy jest świetny na takie wysokie temperatury. :) Ja jeszcze wypróbuję miętową wersję. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...