środa, 30 kwietnia 2014

Marion spray stylizujący włosy Keratin Mix

w ramach współpracy z Marion otrzymałam produkt do stylizacji włosów Keratin Mix.Nie używam zwykle takich preparatów,ale postanowiłam spróbować :)



Plastikowa buteleczka zawiera 130 ml bardzo ładnie pachnącego płynu.Zapach jest troszkę kwiatowo-owocowy z leciutką nutką lakieru do włosów-ale ogólnie pachnie bardzo ładnie.
 Podoba mi się zabezpieczenie spryskiwacza-ponieważ końcówka jest długa,nie ma zatyczki tylko plastikową wsuwaną osłonkę,fajny pomysł :)
 Info z buteleczki,mam nadzieję że odczytacie :)
Ogólnie ujmując-ma ułatwiać stylizację włosów,unosić je u nasady i jednocześnie odżywiać.
 Co myślę o tym produkcie? Na moje włosy jest niestety zbyt lekki...mam włosy ciężkie,grube i nie ma szans aby je uniósł u nasady-to potrafi tylko najmocniejszy lakier do włosów.

Znalazłam jednak dla niego zastosowanie-spryskuję nim włosy przez zaplataniem we francuski warkocz-uwielbiam ostatnio pofalowane włosy i dzięki temu sprayowi są ślicznie pokręcone i skręt trzyma się trochę dłużej :)
(zdjęcie poniżej niewyraźne bo robiłam je w biegu do pracy i pewnie mi się łapa obsunęła :D )
 Myślę że będzie dobry dla dziewczyn z cieńszymi włosami niż moje i takimi które lubią delikatniejsze utrwalenie.
Skład:
Można go zakupić np.TU ,jest niedrogi bo kosztuje 7.30 zł,kosmetyki Marion widuję też w drogeriach Natura :)

23 komentarze:

  1. Wygląda interesująco. Nie wykluczam że kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. Fajne zabezpieczenie i fajnie wspomaga loki :) Ja niestety też mam ciężkie włosy i pewnie u mnie się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami zdarza mi się podkręcać włosy ale zależy mi na delikatnym efekcie i ten produkt myślę, że byłby nawet dobry :) przy kręceniu takim fest zazwyczaj używam wałków i mocnego lakieru do utrwalenia ale tak robię tylko od święta;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie loczki w ogóle sie nie trzymają :)
    fajnie że znalazłaś dal niego inne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio polubiłam się z kosmetykami Marion :). Fajnie, że znalazłaś dla niego inne zastosowanie i nie musiałaś wyrzucać :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. dzięki,strasznie ją lubię :D

      Usuń
    2. Też na nią zwróciłam uwagę :D a sam spray może pomógłby mi ujarzmić niesforne, odrastające włosy, których ostatnio mam coraz więcej :P

      Usuń
  7. Mógłby się u mnie sprawdzić, mam włosy niestety cienkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. marionowe kosmetyki ostatnio przechodzą inne zastosowanie:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak sprawdzi się na moich kłaczkach :D
    Piękne masz włosy!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz o nim słsyzę, ale brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy są cienkie wiec ciekawe czy by je uniósł od nasady bo nadal poszukuję "produktu cud" do tego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądają Twoje włosy - nawet w biegu :)
    Spray mam w sklepie ale jeszcze nie miałam przyjemności go wypróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu zwróciłam uwagę na kurtkę rewelacyjna. A produktów do stylizacji włosów niestety nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że znalazłaś mu inne zastosowanie ;) Tak stałby bezużyteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kosmetyki firmy Marion, zwłaszcza ich olejki do włosów więc na pewno skuszę się o zakup tego spray'u ;)) Na moje niesforne fale będzie jak znalazł. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. To na moje cienkie włosy mógłby być dobry :))) Kończy się moje cudo może poszukam teraz tego

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli na fale jest dobry, to myślę,że i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje włosy potrzebują bardzo mocnego utrwalenia. To i u mnie by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...