środa, 12 sierpnia 2015

Avon szminka powiększająca usta 3D-wszystkie odcienie

Cześć :)
Wczoraj wreszcie dotarły do mnie próbki nowych szminek Avon :) Jest to szminka powiększająca usta 3D :) Zrobiłam dla Was zdjęcia wszystkich 15 odcieni :)
Nie było to łatwe powiem szczerze,ogromne upały sprawiały że szminki topiły mi się w rękach :/ Musiałam schłodzić je w lodówce i co 2-3 odcienie donosić,malować i chować z powrotem :D
Wybaczcie też zmęczony wygląd na zdjęciach-boli mnie masakrycznie głowa od rana,wstałam opuchnięta,jestem stopiona od gorąca,ale zawzięłam się żeby zdjęcia porobić :D
Najpierw pooglądajcie,a ogólne podsumowanie na końcu :)
Na początek  5 naturalnych odcieni :)
 In the Buff to taki beż z brzoskwinką,ciepły jasny kremowy kolor :)
Mad for Mauve satynowy,raczej jasny róż z nutką fioletu
 Cantaolupe-kremowy pomarańcz,jasny z nutką żółci,jakby rdzawy,dosyć wyrazisty
 Stolen Kisses-piękny róż,naturalny,z delikatną nutką koralu,kremowy
 Twig-kremowy brąz,lekko wpadający w bordo,chłodny odcień
 Kolejna piątka,tym razem żywe kolory :)
 Uptown Pink-mocny malinowy róż,wyrazisty
 Pucker Up-kremowy,lekko rozbielony,wyrazisty landrynkowy róż
 Bitten-intensywna ciemna fuksja z zimną fioletową nutką
 Hot Pants-piękna intensywna czerwień,ale nie pomidorowa,tylko malinowo-różowa
 Heat Wave-lekko transparentna,wilgotna,neonowy koral wpadający w róż,bardzo mi się podoba :)
 I najciemniejsza piątka :)
 Power Trip-mocna ciemna czerwień w ciepłym,lekko ceglastym odcieniu
 Divine Wine-jedyny perłowy odcień,zamiast wine dałabym mu raczej nazwę mauve,bo to taki brudny brązowy fiolet,dosyć ciekawy odcień
 Berry Cute-wyrazisty śliwkowo-różowy odcień,chłodny i intensywny
 Truffle-ciemna ciepła czekolada :)
 Revenge-bardzo ciemne bordo,ma lekką perłę,ale bardzo delikatnie.
Które odcienie mi się podobają? z naturalnych Stolen Kisses :) z wyraźniejszych Heat Wave,z ciemnych dla mnie żaden,nie lubię się w takich kolorach :)
Na uwagę zasługują też odcienie Updown Pink i Hot Pants-są piękne :)
Jeśli chodzi o samą szminkę,jestem bardzo zadowolona z konsystencji-miękka,kremowa.Pigmentacja świetna! tutaj też mnie to cieszy.Jedynie Heat Wave jest ciut transparentny,ale nadal kolor jest wyraźny.Co do powiększenia 3D to skłonna jestem się zgodzić :D Usta są pełne,soczyste,pięknie wyglądaja :)Moim zdaniem seria 3D jest warta uwagi,zdecydowanie skuszę się na jakiś odcień.
Nie wypowiem się odnośnie trwałości,bo w te upały ciężko-wszystko spływa,ale wydaje mi się być standardowa-nie sądzę żeby znikała szybko z ust,ale też godzinami nie będziemy jej nosić :)
Tak wyglądają odcienie w katalogu:
Co sądzicie? Podoba się Wam? Jeśli tak,to notujcie nazwy,bo szminka dostępna będzie w katalogu Avon od 20 sierpnia :) Koszt jej to 14.99-zdecydowanie polecam :)

Pojutrze post z cieniami do powiek które mam tutaj na zdjęciach-też z Avonu,zapraszam :)

38 komentarzy:

  1. Wow, piękne kolory. Ale jestem zachwycona Twoimi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stolen Kisses - najlepszy :) taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kolorki :) Ciekawa jestem jaka byłaby różnica przed i po :) Jeżeli zauważalna, byłabym skłonna zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka kolorów wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zamówić, ale w końcu zrezygnowałam.
    Podoba mi się Hot pants i Heat Wave

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy mi się podobają, jeszcze nie wiem czy zamówię, bo trochę krucho będzie u mnie z kasą przez najbliższe 3 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spora gama kolorystyczna, mi jednak w niej brakuje tego jednego odcienia różu :P:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy one mrowia, pieką lub chłodzą usta? Bo te powiększające przeważnie to robią i strasznie mnie to irytuje.
    Mad for Mauve mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna robota, super zestawienie :) lubię szminki z AVON, swego czasu miałam całkiem sporą kolekcję :) z prezentowanych przez Ciebie najbardziej przypadł mi do gustu Bitten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pucker up bardzo mi się podoba i chyba się skuszę na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kolory :) bardzo mi się podobają, ale nie ten różowy i ten drugi ciemny bo wolę naturalne, zwykłe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Są genialne, wszystkie! ;) nie wiem czy wole delikatne czy mocniejsze, ale wyglądają wszystkie dobrze ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mad for Mauve - piękny, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe kolory, Twoje usta nadaja się do kazdej szminki

    OdpowiedzUsuń
  15. na Twoich ustach kazda wyglada oblednie <3
    nie wiem na którą sam bym się zdecydowałam fajna gama kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie wyglądają bosko! Trudno będzie zdecydować się na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzi mi się kilka kolorków, a wzięłam tylko jedną próbkę mad for mauve.....

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za piękny przegląd :D. Mnie się podoba Bitten i z delikatnych Mad for Mauve.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mówiąc szczerze, chciałabym chyba wszystkie :) Kolory są obłędne a przy okazji muszę przyznać, że masz śliczne usta :)
    Można w avonie zamówić próbki, czy to jest tylko opcja dla VIP-ów (patrz konsultantek)? Będę wdzięczna za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że jak poprosisz konsultantkę o próbkę,to nie powinna robić problemów :) zwykle koszt jednej próbki to 1 zł :)

      Usuń
  20. Podoba mi się Bitten, ale od jakiegoś czasu nie mam wśród znajomych żadnej konsultantki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka kolorów wpadło mi w oko. Na Twoich pięknych ustach wszystkie odcienie świetnie się prezentują. Gdybym nie miała tak dużo produktów do ust to może skusiłabym się na jakiś kolorek celem wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne ♡♡♡ Ale na twoich usteczkach Skarbie kazda szminusia tak wlasnie wyglada...wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Alusiu moje Skarbie :* wyszłam na tych zdjęciach zmęczona jak koń po westernie :D ale tak też się czułam :(

      Usuń
  23. bardzo ładne kolory, masz ładne pełne usta więc każdy produkt na nich świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  24. Stolen Kisses wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękne usta! :)
    W oko wpadly mi 4 odcienie:
    - Mad for Mauve
    - Stolen Kisses
    - Heat Wave
    - Divine Wine

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja zamówiłam sobie: Power Trip. Jak dla mnie chyba za ciemna, sporadycznie maluje usta i nie jestem przyzwyczajona do takiego efektu :O.
    Szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej, jednak inaczej kolor wygląda w katalogu inaczej na twarzy :P Bo gdybym miała oceniać z Twoich zdjęć, to najbardziej mi się podoba Hot Pants oraz Heat Wave

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pytanie. Czy Pani malując się każdą szminką używała konturówki? Ma Pani naprawdę piękne usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam konturówki,nie mam nawet w swoich malowidłach :)
      dziękuję bardo za komplement,to zaskakujące bo nigdy tak nie myślałam o swoich ustach :)

      Usuń
    2. O to naprawdę zaskakujące. Na zdjęciach wygląda to imponująco tak jakby były malowane konturówką.

      Usuń
  28. Jestem posiadaczką Stolen Kisses, piękny odcień naturalnego różu na co dzień. Kuszą te inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...