sobota, 17 października 2015

Avon- w poszukiwaniu idealnej czerwieni cz.1 :)

Witajcie :)
Od pewnego czasu porzuciłam (podobno nareszcie) szminki w odcieniach nude i szukam fajnych,wyraźniejszych kolorów-oczywiście bez przesady :P ale żeby dawały jakiś kolorek :) Mam już kilka ulubionych,ale wszystkie idą w stronę chłodnej maliny,a teraz zamarzyła mi się idealna czerwień.

Nie chciałam ryzykować i kupować szminki w sklepie-jako konsultantka Avonu mam możliwość przetestować próbki,zamówiłam więc 10 odcieni czerwieni. Nie wszystkie okazały się czerwone :D
Dziś przedstawię Wam pierwszą piątkę :)
                                      Zaczynamy :)                                        
Tak oto wyglądają szminki w próbkach plus swatche na ręce.
Teraz pora na ustach :)

Pierwsza szminka jest z serii Luxe,odcień Designer Red. Jak na Luxe to ma bardzo mocny pigment,kolor jest prawdziwie czerwony,ma ciepły odcień.
Kolejna próbka też należy do serii Luxe,jest to odcień Red Haute. Bardzo polubiłam ten odcień-mimo że jest dosyć ciemny,to ma bardzo ciekawy odcień-jest czerwona ale nie w 100%,bo ma zarówno coś z brązu,jak i brudnego różu.Świetny kolor raczej w chłodnej tonacji,ma dużo drobinek,które w sztucznym świetle wyglądają nieziemsko :)
Kolejna szminka jest z serii Doskonałość Absolutna, kolor Red Velvet.Lekko przygaszony odcień czerwieni z nutką koralu,ciepły odcień o ładnym satynowym wykończeniu.
Z serii Ultra Colour mam odcień Red 2000. To mocna żywa czerwień z kroplą malinki :) Czyli niby ciepły,ale niezupełnie,taki neutralny.Intensywna,świetnie kryjąca,bardzo trwała.
Ostatni na dziś odcień to Lovely Cherry. Tutaj pudło,bo nie jest czerwienią :D Seria to Doskonałość Absolutna,a kolor? Ciemna fuksja.Myślałam że Cherry to będzie jednak czerwień :D Ale fakt,jest to piękny kolor :)
Tyle odcieni na dziś,jutro zapraszam na drugą piątkę (nawet szóstkę) :) Podoba się Wam któraś?  :)

26 komentarzy:

  1. w każdej Ci do twarzy, ale jakoś najbardziej chyba ostatnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym zdj wyglądasz jak Morticia Addams! Genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Red velvet i lovely cherry moim zdaniem najlepiej prezentują się na twoich ustach :)
    Chociaż każda z nich ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szminki z serii Ultra Colour Bold mają piękne odcienie czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Red Velvet i Lovely Cherry najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bardzo ładne i dobrze Ci w takich kolorach, choć ja sama jestem zakochana w nudziakach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie noszę czerwieni na ustach, dla mnie jest zbyt odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie najbardziej pasuje Ci ostatnia :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze no, każdy kolorek fajnie wyglada ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Red 2000 najlepsza,najpiękniejsza :).
    Potem Luxe; na drugim miejscu Designer Red i na trzecim Red Haute ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe kolory :) Bardzo elegancko z nimi wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj Avon jakoś nigdy nie był dla mnie guru w kolorówce, szczerze, to wręcz unikam...nie podoba mi się wykończenie pomadek

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że najbardziej Ci pasuje nr 3 i 5 :D Pięknie pokazałaś odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie fajne kolory :)) i Tobie w nich fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie kolory mi się podobają i we wszystkich wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. !steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kolory, ostatni chyba najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...