środa, 7 października 2015

Toni&Guy serum nabłyszczające i wygładzające włosy

Cześć :) 
Dziś będzie o produkcie włosowym :)

Od firmy Unilever dostałam na spotkaniu blogerek Glamour Serum Drops Toni&Guy. Jest to odżywcze serum wygładzające i nabłyszczające włosy.
Szklana buteleczka mieści 30 ml gęstego bezbarwnego serum,bardziej jest to konsystencja olejku,jednak nie aż tak tłusta :) Trochę kojarzy mi się z jedwabiem do włosów :)
Buteleczka ma bardzo wygodną pompkę,która wydobywa dużą kroplę produktu.
Zapach? Przyjemny,fryzjerski,długo utrzymuje się na włosach :) Ja mam włosy długie do połowy pleców,w miarę zdrowe,ale ostatnio lubią się puszyć.Ponieważ skórę głowy mam przetłuszczającą,używam tego serum tylko na końce włosów-mniej więcej na 1/4 długości :)
Czy serum jest fajne?Tak,jestem zadowolona :) Zapobiega puszeniu,włosy pięknie błyszczą,ładnie pachną,są takie zdrowe. Serum ma dosyć wysoką cenę-ok.40 zł,ale jest bardzo wydajne-wystarczą 2-3 krople rozprowadzone w dłoniach i wtarte we włosy.Używam go od miesiąca,prawie po każdym myciu,i praktycznie ubytku brak,będe mieć je jeszcze przynajmniej pół roku :) Myślę że warto je spróbować jeśli macie puszące się i matowe włosy :)
Produkty Toni&Guy są ogólnie dostępne,widzę je choćby w Rossmannie :)
Znacie produkty tej firmy? Może macie inne perełki które polecacie? :)

12 komentarzy:

  1. Kiedyś miałem sól do włosów z tej marki .... miała swoje 5 minu i widzę, że wraca na tory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sól do włosów? ojej,nie wiedziałam że coś takiego istnieje :D

      Usuń
  2. Jeszcze nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem fanką wszystkiego z Toni&Guy;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie sprawdzę działania, cena trochę za wysoka jak na serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłabym dla niego miejsce w swojej szafie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię od czasu do czasu takie serum zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale włosy jakoś specjalnie mi się nie puszą, więc... ;)) ale fajnie, że się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy na szczęście nie są matowe i raczej się nie puszą. Za szybko za to przetłuszczają :( Produktu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę wystarczą 2-3 krople? Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super że zmniejsza puszenie, warto dać więcej za taki kosmetyk bo są wydajne a efekty działania zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo tendencji do przetłuszczania z chęcią bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...