środa, 24 lutego 2016

Balea kokos i jagoda-świetliste żele pod prysznic :)

Cześć i czołem :) 
              Dziś pogadamy o dwóch żelach pod prysznic od Balea z serii "Shining":)


Shining Cocos skończył mi się już dawno,porobiłam fotki,opakowanie wywaliłam i całkiem o nim napisać zapomniałam :) Dopóki nie dostałam drugiego do kompletu :) Ale najpierw o kokosku :)
 Seria Shining to żele w tubach o standardowej pojemności 250 ml i wygodnym zamykaniem z klapką :)
Średniej wielkości dziurka wydobywa tyle płynu ile trzeba,aczkolwiek wolałabym większy otworek jednak-trzeba tubę mocniej naciskać żeby wyszedł żel.
 A jak żel wygląda? Pięknie,turkusowo,lśniąco-ma mnóstwo srebrzystego pyłku który ładnie się mieni na skórze.Niestety po wytarciu ciało się nie błyszczy niestety...
 Zapomniałam o zapachu-no tak,kokosowy :D jako wielbicielka kokosów jednak nie poczułam "wow"-zbyt łagodny ten kokos,delikatny....
 Bardziej niż kokos o dziwo,przypadła mi do gustu Shining Berry :)
 Soczysta,błyszcząca jagoda jest bardzo podobna w użyciu jak kokos-średnio rzadka konsystencja,średnie pienienie się,piękna kolorowa tuba zdobiąca łazienkę.
 Kolor również z błyskiem,tyle że tym razem różowy :)
 Ten żel intensywniej pachnie,soczyście,owocowo,radośnie.Dodaje energii,pobudza,jest apetyczny :)
 Z tego co widzę w necie,jest jeszcze wersja kiwi-jak napotkam,to zakupię :)
Znacie te żele? Są fajne ale wolę jednak z Balea te w butelkach :)

21 komentarzy:

  1. brzmią smakowicie;) szczgólnie ten kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym przetestowała :) muszę przyjaciółce pow zeby mi przywiozła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kokosowy kusi, uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentują, ja mam kilka żeli Balea ale w butelkach i jestem z nich bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, ale akurat takie produkty nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam Balea ale zawsze w butelkach i u mnie sie sprawdzały a zapachy ich bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam te żele w DM, ale nie przykuły mojej uwagi na tyle, żebym po nie sięgnęła :D Kurczę, nawet nie wiedziałam, że błyszczą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jaką piękną mają konsystencję, zwłaszcza ten turkusowy :D
    Jeszcze nigdy nie miałam nic z Balei, jakoś jest dla mnie za mało egzotyczna a w Rossmanach niedostępna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O na żel jagodowy bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. drobinki wyglądają uroczo :) zawsze to jakieś urozmaicenie, jeśli o żele chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają zjawiskowo! Chce obydwa, a nie - wszystkie, mówisz że jest jeszcze kiwi :) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajnie błyszczą te żele :-) jagoda na pewno by mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich w tubkach jeszcze nie miałam, szkoda że nie pozostawia efektu glow na ciele ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Noo wersja kiwi musi byc spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jedynie te w butelkach bez efektu "shiny" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty! Nie spodziewałabym się takich kolorów ani ilości drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kuszące te żele :) Jako miłośniczka kokosów zapoluję na ten właśnie zapach :)!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...