czwartek, 1 grudnia 2016

Avon Gwiazdka-przegląd katalogu 17 :)

Cześć i czołem :)
No i już minęły 3 tygodnie od poprzedniego katalogu Avon-już kolejny,już ostatni w tym roku :)
Pod koniec grudnia,po świętach pojawi się nowy,ale to już z numerem 1 :)
Dzisiaj gwiazdkowy,więc możecie zrobić prezenty bliskim i sobie :)
Ja osobiście mam mały przesyt Avonem-może z tego względu że w chwili obecnej mam bardzo dużo kosmetyków i przeglądając katalog myślę-to mam,tego mi nie trzeba,ale z drugiej strony,zamawiając coś dla klientek,jest mi smutno jak przyjdzie paczka a tam nic dla mnie :D więc zawsze się na coś skuszę :D A co w gwiazdkowej ofercie?A np.słynna,lubiana woda Today-taka cena,wow! Zwykle kosztuje 70-90 zł,tutaj za 50 z żelem pod prysznic-bierzcie! Jeśli kochacie zapach kwiaciarni oczywiście :D
 Bardziej w stronę zimowych zapachów polecam zestawy Alpha-ten damski pachnie malinką ze słodkim liczi,plus kwiatowo-drzewna nuta-słodki,zimowy,ale z lekkim pazurkiem :)
 Ta samo damski Bijou-piękny! Wanilia z anyżkiem pachnie naprawdę apetycznie,jednocześnie zapach nie jest kiczowato słodki,tylko elegancki i nawet luksusowy :)
 Cztery Rarki również mają zachęcającą cenę-mi najbardziej podoba się najnowszy Platinum-duża ilość białych kwiatów ale w słodko-duszącej wersji-brzmi odstraszająco,ale zapewniam,że to zaleta :D
 Można też sobie wziąć do pary dwa zapachy z serii luksusowej-będzie taniej :)
Polecam Premiere Luxe Oud-bardzo różane ale nie jak świeży kwiat,tylko prędzej jak syrop różany,Luck to moje najukochańsze,słodkie i zmysłowe,Tomorrow ciepłe,otulające :)
 Co poza tym? Jeśli nie chcemy wydać dużo pieniążków,możemy kupić jeden z trzech zestawów Narturals-balsam,żel i mgiełka :) Śliwka z wanilią pachnie obłędnie!  Granat z mango też,ale bardziej wakacyjnie :) Drzewo sandałowe z wanilią jest delikatne :)
 Dla mamy,babci,teściowej :P zestaw dwóch kremów Anew 55+ z emulsją oczyszczajacą w komplecie :)
 Możemy też wybrać inny zestaw-perfumy Rare Pearls (te również pachną jak kwiaciarnia,tylko bardziej dusząca,pudrowa-moja Mama je kochała...) maseczka Planet Spa i złota emulsja Anew :)
 Do prezentu lub dla siebie możemy dorzucić maseczkę Planet Spa-są świetne! Ja się na jedną skuszę :)
 Teraz będzie kolorowo i pachnąco :) Wybierzesz 3 dowolne produkty-zapłacisz za 2,czyli 20 zł :)
Jeden z balsamów po lewej stronie miałam i uwielbiam-opinia TU :)
 Chyba że wolisz raz a dobrze :D Litrowy płyn do kąpieli o świątecznym zapachu za 17 zł :)
 Innr wersjr zapachowa-apetyczna czekolada z pomarańczą lub migdałowa,połowę mniejsza za 10 zł :)
 Lub całkiem malutka za 6 zł-250 ml jeżyn w czekoladzie lub słodkiej wanilii-mniam :)
 A może jeszcze coś? Renifer lub Mikołaj za dyszkę,pojemność 250 ml i "smaki" śliwki z wanilią lub jabłka z cynamonem :)
 No dobra,odrobina makijażu,choć w tym katalogu nic mnie nie zainteresowało...jedynie szminki-ta seria jest doskonała a i cena super-za 13 zł mamy dobrą kremową szminkę w limitowanej odsłonie z ładnym kryształkiem na opakowaniu :)
 Mamy też lakiery do paznokci metaliczne i błyszczące :)

Nie zapominajmy o mężczyznach :) W katalogu jest sporo zestawów z perfumami,ale również niedrogi zestaw 3 kosmetyków pielęgnacyjnych :)
Lub gadżety-czapka,szalik,piersiówka na trunki :D lub wypasiony scyzoryk :D
 A dla nas biżuteria-perełki zawsze są piękne na świąteczne dni :) Mam kolczyki z tego kompletu :)
Śliczne są bransoletki z literką :)
 choć ja osobiście lubię coś "na ostro" czyli zamszową z ćwiekami (kryształkami):)
 No i tyle :) Katalog jest gruby i najwięcej w nim zestawów,więc idealnie na prezenty :)
Co sobie zamówię? To co poniżej :) Bransoletkę szarą,płyn jagody w czekoladzie,maseczkę oczyszczającą i jeden z błyszczących lakierów :)
Wpadło Wam coś w oko?
Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. wybor maseczke Planet Spa jest imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie płyn pomarańcza i czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość katalogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że perfumy są w fajnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się podoba mi się Rare Platinum <3 Pachnie jak kiedyś seria Planet Spa sake i ryż.
    Płyn pomarańcza i żurawina zamówiłam, migdałowy też wpadnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam lekki przesyt Avonem ;) Bransoletkę polecam z literką, zamówiłam ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam katalog i w chwili obecnej jeszcze sie nie zastanawialam co bym chciala,moze po swietach cos sobie wybiore:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon zawsze ma ładna biżuterię. Fajne propozycje z katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie zamawiałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe wieki nie zamawiałam z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe perfumki z Avonu by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba pora na nowe zamówienie perfum z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja niestety wszystko mam i tym razem nic dla siebie nie biorę.

    OdpowiedzUsuń
  14. No no, na gwiazdke same slicznosci, a do tego pachnaco :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również zdecydowałam się na ta maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno już nic nie zamawiałam z avonu ...
    obseruje
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...