czwartek, 6 lipca 2017

Avon przegląd katalogu 10 Lato :)

Kochani,jest lipiec,wakacje! :)
Ja wiem,wakacje mają ci co chodzą do szkoły,my mamy urlopy :) Ja na swój muszę poczekać do końca lipca,tylko niech pogoda się wreszcie poprawi...
Kilka rzeczy z katalogu 10 Lato przydałoby mi się na wakacyjny wyjazd :) Rozpocznijmy więc mały przegląd ofert,promocji i nowości :)
Od czego zaczynamy? Oczywiście,perfumy :D Nowy zapach jest :D Cena fajna,zapach nazywa się Aspire Debut,jest słodki,bardzo słodki :) Liczi,gruszka,żywice-a dla mnie pachnie jak...syrop ananasowy plus dużo duszących kwiatów :) Niby ok,ale nie zachwycił mnie do tego stopnia żeby kupić :)
W świetnej cenie,najlepszej w tym roku jet zapach Rare Pearls :) Pachnie mocno białymi kwiatami,pudrowo,jest ciepły,trochę duszący ale ma swoje fanki :) Fanką ich była moja Mama,dlatego nawet nie wącham pachnącej kartki bo od razu czuję Jej zapach i umieram z tęsknoty :(
 Ale nie pora na smutki,pomalujmy usta :)
W tych dwóch seriach szminek,nie wiedzieć czemu,nie odnalazłam koloru dla siebie :) Testowałam różne i żaden nie przypadł mi do gustu,ja niestety mam duże wymagania szminkowe co do koloru bo w większości się sobie nie podobam :)
 Z innych serii lubię sporo odcieni,a tutaj,mimo iż same szminki są fajne,nie ma mojej kolorystyki :)
Obie serie,super trwała i usta w kolorze są w świetnej cenie,watro próbować odnaleźć swój odcień :) Próbek niestety nie mają,dlatego nie mam ich jak Wam pokazać...
 W kredkach do oczu natomiast moja kolorystyka jest :D Wybór jest spory,mam kilka kolorów,nie trzeba ich temperować,cena świetna-same zalety :)
 I teraz nowość-satynowe lakiery do paznokci,to taki satynowy mat :) Skusiłam się na jeden odcień,na fotce jest to trzeci z góry,jasny róż Electric Dancer :)
 Nie będę o nim robić osobnej recenzji,pokażę tutaj :) Nie wiem czy mi się podoba,ani brzydki,ani ładny,na pewno nie jest moim ulubieńcem :)
Bardziej ciekawią mnie lakiery Color Trend :) Widzę tutaj jeden ciekawy odcień,trzeci na górze,jakby dwukolorowy,może będzie coś w stylu modnych dawniej "benzyniaków"-muszę spróbować :)
roziskrzone eyelinery też mnie kuszą,lubię kolorowe eyelinery z drobinkami :)
Letnią porą oczywiście królują bronzery,pudry brązujące :) W Avonie są 4 odcienie prasowane:
oraz w popularne od lat kulki :)
Rzadko piszę o kremach bo ostatnio z Avonu mało ich używam,ale zawsze lubiłam szarą serię Anew Clinical :) Zachęcająco wygląda serum-korektor,cena też niezła,dawniej kremy Anew były dużo droższe,teraz bardziej można sobie na nie pozwolić :)
Szampony lubią moje klientki :) Mam kilka takich dziewczyn które kupują regularnie i tylko tych używają (zwłaszcza do włosów farbowanych i dodające objętości) :)
Mnie natomiast jeszcze coś innego do włosów zaciekawiło-szczotka do aplikacji kuracji :) W te białe rowki na szczotce wlewamy serum do włosów,dzięki nim równomiernie rozprowadzimy serum szczotką na włosach :) Niezły pomysł! zawsze robię to gołymi łapami i w jednym miejscu nałoży mi się więcej,w innym wcale :D
Serum też możemy dokupić od razu (bądź wlać jakiś swój olejek)
Serum kosztuje 12.99 zł a szczotka 19.99 :)
Nadal przypominam o ochronie przeciwsłonecznej-nie tylko na wakacjach! :) W mieście też możemy doznać oparzeń,przebarwień,warto się chronić :) Polecam krem w białej tubce,filtr spf.50,mam go,jest lekki,nadaje się pod makijaż :)
Warto pamiętać o stópkach,upałów na razie brak,ale odświeżenie potrzebne zawsze :D Mamy fajne,pachnące spraye w dobrej cenie :)
W poprzednim katalogu byłam ciekawa jak pachnie nowość,krem o zapachu kokosa z algami :) Dziwne połączenie i zapach dziwny :D taki trochę jak krem do golenia z z lat 80 :D a może to tylko pachnąca karta tak dziwnie pachnie :D
Natomiast smrodków nie znajdziemy wśród mgiełek do ciała-wszystkie są ładne,i mamy dwie nowości,jaśmin i magnolię :) Ja obecnie używam truskawki z białą czekoladą,a uwielbiam śliwkę z wanilią,choć to zapach trochę za słodki na upały :)
Pojawił się też pewien gadżecik do łazienki-w pierwszej chwili go nie zauważyłam bo jest biały,na białej stronie :D  To wiszący koszyk na kosmetyki,z uszkiem,można zawiesić na wannie,rączce od prysznica,kranie nad wanną,gdzie tylko chcemy :)Myślę gdzie w kabinie prysznicowej go zawiesić,schowałabym tam swoją myjkę i żel :)
A jeśli jesteśmy przy myciu,zachęcam do spróbowania mydeł  wpłynie do rąk :) Są świetne,dobrze się pienią,nie wysuszają,mój ulubiony zapach to ten różowy,lubię go zimą bo jest mega zmysłowy :) jeśli wolicie świeże,jest morski i cytrusowy,również suuper :) Różowy możecie kupić sam,albo z kremem do rąk,za który będzie trzeba dołożyć 3 zł :)
Pod prysznic mamy nowe zapachy sezonowe :) California Glow pachnie bosko :) to grapefruit i kwiat frangipani :)
Drugi nowy zapach to zielony Oriental Zen,połączenie jaśminu i zielonej herbaty :)
Pozostałe żele są w mega promocji,za 3.99!
Widzicie ten brązowy w górnym rzędzie? Kocham nad życie,to czekolada z kokosem :) Muszę zrobić zapas bo to wersja limitowana :)
Chcę Wam jeszcze polecić bardzo fajny zestaw 5 kosmetyków za 30 zł,co łatwo przeliczyć,jedna rzecz za 6 zł :) w zestawie żel pod prysznic fiołek z jaśminem,mgiełka do ciała mango z granatem,antyperspirant cytrusowy w kulce,balsam do ciała śliwka z wanilią oraz półlitrowy płyn do kąpieli o zapachu bzu :) Świetny zestaw!
I gadżety :) Torebka mi się podoba,ale popatrzcie na zieloną apaszkę z lewej :) To taka 2w1,jesienią i wiosną pod szyję,a latem jako narzutka/pareo,dzięki temu,że końce ma zszyte i wkładamy w nie ręce jak w rękawy :) Fajny pomysł! :)
Turkusooowa biżuteria :D Oczy mi się zaświeciły,zwłaszcza że można mieć wersję srebrną i złotą,w jednym zestawie :) Uniwersalnie! :)
Komplet biżuterii poniżej,też bardzo mi się podoba :) Nie mam okazji takiej nosić,ale ten szary motylek jet mega :)
No i to by było na tyle :D Wpadło Wam coś w oko? W katalogu jest dużo więcej rzeczy oczywiście,a cały katalog możecie zobaczyć np.TUTAJ :)

14 komentarzy:

  1. widać, że lato! kolorów w katalogu mnóstwo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten efekt lakieru na paznokciach jest ciekawy, kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja, jak ja dawno nie miałam w rękach katalogu z Avon :D Kiedyś było pełno konsultantek (sama byłam), a teraz jakoś się wykruszyły, łącznie ze mną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dlugo lakiery Mark schna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nowe satynowo-matowe? ekspresowo :) Bo np.żelowe ciut dłużej,ale też nie jakoś długo :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię te twoje przeglądy katalogów ^ ^! Ja tym razem też chyba odpuszczę pomadki, ale mam ochotę na ten czekoladowy żel o którym piszesz, ten z promo na końcu (pamiętam, że kiedyś był na pachnącej stronie i zapach był obłędny!). California Glow też pachnie bosko, szkoda że jego też nie dodali do tej promocji :D.
    Co ciekawe przeglądając katalog nie zwróciłam w ogóle uwagi na tę szczotkę do aplikacji serum, a po twoim poście mam na nią wielką ochotę. Zastanawiam się tylko czy będzie łatwa w czyszczeniu z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło że lubisz moje przeglądy :* A ja się martwiłam że nimi przynudzam :D
      Co do szczotki,mam te same obawy,jak z tych rowków wyczyścić tłuste serum...muszę się zastanowić :)

      Usuń
  6. Wraz z mamą zrobiłam zamówienie z tego katalogu na prawie 150 zł i głównie wybrałyśmy mgiełki i inne pachnidła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ letni ten katalog!!! :) aż chce się nad morze!
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam :) Katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieki nie robiłam zamówienia z Avonu. Tę wersję z czekoladą i kokosem to i ja bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Avonu udam się po "Little Pink Dress" :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...