czwartek, 20 lipca 2017

Płynna pomadka do ust Kiko Unlimited Double Touch :)

Hej Kochani :)
To chyba mój pierwszy produkt od Kiko,nie wiem czemu jakoś do tej pory nic od nich nie kupiłam :)
Dzisiejsza bohaterka też jest z 'darów' a raczej z wymiany z koleżanką z pracy,dostała ode mnie hardkorową Longstay GR,a dostałam Kiko nudziaka,takie lubię najbardziej :)

Dzisiejsza bohaterka to płynna pomadka do ust Kiko Unlimited Double Touch :) Posiadam odcień 102 Satin Rosy Beige :)
Koleżanka zapewniała że jest trwała,bo ona używa tylko takich pomadek nie do zdarcia :) Jakoś średnio wierzyłam w tę trwałość,no ale miałam okazję spróbować :D
Jak nazwa double wskazuje,pomadka jest podwójna,dwuetapowa :) Mamy kolor oraz połysk :)
 Strona kolorowa ma bardzo wygodną gąbeczkę ze szpiczastym zakończeniem,co ułatwia obrysowanie konturu ust :) Błyszczyk natomiast ma pędzelek z włosiem-fajna opcja :)
 Kolor Satin Rosy Beige to po prostu kolor moich ust-zobaczycie porównanie i naprawdę,różnica niewielka :) Jest to zgaszony,jasny,raczej neutralny ale ku chłodnemu odcień różu :)
 usta przed i po kolorowej pomadce:
 Zapach kolorowej części jest piękny,słodziutki :) Konsystencja płynna,świetnie się rozprowadza,jednak ma tendencję do zbierania się wewnątrz ust i najlepiej zanim jeszcze zastygnie,rozetrzeć ją trochę wewnątrz ust palcem :) A zastyga na taką troszkę 'gumową' powłoczkę,minimalnie się klei :)
 Błyszczyk nie ma zapachu,jest dosyć gęsty,ale nie lepi się,po ściśnięciu ust czuć taką gładkość,śliskość :) Efekt mokrych,polakierowanych ust bardzo mi się podoba :)

 Jak z trwałością? No wow! Jest super! Oczywiście po jedzeniu,piciu błyszcząca warstwa znika,ale kolor pozostaje nienaruszony wiele godzin :)
 Zrobiłam też test chusteczkowy i filiżankowy-mocne dociśnięcie chusteczki i ani śladu ust,jest czysta :)
 Brzeg filżanki jak widać,również nie ma śladu,a wypiłam gorącą kawę  :)
 Podwójną trwałą pomadkę do ust uważam za udany produkt :) Może niezupełnie na 5,minimalnie mi przeszkadza to warzenie się,ale trwałość,połysk na plus :) Na obecną chwilę kolor jest dla mnie trochę za jasny,zostawiam na zimę,ale w bogatej palecie kolorów (klik) już widzę coś dla siebie (np.103,112) :) Produkty Kiko widziałam np.w drogerii Natura,koszt tej pomadki to 39 zł :)
Znacie ją? Podoba Wam się? :)

15 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda na ustach, podoba mi się :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt na ustach, muszę zobaczyć pozostałe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba to, że się nie odbija i długo utrzymuje na ustach. cena mi się mniej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ustach wyglada swietnie! Bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naturalny w sumie ten kolor :) ale ładny :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień, choć dla mnie byłby zbyt jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ładny kolor, podoba mi się , że ta pomadka złożona jest z dwóch kroków

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudny kolor pomadki! muszę ją wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor, ale nie każdemu będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja! Skuszę się przy okazji. 😊 (a też nie mam nic z Kiko)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...