sobota, 10 czerwca 2017

Hardcorowa czerwień od Golden Rose Longstay :)

Hej hej :)
Czerwone usta to klasyka i ponoć każdej kobiecie pasują,trzeba tylko dobrać odpowiedni odcień :)
Póki co mi to nie wychodzi,bo w każdej czerwieni wyglądam okropnie :D
A już mega hardkor dla mnie to ostatnia zdobycz- Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick 18 :)
Szminki w płynie z serii Longstay są bardzo popularne i lubiane,ze względu na mega trwałość,modne matowe wykończenie,no i sama firma Golden Rose jest świetna :) Odcień szminki Longstay 18 który dostałyśmy na warsztatach podczas konferencji Meet Beauty również jest ładny,to klasyczna mocna ciemna czerwień :)
Co z tego jak wyglądam niczym zdjęta ze sceny drag queen :D kontrast z moją bladą cerą i czarnymi włosami jest zbyt mocny jak na mój gust :) Samą szminkę świetnie się rozprowadza,jest dosyć rzadka,ale świetnie kryje i ma mega pigmentację :) Tak wygląda świeżo po nałożeniu:
 i za chwilkę zastyga na mat :)
Zaraz zobaczycie jak wyglądam w tym kolorze :D
 Powiem Wam że na fotkach i tak wygląda to dużo łagodniej niż na żywo,jak się zobaczyłam w całości z daleka to się przeraziłam :D 

Głupie miny musiały być :D
To co muszę podkreślić i jest ważne,to mega trwałość :) Wiecie że ta krwista czerwień odciśnięta na chusteczce pozostawia ją białą? I brzeg białej filiżanki jest ledwie zaróżowiony? Szok! Mega trwała,naprawdę :) Co ma i swoje wady,bo gdy chciałam się jej pozbyć,musiałam użyć dwufazowego płynu,przez co miałam całą brodę różową od ścierania :D
Jak patrzę na zdjęcie poniżej,to kojarzy mi się,jakby na papierowej odbitej fotce namalować usta pisakiem :D Tak mocno się odcinają jakby były osobno domalowane,prawda? :)
Przeglądam paletę odcieni tej szminki,ale szczerze,mimo wielu rodzajów,nie widzę tu nic dla siebie...Mam już odcień 13 (klik) ale on znowu jest zbyt blady...chciałabym taki zgaszony koral (może 04? ) lub brudny ale nie siwy róż (może 03?) ale nie wiem...bo z drugiej strony ten płaski mat niczym malowanie farbką na skórze nie do końca mi odpowiada :)  Mimo wszystko Wam polecam,bo wiem że większość z Was lubi maty :) A szminka jest trwała,ma mocny kolor,nie wysusza ust,ma modne wykończenie :) Cena to ok.20 zł na wysepkach Golden Rose :)

26 komentarzy:

  1. Też się obawiam, że ten odcień nie będzie mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jej nie użyłam, bo się trochę boję haha nastraszyłaś mnie, a wcale tak źle nie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie nie wyglądasz tak źle jak to opisujesz :D ja mam numer 2. Jest bardzo pstrokata, ale mi to nie przeszkadza. A trwałość rzeczywiście super ;) mi tylko troszeczkę wysusza usta jak mają gorszy dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor cudowny ale zupelnie nie dla mnie :) szkoooda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czerwień. Mega ci pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wygląda na ustach i pasuje do Ciebie, lubię wyraźne, mocne kolory ale ten jest na specjalne okazje

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, ale nie dla mnie też ;/ A sama chętnie skuszę się na 03, bo to już zdecydowanie mój kolor, na który poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w niej wyglądasz! Czerwień do Twojego typu urody bardzo pasuje. Z tej seri mam jeszcze 03 i bardzo ją lubię - polecam Ci ją zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor i wspaniale wyglądasz w tej czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie Ci w takim kolorze! :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, pasuje Tobie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie w niej wyglądasz. Ja się w ogóle nie widzę w czerwieniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż, nie jest ona na co dzień, dlatego może tak nieswojo się w niej czujemy, bo faktycznie widowiskowa jest ;), ale piękna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana bardzo dobrze Ci w tej czerwieni ! Tylko trzeba się przyzywczaić do takich ostrych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam czerwień!:) z GR mam wiele pomadek :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam szminki GR - pięknie Ci w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem pasuje Ci czerwień, a ta jest świetna, taka żywa aż odblaskowa :D. Lubię te serię i bardzo polecam wspomniany przez Ciebie nr 3 - jest cudny ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeśli zostawisz komentarz :) Uszanuj mój blog i nie reklamuj się u mnie swoim linkiem-jeśli masz bloga,trafię do Ciebie po nicku :)

Pamiętaj że wraz z rozporządzeniem RODO,komentując zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych,które są bezpieczne i używane tylko w celu publikacji komentarza :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...